• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Капітальний ремонт гідроагрегату № 2 філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Торги не відбулися

13 023 904.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 200.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 14:24 - 09.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно відхилення пропозиції

Номер: 7e28cb1a02dd4d3ab33ec7df8225b9ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-003260-a.c1
Назва: Стосовно відхилення пропозиції
Вимога:
Стосовно відхилення нашої пропозиції Замовником ПрАТ «Укргідроенерго» (Протокол розгляду тендерних пропозицій №739/2021/1 від 21.01.2022) в закупівлі (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Капітальний ремонт гідроагрегату №2 філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2021-12-24-003260-a, повідомляємо наступне: В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпро-Спецгідроенергомонтаж» є довідка в довільній формі на підтвердження відсутності підстав передбачених п. 12 частиною 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на службову (посадову) особу субпідрядної організації ТОВ НВП «Навігатор Л» вих №А20-002 від 10.01.2022 року (стор. 37 з 72 Кваліфікаційних документів). Просимо взяти до уваги вищевказане та переглянути рішення про відхилення від 21.01.2022 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умовами тендерної документації передбачено що учасник повинен надати Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п. 12 таблиця № 2 продовження додатка № 1 тендерної документації). Згідно із Додатком № 1 тендерної документації у разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Учасник процедури закупівлі надає інформацію по кожному суб’єкту господарювання відповідно до вимог Таблиці № 2 Додатка № 1 тендерної документації, отже така ж вимога стосується і ТОВ НВП «Навігатор Л». Правопорушення — це суспільно небезпечне винне протиправне діяння (дія або бездіяльність) деліктоздатного суб'єкта, за яке чинне законодавство передбачає юридичну відповідальність. Залежно від ступеня суспільної шкідливості чи небезпеки правопорушення поділяють на злочини і проступки. Відповідно до статті 9 Кодексу про адміністративні правопорушення України адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність. Адміністративна відповідальність за правопорушення, передбачені цим Кодексом, настає, якщо ці порушення за своїм характером не тягнуть за собою відповідно до закону кримінальної відповідальності. Відповідно до ст. 2 Кримінального кодексу України підставою кримінальної відповідальності є вчинення особою суспільно небезпечного діяння, яке містить склад кримінального правопорушення, передбаченого цим Кодексом. Відповідальність за правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми передбачено Кримінальним кодексом України, зокрема розділом III КРИМІНАЛЬНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ПРОТИ ВОЛІ, ЧЕСТІ ТА ГІДНОСТІ ОСОБИ. Проте, на порушення вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпро-Спецгідроенергомонтаж» завантажена довідка в довільній формі по субпідрядній організації ТОВ НВП «Навігатор Л» щодо підтвердження відсутності факту притягнення посадової особи до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного тільки з використання дитячої праці, хоча чинним законодавством передбачена кримінальна відповідальність. Крім того, в наданій довідці не зазначено жодного слова про непритягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, інформація, що зазначена у довідці № А20-002 від 10.01.2022 року ТОВ НВП «Навігатор Л» не відповідає інформації, надання якої вимагалося умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «Дніпро-Спецгідроенергомонтаж» відхилена правомірно, а вимога є такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено