• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 (15542100-0 - Зернений сир (Сир кисломолочний), 15544000-3 - Твердий сир)

1.Найменування замовника: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради 1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Паркова, 22. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212. 1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Сирні продукти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 (15542100-0 - Зернений сир (Сир кисломолочний), 15544000-3 - Твердий сир) 3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: Сир кисломолочний – 3460,62 кг., Сир твердий – 968,52 кг. 3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 741 779,72 грн. (Сімсот сорок одна тисяча сімсот сімдесят дев’ять грн. 72 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022р. (фактична потреба на 4 місяці) 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.01.2022 р. 7. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної, реєстру накладних на Товар. Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Постачальника ціну поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар, виходячи з цін визначених в Додатку №1 даного Договору 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, або можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

741 779.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 417.80 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 14:36 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))

Номер: 93a171f4d0b1469082c33ea6b995ad0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-013034-c.b1
Назва: СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Скарга:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-24-013034-c, Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради (далі - Замовник), оголосив проведення відкритих торгів на закупівлю товару Сирні продукти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15540000-5 (15542100-0 - Зернений сир (Сир кисломолочний), 15544000-3 - Твердий сир) Аукціон по закупівля відбувся 13.01.2022р. Згідно реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь: № з/п Назва учасника Рішення замовника 1 ТОВ «Південь-продторг» Визначено переможцем закупівлі 2 ПП «Никольтрейд»– далі Скаржник Пропозиція не розглядалась За результатами аукціону найвигіднішу цінову пропозицію надав ТОВ «Південь-продторг». Відповідно до протоколу № 44 від 17.01.2022р. ТОВ «Південь-продторг» визнано переможцем закупівлі. Відповідне рішення оприлюднено у ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro - 17.01.2022р. З урахуванням строків, визначених ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім днем подання скарги є - 27.01.2022р. Скарга подається в межах строку оскарження. Підстави подання скарги Скаржник є учасником зазначеної закупівлі, а отже будь-які рішення прийняті Замовником у цій закупівлі зачіпають його права. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника № 44 від 17.01.2022р. про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Південь-продторг» з наступних підстав: Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на те, що - далі мовою оригіналу: «учасником не Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати довідку, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі її використання), в якій зазначається інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій (складів та/або приміщень та/або харчоблоків, транспортних засобів, холодильного обладнання тощо), які Учасник планує залучати для постачання предмета закупівлі, згідно Таблиці 1. Таблиці 1 встановлена наступна форма довідки: В складі пропозиції ТОВ «Півдеень-продторг» надано довідку, яка не відповідає зазначеній формі. Найменування файлу «14. Довідка матеріально-технічна» Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати довідку Учасника, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі її використання), якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких Учасник планує залучати для постачання предмета закупівлі, згідно Таблиці 2. Інформація, зазначена у довідці, підтверджується копіями документів, завіреними учасником процедури закупівлі: 1) трудових книжок; або 2) наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або 3) цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або 4) інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 2.3. Копії чинних особистих медичних книжок з відмітками про проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників, які зазначені у довідці. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність таких працівників як: водії, експедитори, вантажники. У складі пропозиції ТОВ «Південь-продторг» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак вказана довідка не містить інформацію про вантажника. Найменування файлу «20. Довідка про наявність працівників» Розділом 3 тендерної документації встановлено, що учасник має надати - іншу інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та Додатку 8. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати звіт за результатами аудиту ДСТУ ISО 22000:2015 В складі пропозиції ТОВ «Південь-продторг» відсутній зазначений документ. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: звіт про проведення другого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISО 9001:2015. ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «56. Звіт про проведення другого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISO 90012015». Однак, якщо його відкрити цей документ є план, а не звіт як вимагається ТД. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: висновок за результатами першого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до вимог ДСТУ ISО 9001:2015. ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «55. Висновок за результатами першого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до вимог ДСТУ ISO 90012015». Однак, якщо його відкрити цей документ є не висновок, а звіт. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Додатком 8 встановлено, що учасник має надати: оригінал або копію схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (HACCP). ТОВ «Південь-продторг» завантажено файл під назвою «51. Оригінал схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (НАССР).pdf». Однак, якщо його відкрити цей документ є не оригінал схеми проведення санітарної обробки та контролю виробництва (НАССР), а оригінал схеми складських, допоміжних та побутових приміщень. Тобто ТОВ «Південь-продторг» не надав документ, який прямо вимагався документацією. Підсумовуючи вищенаведене Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Південь-продторг» та перейти до розгляду пропозиції Скаржника, у зв’язку з чим порушив його права та інтереси. Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати повністю рішення № 44 від 17.01.2022р. про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «Південь-продторг». Додатки до скарги: 1)Тендерна документація замовника; 2) Тендерна пропозиція переможця; 3) Рішення про визначення переможця закупівлі Директор ПП «Никольтрейд» М.В.Чередниченко (посада уповноваженої особи)
Дата розгляду скарги: 07.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2022 09:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2022 14:29
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2022 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник прийняв до виконання рішення АМКУ від 07.02.2022 № 2395
Автор: Приватне підприємство «Никольтрейд», Микола Чередниченко +380501752397 cherednichenko.nv@ukr.net