• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо охолоджене

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 14:08 - 14.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 2bda75a01f4545f0934493f56666f64f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-011943-c.b2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відділом гуманітарної політики Новодністровської міської ради (далі – Замовник) 24 грудня 2021 року оприлюднена інформацію про проведення відкритих торгів, предмет закупівлі: ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо: 15112130-6 Курятина (філе) охолоджене, 15112130-6 Курятина (стегна) охолоджене, 15113000-3 Свинина (вирізка) охолоджена. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" (далі - Скаржник) виявило бажання взяти учать у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію 18.01.2022. Відповідно до реєстру отриманих пропозиції у процедури закупівлі взяли участь 3 (три) учасника: 1. ФОП Ключников А.В. (переможець). 2. ФОП Семенюк Олександр Володимирович. 2. ДП "М "ЯСО БУКОВИНИ" ВАТ "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" (скаржник). Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2022 № 34 (додається) відхилено тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів (UA-2021-12-24-011943-c) - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" та згідно протоколу від 24.01.2022 № 35 визнано переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ФОП Ключникова Анатолія Васильовича. Замовник 24 січня 2022 року розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Ключников А.В. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визнання переможцем відкритих торгів ФОП Ключникова Анатолія Васильовича. Відповідно до протоколу від 24.01.22 № 34 тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з наступних підставах: 1. Документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів Учасника (або тих, що він використовує (орендує)) вимогам чинного законодавства (надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку – Учасником, вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданий не раніше третього кварталу 2021 року). Даний акт наявний, але виданий раніше третього кварталу 2021 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» визначає періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. Згідно пункту 8 цієї постанови «Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.» Також, згідно пункту 9 цієї постанови «Кількість балів, ступінь ризику від провадження господарської діяльності та періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначаються в актах категоризації потужності у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (додаток 3) або у сфері ветеринарної медицини (додаток 4) (далі - акт категоризації потужності)». Згідно Акту від 24.06.2021 № 14 який складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (додається) Скаржник відноситься до середнього ступеня ризику, а отже, відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 інспектування повинно проводиться не більше двох разів на рік. Інспектування за 2020 рік було проведено на підприємстві 14.11.2020, інспектування за 2019 було проведено на підприємстві 07.10.2019. Тобто, періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначає не оператор ринку харчових продуктів (суб’єктами господарювання, тобто, Скаржником), а визначається компетентними органами, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини. Також, згідно пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року N 533-IX «тимчасово, по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), але не раніше 30 червня 2020 року, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, крім державного нагляду (контролю): - за діяльністю суб'єктів господарювання, які відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику; - у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; - у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». Згідно п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 «установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 31 березня 2022 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 23, ст. 896, N 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. N 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 43, ст. 1394, N 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. N 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 63, ст. 2029)». Тобто, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України. Отже, вимога Замовника щодо документального підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів Учасника (або тих, що він використовує (орендує)) вимогам чинного законодавства (надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку – Учасником, вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданий не раніше третього кварталу 2021 року не передбачена законодавством України та обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 2. Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше третього кварталу 2021 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» визначає періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. Згідно пункту 8 цієї постанови «Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.» Також, згідно пункту 9 цієї постанови «Кількість балів, ступінь ризику від провадження господарської діяльності та періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначаються в актах категоризації потужності у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (додаток 3) або у сфері ветеринарної медицини (додаток 4) (далі - акт категоризації потужності)». Остання перевірка суб’єкта господарювання, тобто Скаржника, була проведена 20.05.2019 (акт додається). Тобто, періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначає не оператор ринку харчових продуктів (суб’єктами господарювання), а визначається компетентними органами, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини. Також, повідомляємо, що в тендерній пропозиції Скаржник наявний Сертифікат що підтверджує, що на ДП "МЯСО БУКОВИНИ" ВАТ "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" діє система управління безпечності харчових продуктів (НАССР), який дійсний до 21.10.2023 (сертифікат додається). Згідно пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року N 533-IX «тимчасово, по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), але не раніше 30 червня 2020 року, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, крім державного нагляду (контролю): - за діяльністю суб'єктів господарювання, які відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику; - у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; - у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». Згідно п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 «установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 31 березня 2022 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 23, ст. 896, N 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. N 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 43, ст. 1394, N 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. N 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (Офіційний вісник України, 2020 р., N 63, ст. 2029)» Тобто, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України. Отже, вимога Замовника щодо надання сканованого оригіналу акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше третього кварталу 2021 року не передбачена законодавством України та обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 3. Копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, що вказані в довідці наданій учасником на вимогу ч.5 розділу III тендерної документації, оформлених відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про допуск до роботи. В складі пропозиції учасника ДП «М'ясо Буковини» ВАТ «Новоселицький птахокомбінат» не надано копії особових медичних книжок водіїв, що вказані в довідці наданій учасником на вимогу ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, із відміткою про допуск до роботи. Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за N 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280» взагалі не передбачено такої вимоги як «відмітка про допуск до роботи». Згідно Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка" яка затверджена цим же наказом від 21.02.2013 № 150
Дата розгляду скарги: 14.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.02.2022 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.02.2022 14:55
Автор: ДП "М "ЯСО БУКОВИНИ" ВАТ "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ", Диана Кока +380503749339 dianakoka19@gmail.com http://www.miasobukoviny.biz
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення відхилення тендерної пропозиції та на рішення про визнання переможця

Номер: c852846d276e49339abc7136ebb5f5a4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-011943-c.b1
Назва: Вимога на рішення відхилення тендерної пропозиції та на рішення про визнання переможця
Вимога:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та визнання переможцем відкритих торгів ФОП Ключникова Анатолія Васильовича. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" вважає, що підстави з яких Замовник відхилив тендерну пропозицію є формальними (несуттєвими) та не можуть бути причинами відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до протоколу від 24.01.22 № 34 тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з наступних підставах: 1. Документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів Учасника (або тих, що він використовує (орендує)) вимогам чинного законодавства (надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку – Учасником, вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданий не раніше третього кварталу 2021 року). Даний акт наявний, але виданий раніше третього кварталу 2021 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» визначає періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. Згідно пункту 8 цієї постанови «Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.» Також, згідно пункту 9 цієї постанови «Кількість балів, ступінь ризику від провадження господарської діяльності та періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначаються в актах категоризації потужності у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (додаток 3) або у сфері ветеринарної медицини (додаток 4) (далі - акт категоризації потужності)». Тобто, періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначає не оператор ринку харчових продуктів (суб’єктами господарювання), а визначається компетентними органами, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини. Згідно Акту від 24.06.2021 № 14 який складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин Скаржник відноситься до середнього ступеня ризику, а отже, відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 інспектування повинно проводиться не більше двох разів на рік. Інспектування за 2020 рік було проведено на підприємстві 14.11.2020, інспектування за 2019 було проведено на підприємстві 07.10.2019. Також, згідно пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року N 533-IX «тимчасово, по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), але не раніше 30 червня 2020 року, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, крім державного нагляду (контролю): - за діяльністю суб'єктів господарювання, які відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику; - у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; - у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». Отже, вимога Замовника щодо документального підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів Учасника (або тих, що він використовує (орендує)) вимогам чинного законодавства (надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку – Учасником, вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданий не раніше третього кварталу 2021 року не передбачена законодавством України. 2. Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше третього кварталу 2021 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» визначає періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. Згідно пункту 8 цієї постанови «Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.» Також, згідно пункту 9 цієї постанови «Кількість балів, ступінь ризику від провадження господарської діяльності та періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначаються в актах категоризації потужності у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (додаток 3) або у сфері ветеринарної медицини (додаток 4) (далі - акт категоризації потужності)». Тобто, періодичність здійснення планових заходів державного контролю визначає не оператор ринку харчових продуктів (суб’єктами господарювання), а визначається компетентними органами, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини. Згідно пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року N 533-IX «тимчасово, по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), але не раніше 30 червня 2020 року, забороняється проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, крім державного нагляду (контролю): - за діяльністю суб'єктів господарювання, які відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику; - у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; - у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення». Остання перевірка суб’єкта господарювання, тобто Скаржника, у зв’язку із запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» була проведена 20.05.2019 (акт додається). Також, повідомляємо, що в тендерній пропозиції Скаржник наявний Сертифікат що підтверджує, що на ДП "МЯСО БУКОВИНИ" ВАТ "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ"діє система управління безпечності харчових продуктів (НАССР), який дійсний до 21.10.2023. Отже, вимога Замовника щодо надання сканованого оригіналу акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше третього кварталу 2021 року не передбачена законодавством України. 3. Копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, що вказані в довідці наданій учасником на вимогу ч.5 розділу III тендерної документації, оформлених відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про допуск до роботи. В складі пропозиції учасника ДП «М'ясо Буковини» ВАТ «Новоселицький птахокомбінат» не надано копії особових медичних книжок водіїв, що вказані в довідці наданій учасником на вимогу ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації, із відміткою про допуск до роботи. Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за N 662/23194 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280» взагалі не передбачено такої вимоги як «відмітка про допуск до роботи». Згідно Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка" яка затверджена цим же наказом від 21.02.2013 № 150, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за N 662/23194, визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка», а саме: «1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації "Особиста медична книжка" N 1-ОМК (далі - форма N 1-ОМК). 2. Форма N 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. 3. Форма N 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров'я. 4. На титульній сторінці форми N 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи. 4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб'єкта господарювання, де працює оглянута особа. 4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок". 4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду. 4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров'я, де проводився медичний огляд. 4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. 4.6. Форма N 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров'я.» Тобто, в особовій медичній книжці згідно інструкцією проставляється відмітка про число, місяць, рік проведення медичного огляду та про число, місяць, рік наступного медичного огляду, ніякої «відмітки про допуск до роботи» інструкція не передбачає. Згідно копії особових медичних книжок, які надав Скаржник, працівники пройшли медичний огляд та допущені до роботи. Отже, вимога Замовника щодо проставляння відмітки про допуск до роботи в особовій медичній книжці не передбачена законодавством України. Також, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до частини шістнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладена, керуючись частиною шістнадцять статті 29 та частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав можливість, виявивши наведені невідповідності, надати Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності. Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "М'ЯСО БУКОВИНИ" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ" та рішення про визначення ФОП Ключникова Анатолія Васильовича переможцем за процедурою закупівлі ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо: 15112130-6 Курятина (філе) охолоджене, 15112130-6 Курятина (стегна) охолоджене, 15113000-3 Свинина (вирізка) охолоджена, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-24-011943-c.
Вирішення: Відсутні правові підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено