• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів села Колочава, села Горб та села Мерешор Колочавської територіальної громади» код за ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 13:42 - 31.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f220814db0054bfcadecc7be477f5389
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-011040-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до тендерної документації по спрощеній закупівлі «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів села Колочава, села Горб та села Мерешор Колочавської територіальної громади» код за ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги, додатком 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям передбачено: Для підтвердження наявності фінансової спроможності надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати річну звітність Учасника (з підтвердженням її подання до відповідного державного органу) за один з останніх звітних періодів (2019-2020 роки), а саме. - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, потрібно надати Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма №1м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1мс, 2мс) Учасники фізичні особи-підприємці подають річну податкову декларацію Належною фінансовою спроможністю вважатиметься підтверджений річний дохід або виручка Учасника в обсязі не менше 50 % очікуваної вартості даного предмету закупівлі. Учасник повинен надати річну звітність (з підтвердженням її подання до відповідного державного органу) за період: 2019 або 2020р.р. Повідомляємо, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі мають змогу лише ті учасники, які були створені в 2020 роках або раніше, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі і до Приватного Підприємства «Закарпатський інститут землеустрою», яке було створене 21.01.2021 року відповідно до виписки з ЄДРПУО. Підприємству не зрозуміло, яким чином подання фінансової звітності за останній період діяльності, наприклад за останні 9 місяців не підтверджує нашу фінансову спроможності надання послуг, що є предметом закупівлі та чому Замовником проігнороване право надати підтвердження кваліфікаційному критерію за 2021 рік. Наше підприємство працює в галузі землеустрою вже майже рік, працівники підприємства мають досвід роботи понад 18 років, підприємство вже неодноразово розробляло аналогічні договори предмету закупівлі з розроблення технічних документацій з нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів. Дані технічні документації розроблені в найкоротші терміни та внесені до ДЗК без жодних зауважень, як з боку Держгеокадастру так і з боку Замовників. Наші права та законні інтереси порушено зважаючи на таке: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Відповідно до ч. 5 ст. 14 вищевказаного Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Ми як потенційний Учасник даної закупівлі, можемо надати підтвердження наявності фінансової спроможності надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме надати річну звітність Учасника (з підтвердженням її подання до відповідного державного органу) за 2021 рік, що не узгоджується з вищевказаною вимогою тендерної документації, а отже дискримінує нас та унеможливлює участь. Враховуючи наведене, дані вимоги Замовника є дискримінаційними та незаконними, такими, що значно обмежують коло суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь у закупівлі, ба більше, підприємства створені у 2021 році взагалі не вправі брати участь у закупівлі, з огляду на формулювання вимог щодо підтвердження фінансової спроможності. Підсумовуючи вищевикладене, тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі за предметом «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів села Колочава, села Горб та села Мерешор Колочавської територіальної громади» код за ДК 021:2015 – 71340000-3 Комплексні інженерні послуги складена з порушенням законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в статті 5 Закону, а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, ми як потенційний Учасник та суб’єкт господарювання зі стажем надання послуг в цій сфері, підприємство з професійним підходом, постійною співпрацею з державними Замовниками не маємо можливості взяти участь у цій закупівлі, що прямо порушує наші законні права та інтереси й унеможливлює нашу Участь у даній закупівлі. Ми, як потенційний Учасник та суб’єкт господарських відносин виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши умови тендерної документації дійшли висновку, що вони є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують наші законні права та інтереси, унеможливлюють нашу участь у закупівлі. У відповідності до вище викладеного, керуючись ст..3, 5, 8, Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, подаємо: Вимогу - про усунення встановленого порушення законодавства України шляхом внесення змін Замовником до тендерної документації . З повагою, Директор ПП "Закарпатський інститут землеустрою" Дмитро ЧОРНИЙ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Стосовно вимог щодо фінансової спроможності повідомляємо, що пунктом 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимога щодо подання фінансової звітності за один з останніх звітних періоді (2019-2020рр) врегульовується частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у якій зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вказані вимоги Тендерної документації дещо обмежують коло потенційних учасників (як і будь-які інші кваліфікаційні критерії) однак, не є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані значно більш ніж двома учасниками на ринку. Крім того, необхідно зазначити, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, Ми відхиляємо вашу вимогу та стверджуємо, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, є доцільними та повністю обгрунтованими, а отже, у тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні