-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Джерела безперебійного живлення
Джерело безперебійного живлення до серверу та персонального комп'ютора
Завершена
931 000.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 310.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 310.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2017 13:20 - 29.10.2017 01:00
Вимога
Є відповідь
Скарга.
Номер:
ea58b4abcf9e4114afaa9e7daf745537
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-18-000186-a.c1
Назва:
Скарга.
Вимога:
ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ” бере учать у процедурі відкритих торгів, яку проводить АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (номер оголошення: UA-2017-10-18-000186-a). За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» замовником було прийнято рішення про її відхилення. Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» відповідно до протоколу №48/02-04/17 від 07 листопада 2017 року стала невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Уважно вивчивши протокол №48/02-04/17 від 07 листопада 2017 року ми прийшли до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» відхилена необгрунтовано, оскільки причиною невідповідності було визначено недотримання ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» обмеження вартості одного з товарів неподільного предмету закупівлі. При цьому загальна вартість тендерної пропозиції не перебільшувала очікуваної вартості неподільного предмета закупівлі. Більше того, встановлення граничної вартості одного найменувань товару у неподільному (не поділеному на лоти) предметі закупівлі є незаконним, оскільки є таким, що дискримінує окремих учасників процедури закупівлі. Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для виправданого обмеження вартості одиниці товар в закупівлі, замовнику доцільно використовувати мультилотову процедуру, яка передбачає можливість подання пропозиції по кожній, окремо взятій одиниці товару з визначеною граничною вартістю (окремо та по закупівлі в цілому).
Просимо:
1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ” та надати розгорнуте обґрунтування причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ».
2. Визнати недійсним протокольне рішення №48/02-04/17 від 07 листопада 2017 року.
3. Визнати тендерну пропозицію ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ” такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам визначеними у тендерній документації і Законі України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ''ДЕПС СОЛЮШЕНЗ''.pdf 07.11.2017 17:46
- Розгорнута відповідь про причини відхилення тендерної пропозиції.pdf 09.11.2017 13:28
- Рішення про відхилення скарги.pdf 09.11.2017 13:28
Дата подачі:
07.11.2017 17:46
Вирішення:
Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає можливість фізичній/юридичній особі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Апеляційним судом Київської області, як замовником, вже вдруге оголошувалось проведення відкритих торгів на закупівлю ДБЖ для серверів та персональних комп’ютерів. Торги за процедурою № UA-2017-09-29-000034-b – не відбулися у зв’язку з не поданням жодної пропозиції. Будь-яких питань чи зауважень з приводу тендерної документації подано не було.
За ново оголошеною процедурою відкритих торгів на закупівлю та персональних комп’ютерів, зареєстрованою в системі електронних закупівель за номером UA-2017-10-18-000186-a на стадії подання зауважень чи пропозицій з приводу оголошеної тендерної документації, яка тривала з 18.10.2017 по 25.10.2017 учасниками нічого подано не було.
Крім того, учасники, які подавали власні тендерні пропозиції своєчасно були поінформовані про такі вартісні обмеження в закупівлі Замовником ДБЖ для серверів, як максимальна їх вартість за 4 одиниці – не більше 80 000 грн. з ПДВ, що пов’язане не з умисною дискримінацією учасників, як на те вказує у своїй скарзі ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ”, а затвердженням головним розпорядником коштів – Державною судовою адміністрацією України розрахунків, які обґрунтовують показники видатків бюджету, що включаються до проекту кошторису та є невід’ємною частиною кошторису та паспорта бюджетних програм на 2017 рік, що відображено в річному плані Замовника, а саме – закупівля товару як за КЕКВ 2210, так і за КЕКВ 3110. Відходження від виділеної суми коштів для цільової закупівлі ДБЖ для серверів, може бути кваліфіковано як нецільове використання бюджетних коштів, що є бюджетним правопорушенням та тягне за собою відповідальність встановлену Законом.
З приводу вказівки ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ” на необхідність здійснення закупівлі Замовником ДБЖ за лотами, то згідно листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06, пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Доручено секретарю тендерного комітету Алімовій О.М. оприлюднити розгорнуту відповідь учаснику торгів ТОВ “ДЕПС СОЛЮШЕНЗ” з приводу підстав відхилення його тендерної пропозиції через електронну систему закупівл
Статус вимоги:
Відхилено