• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (аутсорсинг) 80600 ліжко днів, в тому числі 26280 ліжко/днів-дієта №5 Canteen services (Outsourcing) 80600bed / day, including 26280 bed / day - diet №5

Торги не відбулися

8 712 860.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 564.30 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 12:49 - 08.02.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 0824da4730d648e2ac991851e4ff6f51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-009306-c.b3
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
24 грудня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю послуг Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) (надалі – Тендерна документація). 20 січня 2022 року Замовником було внесено зміни до Тендерної документації, строк подання пропозиції подовжено до 28.01.2022 року. ТОВ «ЛІКЕА» бажає прийняти участь у цій закупівлі, але враховуючи зміни Замовника до Тендерної документації від 20.01.2022 року, наше Товариство позбавлено такої можливості через доповнення Замовником умов Тендерної документації наступними дискримінаційними умовами. Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» в п. 3 Замовник доповним наступними додатковими документами, які повинен надати учасник у складі своє тендерної пропозиції: «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі). Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу.» Вказані умови Тендерної документації є дискримінаційними відносно нашого Товариства та позбавляють нас можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі з огляду на наступне. По-перше, наше Товариство зареєстровано у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.11.2019 року, що підтверджується випискою та витягом з ЄДР копія якого додається. З моменту своєї державної реєстрації та протягом 2020 року ми набували досвіду, отримували дозвільні документи, проходили відповідні перевірки за системою ISO 9001 та 22000 (копії сертифікатів додаються). Набували досвіду в організації харчування небюджетним суб’єктам господарювання, що підтверджується відповідними договорами у 2020 році (копії надаються). Протягом 2020 року наше Товариство має виконані договори про надання послуг з організації харчування іншим суб’єктам господарювання, не бюджетним установам. Наприкінці 2020 року наше Товариство прийняло участь у більше ніж 20 процедурах бюджетних закупівель за предметом закупівлі – Послуги їдалень та організації харчування дітей та дорослого населення. Внаслідок такої участі ТОВ «ЛІКЕА» було укладено більше 10 договорів зі строком виконання протягом 2021 року. Деякі договори вже успішно виконані у 2021 року та багато ще виконуються через їх подовження на 2022 рік (копії додаються). Наше Товариство має у власності необхідну кількість обладнання, спеціалізованих транспортних засобів, у штаті необхідну кількість кваліфікованого персоналу з багаторічним досвідом, всі інші необхідні дозвільні документи, що підтверджує нашу можливість кваліфіковано та якісно надавати послуги з організації харчування (Послуги їдалень) (докази надаються). Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» має багатий та позитивний досвід у напрямку – Послуг їдалень та організації гарячого харчування та має всі можливості кваліфіковано та якісно надавати послуги Замовнику за цією закупівлею, але враховуючи дискримінаційні умови про наявність у учасника досвіду не менше чотирьох років до дати оголошення цієї закупівлі із бюджетними установами ми позбавлені можливості прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на зазначене зміни до Тендерної документації від 20.01.2022 року внесені Замовником в порушення вимог чинного законодавства та є дискримінаційними відносно Скаржника та багатьох інших суб’єктів господарювання та порушують наші законні права та інтереси, позбавляючи можливості прийняти участь у цій закупівлі. З огляду на все вищезазначене, та керуючись ст. 18, 24,26 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду цю скаргу; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ІЛЛІНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ внести зміни до Тендерної документації в редакції від 20.01.2022 року та виключити дискримінаційні умови щодо надання учасником: «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі). Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2022 19:38
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 12:21
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.02.2022 12:21
Автор: ТОВ «ЛІКЕА», Шевченко Тетяна Сергіївна +380679653852 llclikea@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови ТД

Номер: da25cd56b5d94ddf95ab8d2b164f7e69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-009306-c.b2
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ Наше Товариство бажає прийняти участь у Вашій закупівлі, але через наявність дискримінаційних умов позбавлено такої можливості. Керуючись п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації та виключити наступні дискримінаційні умови. 1.Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» учасник повинен надати: - «Не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами та в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування відповідно до цього предмету закупівлі. - листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу.» По-перше, наше Товариство зареєстровано у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.11.2019 року, що підтверджується випискою та витягом з ЄДР копія якого додається. З моменту своєї державної реєстрації та протягом 2020 року ми набували досвіду, отримували дозвільні документи, проходили відповідні перевірки за системою ISO 9001 та 22000 (копії сертифікатів додаються). Набували досвіду в організації харчування небюджетним суб’єктам господарювання, що підтверджується відповідними договорами у 2020 році (копії надаються). На при кінці 2020 року наше Товариство прийняло участь у більше ніж 20 процедурах бюджетних закупівель за предметом закупівлі – Послуги їдалень та організації харчування дітей та дорослого населення. Внаслідок такої участі було укладено більше 10 договорів зі строком виконання протягом 2021 року. Деякі договори вже успішно виконані у 2021 року та багато ще виконуються наразі до кінця 2021 року, а деякі подовжені до 31.03.2022 року (копії додаються). Наше Товариство має у власності необхідну кількість обладнання, спеціалізованих транспортних засобів, у штаті необхідну кількість кваліфікованого персоналу з багаторічним досвідом, всі інші необхідні дозвільні документи, що підтверджує нашу можливість кваліфіковано та якісно надавати послуги з організації харчування. Таким чином, враховуючи дискримінаційні умови про наявність у учасника аналогічних договорів за 2018 рік (не менше двох), за 2019 рік (не менше двох), за 2020 рік (не менше одного) та вимоги Замовника щодо наявності досвіду у цьому напрямку не менше чотирьох років, ми позбавлені можливості прийняти участь у цій закупівлі. Підтвердженням того, що вказані умови є дискримінаційними, є рішення АМКУ № 494-р/пк-пз від 11.01.2022 року по закупівлі ідентифікатор № UA-2021-11-10-009463-a. Вимагаємо, виключити дискримінаційні умови із Тендерної документації щодо надання учасником: - «не менше п’яти повністю виконаних аналогічних договорів за 2018 рік (2-ва договори); за 2019 рік (2-ва договори) та за 2020 рік не менше одного договору із попередніми Замовниками, які є бюджетними установами;» - «листи-подяки від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Зміни внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 9b7b1770d339451185e2ea2e6067a19f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-009306-c.c1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно п.18 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Таким чином, в тендерній документації Вам необхідно зазначити Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав для субпідрядника, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником або субпідрядником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі субпідряднику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни в тендерну документацію внесені
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Окарження рішення Замовника

Номер: f2569a823db54fd78a12078c0652599d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-009306-c.b4
Назва: Окарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 24.12.2021 року Комунальний заклад «Іллінський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради», далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 24.12.2021 року разом із додатками, та зміни до тендерної документації, які були опубліковані 03.02.2022р. далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 8 712 860,00 грн (без ПДВ). Строк подання тендерних пропозицій було визначено 12.02.2022 13:30. Після розкриття тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі були допущені наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"; 2. ТОВ «ЛІКЕА». Тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі - Скаржник) 14 лютого 2022 року була дискваліфікована. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. ПО-ПЕРШЕ, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються наступні документи, зокрема, інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї Пропозиції надає документи, зазначені у додатку 2 до цієї Документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 2 додатку 2 Документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, дати останнього проходження курсів гігієнічного навчання (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. Додаток 3 Документації містить інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до додатку 3 Документації містяться інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема: П. 12 Додатку 3 «Інші документи» передбачено, що учасникам необхідно надати - Завірені Учасником копії документів про виконання діючого законодавства з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці у учасника та копію/ї діючого документу(ів), виданого органом, який має право проводити навчання з питань охорони праці, що підтверджує проходження відповідальною особою учасника навчання за вказаною темою. Скаржником наданий у складі тендерної пропозиції наказ (розпорядження) № 2105-к від 01 червня 2020р. про прийняття на роботу Тушевського Олександра Миколайовича на посаду начальника служби охорони праці, тобто вказана особа є працівником скаржника. Разом з тим, Скаржником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію посвідчення № 10101, видане на ім’я Тушевського Олександра Миколайовича начальника відділу ОП та ПБ, датоване 19.11.2018 року, та яке як вважає Замовник є простроченим. Таким чином, вважаємо, що наявні невідповідності в документах скаржника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. ПО-ДРУГЕ, Згідно п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.» У складі пропозиції Скаржник надав лист (вих. № 439 від 14.01.2022р.), за яким зазначив, що планує залучити в якості субпідрядника – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ». Також скаржником надано довідку № 57-21 від 17.01.2022 року про відповідність ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за підписом директора Михайло Торощина. Пунктом 7 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний подати довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі із зазначенням, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення в електронній системі закупівель). Крім того, учасник надає довідки на обробку персональних даних на кожну особу, інформацію про яку учасник надає в складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надана довідка № 712 від 28.12.2021р. на фірмовому бланку про обробку персональних даних директора підприємства-Скаржника. Таким чином, Скаржник виконав умови п.7 розділу 3 тендерної документації. Що стосується відсутності довідки на обробку персональних даних на Михайла Торощина – директора ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», то Учасник не надає інформацію про персональні дані цієї особи. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. З огляду на описане, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надає у складі тендерної пропозиції будь-яких відомостей про директора ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» Торощина Михайла, які відносилися до персональних даних. Звертаємо увагу, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону Тендерної Пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5". ПО-ТРЕТЄ, 14 лютого 2022 року Замовником було оприлюднено рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП". Ознайомившись із документами тендерної пропозиції цього учасника, Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена згідно п.1.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції надати Договір з організацію на повірку засобів вимірювальної техніки, укладений із учасником дійсним на дату подання тендерної пропозиції. Договір повинен бути укладений з особою, яка має право проводити такі роботи з повірки засобів вимірювальної техніки, в підтвердження чого учасник повинен надати копію документу, що підтверджує право на проведення таких робіт (свідоцтво, сертифікат, тощо). ТОВ "МІКА ГРУП" надало у складі тендерної пропозиції договір про надання метрологічних послуг № 379м-2021 від 10.02.2021р. зі строком дії до 31.12.2021р., тобто вказаний учасник надав в складі тендерної пропозиції недійсний на дату подання тендерної пропозиції (26.01.2022р.) Договір з організацію на повірку засобів вимірювальної техніки. Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - в разі використання учасником орендованих складських приміщень або користування послугами складського зберігання, надати відгуки від власників майна щодо належного виконання учасником договірних зобов’язань та згоду власників майна на надання послуг до кінця 2022 року із посиланням на ідентифікатор закупівлі; - В разі надання договору перевезення, надати гарантійний лист за підписом Перевізника про підтвердження його зобов’язання надавати послуги з перевезення протягом строку дії договору про закупівлю із посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі. Так, ТОВ "МІКА ГРУП" надало у складі тендерної пропозиції гарантійний лист перевізника від 20.12.2021р. від Сапожнікова О.Г, від ТОВ «Прем’єр» № 115 від 21.12.2021р., в яких зазначений невірний ідентифікатор закупівлі, а також, надало відгуки від власників складських приміщень ФОП Грудик М.Є. від 20.12.2021р. та ТОВ «ЦИТРОН ЛАЙН» в яких зазначений невірний ідентифікатор закупівлі. Таким чином, Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно допустив до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5» та допустивши до участі в аукціоні ТОВ "МІКА ГРУП", грубо порушив права та інтереси Скаржника через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та про допуск учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам Тендерної документації. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду. На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальний заклад «Іллінський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5». 3. Зобов’язати Комунальний заклад «Іллінський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» скасувати своє рішення про допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "МІКА ГРУП".
Дата розгляду скарги: 01.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2022 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2022 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2022 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 4131 -р/пк-пз від 28.04.2022 року по закупівлі (UA-2021-12-24-009306-c) Послуги їдалень (аутсорсинг) 80600 ліжко днів, в тому числі 26280 ліжко/днів-дієта №5 Canteen services (Outsourcing) 80600bed / day, including 26280 bed / day - diet №5 згідно коду ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень було розглянуто та виконано
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua