• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЇ

Тендерна документація додається (ТД). Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.

Завершена

18 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 12:21 - 22.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання креслень на предмет закупівлі

Номер: c663f44b71bf4d9fb0ad2ef043fad16b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-008424-c.c1
Назва: Вимога щодо надання креслень на предмет закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, для уникнення ситуації пов'язаною з дискримінацією учасників, а саме неоднозначного тлумаченя технічного завдання. Вимагаємо опублікувати креслення предмету закуівлі (окреме креслення на кожну позицію з 47). Якщо ви наполягаєте на тому, що усі креслення є в мережі Інтернет, то завантажте ці креслення до закупівлі. Мережа Інтернет не надійна, тому що на різних сайтам можлива різна інформація. Технічна специфікація має бути конкретною, для того щоб потенційні учасники мали можливість розрахунку вартості однакових виробів. Ви порушуєте ЗУ Про публічні закупівлі, стаття 5
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Частиною 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон) передбачено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Також у Додатку 2 до тендерної документації передбачено «Примітка: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». А тому, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, здійснено посилання на номера креслень в каталогах, що затверджені протоколами Міненерго СРСР. Так як, Замовник не є виробником товару, технічні умови, креслення, проектні рішення у нього – відсутні. На виконання вимог Закону, Замовник може у технічній специфікації посилатися на стандартні характеристики чи технічні регламенти, а тому вважаємо: що ми повністю виконали вимоги законодавства. У виробників, даного предмету закупівлі, затверджені технічні умови (надалі – ТУ) згідно вище згаданих креслень, якщо Учасник не вміє самостійно користуватися Internet ресурсами, надаємо посилання на креслення: 1. http://gostrf.com/normadata/1/4293844/4293844656.pdf 2. http://p-impex.ru/uploadedFiles/files/gost/4293844641.pdf 3. https://meganorm.ru/Data2/1/4293844/4293844646.pdf 4. https://meganorm.ru/Data2/1/4293844/4293844644.pdf 5. https://sicame.com.ua/pdf/180.2n.light.v1.00.pdf 6. http://10kv.com.ua/stal/stal.html
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Про скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-24-008424-c щодо відхилення пропозиції ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ».

Номер: ae4b4795edcc4b4390a10b57aa3af683
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-008424-c.b3
Назва: Про скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-24-008424-c щодо відхилення пропозиції ТОВ «МГК ЧЕРКАСИ».
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, що було сформовано 07.02.2022 року пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ» було відхиллено. Відповідно до даних, що містяться у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» посилаючись на невідповідність п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п. 2 Розділу «Перелік необхідних документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено, що Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника. Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» посилаючись на ненадання Товариством з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ» вищезазначеного документа визначило подану тендерну пропозицію, такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, та відхилило її. Такі дії, з боку Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» є грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», дискримінаційними та такими, що унеможливлюють законно та на засадах добровільної конкуренції провести торги, з огляду на наступне: Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації, Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» вимагало подати в тендерній документації Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Виробники». ISO 9001 – це стандарт, зо входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Даний стандарт був прийнятий Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Останньою версією даного стандарту є ISO 9001:2015, який є міжнародним та діє на території всього світу. Стандарт ISO 9001:2015 в Україні перекладений на українську мову, є ідентичним міжнародному стандарту та названий ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Першим абзацом розділу «Національний вступ» ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», визначено, що: цей стандарт є перекладом ISO 9001:2015 Quality management systems - Requirements. Таким чином в тендерній документації Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» вимагає надання ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» який є тотожним перекладом стандарту ISO 9001:2015. Товариство з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ» в тендерній пропозиції 25.02.2022 року о 13 годині 18 хвилин було завантажено файл «ISO 9001:2015.PDF». Вищезазначений файл, завантажений у тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ» є Сертифікатом EN ISO 9001:2015 виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ» та діючим до 04.02.2023 року. Підсумовуючи все вищезазначене, Товариство з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ» має діючий Сертифікат EN ISO 9001:2015, який є тотожним ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та завантажило його у своїй тендерній пропозиції. Таким чином дії уповноваженої особи Публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго», щодо відхилення пропозиції ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ» грубо суперечать нормам чинного законодавства, є суто дискримінаційними та направленими на незаконну дискваліфікацію учасника, унеможливлюють виконання норм закону України «Про публічні закупівлі» та чесні торги. Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.. Слід відмітити, що у відповідності до п. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Частиною 2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення передбачено відповідальність для службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) в розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, зокрема за : - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); - укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; Враховуючи все вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства України, Прошу: 1. Скасувати Протокол розгляду (який сформовано 07.02.2022 року) тендерних пропозицій UA-2021-12-24-008424-c в частині відхилення пропозиції ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ» та допустити ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ» до участі в торгах.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Отже, замовник повідомляє: Відповідно до Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації передбачено,що Учасник торгів, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 5. Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника. При цьому, сертифікат повинен підтверджувати управління якістю у сфері виробництва металоконструкцій (траверсів). Сертифікат має бути чинним протягом всього строку поставки товару, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю «МГК-ЧЕРКАСИ», у складі пропозиції надано pdf документ «ISO 9001:2015». Замовник вважає, що наданий Учасником документ не відповідає вимогам замовника так як замовник вимагав Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», а учасник надав Сертифікат системи менеджменту відповідно з EN ISO 9001:2015. В залежності від того до якої держави належить орган із сертифікації, наданий учасниками сертифікат може бути міжнародного або національного зразка. Замовником у тендерній документації передбачалася вимога щодо надання сертифікату національного зразка, а саме на відповідність вимогам державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, якого учасником у складі пропозиції не було надано. Замовник, у відповідності до положень ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель оприлюднює Тендерну документацію, вимогам якої учасники повинні дотримуватися під час підготовки тендерних пропозицій. У випадках не дотримання вимог Тендерної документації у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачені підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, передбачено можливість звернутися за роз’ясненням або з вимогою до уповноваженої особи Замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Оскільки, з вимогою про внесення змін до п. 5 Додатку №2 до Тендерної документації учасник не звертався, та учасником була подана тендерна пропозиція можна зробити висновок, що учасник повністю погоджувався із вимогами встановленими замовником у тендерній документації. Та у складі тендерної пропозиції ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ» мав надати Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника, учасником у складі пропозиції відповідного документа не надано, а тому уповноваженою особою відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону було відхилено пропозицію ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ». Отже, замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-24-008424-c в частині допущення до торгів ТОВ «ТПК «Анико»

Номер: 1ff9183f03f54f2a9b9d0b4cdfc7442a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-008424-c.b2
Назва: Про скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-24-008424-c в частині допущення до торгів ТОВ «ТПК «Анико»
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій, що було сформовано та завантажено на сайт 07.02.2022 року до участі в торгах був допущений учасник ТОВ «ТПК «Анико». Уповноважені особи Публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго» при розгляді тендерної пропозиції та документів доданих до неї учасником ТОВ «ТПК «Анико» не прийняли до уваги невідповідність поданих документів з боку учасника ТОВ «ТПК «Анико» та допустили до участі у торгах, учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Уважно ознайомившись з наданою тендерною пропозицією та всіма документами, що були завантажені з боку учасника ТОВ «ТПК «Анико» було виявлено, що уповноважені особи Публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго» грубо порушили норми чинного законодавства України та не прийняли до уваги грубі невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ТПК «Аніко», а саме: 1. Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації, Публічне акціонерне товариство «Черкасиобленерго» вимагало подати в тендерній документації Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Виробники». ТОВ «ТПК «Аніко» 25.01.2022 року о 17 годині 31 хвилині завантажило файл «8.1_Tehn.dok.pdf» в якому містяться наступні документи: ДСТУ Б В.2.6-199:2014, Сертифікат відповідності, Сертифікат на систему управління якості, Титульна сторінка ТУ У 25.1-40945923-001:2021. Вищезазначені документи є документами іншого учасника даних торгів, а саме: ТОВ «Світловодський завод металевих конструкцій». Таким чином, ТОВ «ТПК «Аніко» завантажило у своїй тендерній документації документи іншого учасника торів, поставивши на копії його документів свої печатки. По перше, ТОВ «ТПК «Аніко» не надало жодного документа, який би дозволяв ТОВ «ТПК «Аніко» використовувати у своїй діяльності технічні документи, а саме сертифікати та ТУ ТОВ «Світловодський завод металевих конструкцій». По друге, подача у тендерній пропозиції однакових документів з боку ТОВ «ТПК «Аніко» та ТОВ «Світловодський завод металевих конструкцій» свідчить про їх пов’язаність. У розумінні п.п. 14.1.159 ПКУ, Пов’язані особи — це юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови чи економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють і які відповідають будь-якій із перерахованих у цьому ж підпункті ознак. Згідно з приписами п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави, зазначені в ст. 17 цього Закону. За змістом п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерну пропозицію подав учасник процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. 2. Підпунктом 1 Пункту 5.1.1 Тендерної документації передбачено надання документів, а саме довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи, на бланку підприємства, про наявність обладнання, матеріально- технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю. ТОВ «ТПК «Аніко» у своїй тендерній пропозиції 25.01.2022 року в 17 годині 31 хвилині завантажило файл з назвою «4_Spravka_MTB.pdf» який є довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно даної довідки ТОВ «ТПК «Аніко» на своєму балансі має таке обладнання як, принтери, портативні комп’ютери, маршрутизатор та 4 транспортних засоби. Виготовлення металоконструкцій в об’ємі та в строки, що передбачені тендерною документацією замовника, аж ніяк не можливо виготовити використовуючи принтери та портативні комп’ютери. Таким чином, ТОВ «ТПК «Аніко» не має необхідних для виконання договору про закупівлю обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Підпунктом 2 Пункту 5.1.1 Тендерної документації передбачено надання документів, а саме довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, що підтверджує наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників з технічною освітою, не менше 2 осіб. ТОВ «ТПК «Аніко» у своїй тендерній пропозиції 25.01.2022 року в 17 годині 31 хвилині завантажило файл з назвою «5_Spravka_Kadry.pdf» та «5.1_Diplomy.pdf» в яких містяться довідка про наявність кваліфікованих працівників та їх дипломи. Згідно завантажених довідок ТОВ «ТПК «Аніко» має два працівника, а саме: директора та бухгалтера. Таким чином ТОВ «ТПК «Аніко» не має працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знаття та досвід у виконанні договору закупівлі. 4. Підпунктом 3 Пункту 5.1.1 Тендерної документації передбачено надання документів, а саме довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох). Відповідно до умов тендерної документації Довідка має містити також: копії договорів зазначених у довідці у повному обсязі з усіма додатками, копії відгуків від Покупців та копії первинних документів (акти приймання-передачі товару або накладні). ТОВ «ТПК «Аніко» у своїй тендерній пропозиції 25.01.2022 року в 17 годині 31 хвилині завантажило файл з назвою «6_Opit.pdf» та «6_1.Opit.pdf». В завантажених ТОВ «ТПК «Аніко» довідках та документах є невідповідності умовам тендерної документації, а саме: - Надані ТОВ «ТПК «Аніко» аналогічні Договори є Договорами поставки металевих опор. Виходячи з предмету закупівлі, а саме закупівлі металоконструкцій: траверс, хомутів, вузлів кріплення, накладок та кронштейнів надані Договори не є аналогічними у розумінні даних, що вимагаються тендерною документацією. - Відгуки надані відгуки НЕК «Укренерго» не містить підпису представника НЕК «Укренерго», та замість вищезазначеного підпису міститься підпис та печатка ТОВ ТПК «Аніка», таким чином не можливо встановити дійсність даних відгуків. Перевірити підписання даних відгуків КЕП з боку НЕК «Укренерго» не можливо. Таким чином, ТОВ «ТПК «Аніко» не надало аналогічні договори та предмету закупівлі, що вимагалось тендерною документацією. 5. Пунктом 6.1 Тендерної документації передбачено надання у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником згідно додатку 2 тендерної документації ТОВ «ТПК «Аніко» не надало у своїй тендерній пропозиції документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником згідно додатку 2 тендерної документації, чим порушила вимоги тендерної документації 6. Пунктом 7.2 Тендерної документації передбачено надання у складі тендерних пропозицій технічного паспорту на підтвердження відповідності запропонованого товару предмету закупівлі. ТОВ «ТПК «Аніка» у своїй тендерній пропозиції не надала технічні паспорти на запропонований товар, чим порушила вимоги тендерної документації Враховуючи все вище перелічене, ТОВ «ТПК «Аніко» надало свою тендерну пропозицію з численними грубими невідповідностями тендерної документації. Уповноважені особи Публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго» не приділили уваги на численні допущені з боку ТОВ «ТПК «Аніко» невідповідності та в порушенні умов добросовісності, умов та норм чинного законодавства України, доброчесної конкуренції допустило до участі в торгах учасника, який не відповідає вимогам визначених тендерною документацією. Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.. Слід відмітити, що у відповідності до п. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Частиною 2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення передбачено відповідальність для службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) в розмірі від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, зокрема за : - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); - укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; Враховуючи все вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства України, Прошу: 1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій (сформованого 07.02.2022 року) UA-2021-12-24-008424-c в частині допущення до торгів учасника ТОВ «ТПК «Анико»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Отже, замовник повідомляє: 1. Щодо допуску до аукціону ТОВ "ТПК АНИКО": 1.1. Ви зазначаєте що учасником ТОВ «ТПК «АНИКО» відповідно до п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації, Замовник вимагав подати в тендерній пропозиції Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника. При цьому, сертифікат повинен підтверджувати управління якістю у сфері виробництва металоконструкцій (траверсів). Сертифікат має бути чинним протягом всього строку поставки товару, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf. документ «9_Tablitsa_sootv», який містить таблицю відповідності, із-за зазначенням виробника Товару, що пропонує Учасник, яким є ТОВ «СЗМК». Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї. Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства; З вище зазначеного випливає, що виробником Товару, запропонованого Учасником є – ТОВ «СЗМК», чий сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» надано Учасником у складі тендерної пропозиції, при цьому відповідно до Закону дані Учасники ні є пов’язаними особами. А також додатково повідомляємо, що Замовником не вимагалося у тендерній документації додаткових документів на підтвердження дозволу використовувати документи виробників, запропонованого ними Товару. 1.2. Згідно п.п. 5.1.1 розділу «Розділ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: • довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (транспортні засоби якими буде здійснюватися поставка товару, склад (виробничі приміщення), тощо). Довідка має містити наступні відомості: № з/п Найменування обладнання, МТБ Власне/ орендоване тощо Кількість одиниць Технічний стан - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)). Як зрозуміло, із вищезазначеного, Замовник не встановлює дискримінаційних вимог у тендерній документації, щодо обмеження до прийняття участі виключно виробника. Замовнику достатньо, щоб Учасники здійснювали поставку Товару, на що Замовник встановлює вимоги у тендерній документації. 1.3. Згідно п.п. 5.1.1 розділу «Розділ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників з технічною освітою, не менше 2 (двох) осіб. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Прізвище ім’я по батькові працівника Посада Досвід роботи Освіта - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо; Учасником у складі тендерної пропозиції наданий pdf. документ «5_Spravka_Kadry », в якій у полі «освіта» зазначено: Китаєв Андрій Олександрович – Вища; Одеський державний політехнічний університет 1997р., спеціальність «Електропостачання та енергозбереження». Самара Олена Олександрівна Вища, Одеська державна академія холоду, 1998 р., спеціальність «Комп’ютеризовані системи проектування». Відповідно Замовник вважає - що обидва працівники мають технічну освіту. 1.4. Згідно п.п. 5.1.1 розділу «Розділ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох), з інформацією про постачання товару передбаченому у Додатку 2 до тендерної документації. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва контрагента, з яким укладено договір Предмет договору Стан виконання договору (виконано/частково виконано) Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента 1 2 3 - копії договорів, зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). - копії відгуків від Покупців, щодо успішного постачання товару, за вказаними в довідці договорами із зазначенням інформації щодо предмету договору, дати та номера договору, якості поставленого товару. - копії первинних документів (акти приймання-передачі товару або накладні), що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів. - За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно. Предметом закупівлі згідно тендерної документації є «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЇ ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44210000-5 Конструкції та їх частини». Учасником у складі тендерної пропозиції надані аналогічні договори на металеві опори, які є металевими конструкціями. У Розділі №5 тендерної документації зазначено «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій», де вказано, що виявлення в тендерній пропозиції учасника формальної (несуттєвої) помилки не призведе до відхилення такої пропозиції, а саме «2.6. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)». Відповідно не накладання підпису НЕК «УКРЕНЕРГО», Замовником віднесено формальних (несуттєвих) помилок. 1.5. Згідно п. 6.1. розділу «Розділ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно додатку 2 до тендерної документації. Водночас Додатком 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації передбачено,що Учасник торгів, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 1. Гарантійний лист – погодження з Додатком №2, в якому Учасник повинен вказати: - найменування виробника продукції, рік виготовлення та країну походження товару; 2. Титульну сторінку з ДСТУ, діючого в Україні та ТУ по якому виготовлені металоконструкції. 3. Вказана продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ, ДСТУ IEC, ДСТУ EN, ДСТУ ГОСТ, діючих в Україні на дату торгів. 4. Сертифікат відповідності. 5. Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника. При цьому, сертифікат повинен підтверджувати управління якістю у сфері виробництва металоконструкцій (траверсів). Сертифікат має бути чинним протягом всього строку поставки товару, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Учасником у складі пропозиції надані всі вищезазначені документи, а саме pdf документи «8.1_Tehn_dok» , «9_Tablitsa_sootv», які містять всю необхідну інформацію. 1.6. Згідно п. 7.1., 7.2. розділу «Розділ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у додатку 2 цієї тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Водночас Додатком 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації передбачено,що Учасник торгів, у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повинен у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: 4. Сертифікат відповідності. 5. Сертифікат відповідності на систему управління якості вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», від виробника. При цьому, сертифікат повинен підтверджувати управління якістю у сфері виробництва металоконструкцій (траверсів). Сертифікат має бути чинним протягом всього строку поставки товару, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Учасником у складі пропозиції надані всі вищезазначені документи, а саме pdf документи «8.1_Tehn_dok». У звязку із натанням Сертифікатів, паспорта подавати не потрібно.
Статус вимоги: Відхилено