-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинне охолоджене без кістки (м'якоть), філе куряче охолоджене
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури, охорони здоров'я та соціальної політики Лановецької міської ради, 41823542, 47402, Тернопільська обл., м. Ланівці, вул. Незалежності, 20А; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2021 12:15 - 05.01.2022 00:00
Скарга
Скасована
Оскарження рішення про визнання переможцем та скасування рішення про намір укласти договір
Номер:
7ff9b4542aa4489ca4cd5f0451f7bb57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-24-008220-c.b1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем та скасування рішення про намір укласти договір
Скарга:
Відділ освіти, культури, охорони здоров'я та соціальної політики Лановецької міської ради (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту-Закон) оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2021-12-24-008220-c в електронній системі ProZorro.
11.01.2022 року Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти, культури, охорони здоров'я та соціальної політики Лановецької міської ради щодо визначення переможця торгів. Вище згаданим протоколом було прийнято рішення яким визнано переможця торгів тендерну пропозицію ФОП Прусік Оксану Юріївну. Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 22.01.2022р. 00:00.
Обгрунтування незаконності рішення замовника про визначення переможцем ФОП Прусік О. Ю.
1. Згідно п.7 Додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТД від учасника процедури закупівлі вимагалася акт обстеження територіальними управлінням Держпродспоживлужби, про те, що об’єкт Учасника відповідає вимогам санітарного законодавства. У поданих документах до тендерної пропозиції учасником ФОП Прусік О. Ю. відсутня вище вказаний акт, що є порушенням вимог ТД.
2. Згідно п 1.4 Додатку 3 ТД від учасника процедури закупівлі вимагалося надати копія договору оренди на складське та холодильне приміщення (оригінал або належним чином завірена копія документу, що підтверджує право власності / користування на приміщення (копія договору купівлі - продажу або свідоцтва про право власності, або копію договору оренди якщо учасник користується таким на підставі договору оренди).
Так в тендерній пропозиції надано договір суборенди лише складських приміщень загальною площею 117,2 кв. м. в ТОВ «Солден Трейд». Одночасно надано довідку про наявність матеріально-технічної бази вих. 3 від 06.01.2022року де зазначено про наявність уже складських приміщень з холодильним обладнанням загальною площею 117,2 кв. м.
Одночасно надано лише лист роз’яснення вих.10 від 03.01.2022року (варто звернути увагу на і порівняти вихідні номери листів), яким вказано, що ТОВ «Солден Трейд»(в якого ФОП Прусік О. Ю. орендує лише складські приміщення) орендує холодильні склади в ТОВ «Омега Тер».
Враховуючи вище наведене учасник не надав документів які підтверджують право власності або користування на складське та холодильне приміщення, що є порушенням вимог ТД.
3. Згідно п 1.4 Додатку 3 ТД від учасника процедури закупівлі вимагалося надати оригінал або копію договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та холодильних приміщень Учасника з додаванням актів виконаних робіт.
Так в тендерній пропозиції ФОП Прусік О. Ю. наявний договір на проведення дезінфекції та дератизації лише складських приміщень, що є порушенням ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 21.01.2022 13:42
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.01.2022 13:42