• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

комплекти обладнання для Банку грудного молока, 3 лоти

Торги не відбулися

5 905 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 432.10 UAH
Період оскарження: 19.10.2017 15:19 - 16.11.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: d8228ba9a37743a5a2ebba619cb77a03
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-001200-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
1. В пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля здійснюється за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (відповідно до частини 4 статті 10 Закону). В такому випадку, згідно з абзацом другим частини 1 статті 27 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції. При цьому, остаточне розкриття тендерних пропозицій відбувається вже після проведення аукціону. Тобто, за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою розкриття тендерних пропозицій фактично відбувається двічі – в день закінчення строку подання тендерних пропозицій (розкриття частини пропозиції) та після закінчення електронного аукціону (остаточне розкриття пропозицій). Разом з тим, під час подання тендерних пропозицій за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою неможливо передбачити точну дату проведення аукціону, оскільки вона залежатиме від строку розгляду тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації, який, згідно з частиною 5 статті 28 Закону, не конкретизовано. При цьому, подібне питання, яке стосувалось порядку відліку строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, порушувалось перед Мінекономрозвитку. Так, згідно з роз’ясненням, наданим у відповідь на запит 42/2016 (розміщене на офіційному веб-сайті http://www.me.gov.ua/), строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має відраховуватись з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції, тобто з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. У зв’язку з викладеним, а також з метою забезпечення однозначного розуміння та тлумачення умов тендерної документації, пропонуємо викласти відповідне положення тендерної документації у спосіб: «строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити 90 днів з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій» або надати роз’яснення, яку саме дату слід вважати датою розкриття тендерних пропозицій в даному випадку. 2. У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставку товару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку товару за 2015-2017 роки (у разі наявності). Звертаємо Вашу увагу на те, що предмет даної процедури закупівлі є доволі специфічним і вкрай мало суб’єктів господарювання, які діють на території України мають досвід постачання аналогічних товарів. У зв’язку з цим, просимо надати роз’яснення, чи відноситься фраза «у разі наявності» до всього абзацу. Якщо так, чи повинні учасники, які не мають в наявності копій виконаних договорів на поставку аналогічного товару, надавати довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори ? Окрім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що слова «раніше виконані договори» вживаються у множині, чи достатньо буде підтвердити наявність досвіду виконання лише одного аналогічного договору ? Також у зазначеній умові вживається слово «замовників». При цьому, згідно з пунктом 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації, терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Однак, згідно з положеннями Закону, особи приватного сектору не відносяться до замовників. У зв’язку з цим, дана умова документації дискримінує потенційних учасників, які не мають досвіду постачання товарів саме замовникам у розумінні Закону. З огляду на це, пропонуємо змінити слово «замовників» на «контрагентів». 3. Також звертаємо Вашу увагу на те, що за лотом № 3 передбачено закупівлю 10 одиниць молоковідсмоктувачів та 1608 одиниць індивідувальних наборів для зціжування. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі за даним лотом 486 420,00 грн з ПДВ. Проте, моніторинг ринку за даними товарами свідчить про те, що закупити зазначену кількість товарів за вказану суму видається неможливим. Так, ціна одного молоковідсмоктувача такого типу становить близько 50 000 грн з ПДВ, що підтверджується, зокрема, інформацією про результати проведення закупівлі за аналогічним предметом (ідентифікатор: UA-2017-07-10-002086-b). Разом з тим, ціна одного індивідуального набору для зціжування на ринку становить близько 300 гривень (аналогічний товар: https://www.amazon.co.uk/Ameda-Hygienikit-Electric-Breastpumps-Single/dp/B004PKG82U). Таким чином, за вказану очікувану вартість закупівлі видається можливим запропонувати 1608 одиниць індивідувальних наборів для зціжування та 3 одиниці молоковідсмоктувачів. З огляду на викладене, просимо перевірити правильність зазначення інформації, що стосується кількості товарів, що є предметом закупівлі за лотом № 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», на нашу думку, дата розкриття − це дата закінчення подання тендерних пропозицій. 2. Копії виконаних договорів на поставку товару за 2015−2017 роки надаються у разі наявності, як це передбачено вимогами Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю. 3. Робочою групою Департаменту охорони здоров'я, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, прийнято рішення залишити очікувану вартість закупівлі щодо лоту № 3 без змін.
Статус вимоги: Не задоволено