-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Право користування Програмним забезпеченням “BINOTEL”, на умовах невиключної ліцензії, відповідно до Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 - 48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Торги не відбулися
22 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2021 11:45 - 31.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірна дискваліфікація.
Номер:
28f9284790124a239d2d18ec5cbe033d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-24-001829-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація.
Вимога:
Причиною дискваліфікації визначеною у Протоколі №8 є наступна: "Учасник надав довідку та копію договору, який відрізняється за видом та предметом надання послуг від предмету закупівлі зазначенного в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тобто не є аналогічним".
У пункті 3 розділу "Інша інформація" відповідно до чинного Законодавства Замовник чітко вказав, що головним та єдиним критерієм визначення аналогічного договору - є аналогічний предмет закупівлі. Згідног діючого Законодавства, аналогічним предметом закупівлі вважається будь який предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення, та вже після цього Замовник прописав, що саме повинна містити довідка, де зі сторони ФОП Проскура В.А усі критерії були чітко виконані. Кожний договір містить унікальний набір Технічних, якісних та кількісних характеристик, та вимога щодо їх повного співпадання є дискримінаційною зі сторони Замовника.
Якщо у розумінні Замовника аналогічним договором до закупівлі вважається лише договір здійснений по закупівлі програмної продукції Binotel, то це треба чітко вказати у документації, але Замовник знає, що це не відповідає чинним нормам подання тендерної документації, та не прописав цієї інформації у пункті про аналогічні договори.
Таким чином, відповідно до прописаної у тендерній документації Замовника інформації, ФОП Проскура виконав усі вимоги Замовника, та є правомірним переможцем цієї закупівлі.
Статтею 3 Закону України визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У рішенні про дискваліфікацію Замовник зазначає абсолютно дискримінаційні вимоги, що не були зазначені у тендерній документації, чим завідомо приймає до розгляду лише ТОВ "БІНОТЕЛ".
Шановний тендерний комітет, виходячи з написаного, я прошу вас переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації ФОП Проскура В.А, та обрати корректне рішення посилаючись та конкретні помилки у наданій мною документації.
З повагою,
ФОП Проскура В.А
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:11
Вирішення:
Відповідно до оголошення на підтвердження відповідністі Учасника кваліфікаційним критеріям: Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати
не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці;
- документ(-ти), що підтверджують виконання зобов’язань за договором(-ами) – рахунок-фактуру та/або видаткові накладні, тощо.
У пункті 3 розділу "Інша інформація" відповідно до чинного Законодавства чітко вказано, що головним та єдиним критерієм визначення аналогічного договору - є аналогічний предмет закупівлі.
Відповідно до порядку визначення предмета закупівлі Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Крім цього п.5 цього порядку встановлює, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тому припущення Учасника, що аналогічним предметом закупівлі вважається будь який предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення є некоректним (не вірним).
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Замовником в оголошені не було вказано про можливість надання аналогів та/або еквівалентів в пропозиції учасників.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі зазначеної в електронній системі закупівель та опису окремої частини або частин предмета закупівлі
Предмет закупівлі це «Право користування Програмним забезпеченням “BINOTEL”, на умовах невиключної ліцензії, відповідно до Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 - 48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення».
Відповідно до п 1.2 договору №СПЗ-2156 від 30.03.2021року наданого Учасником предмет закупівлі згідно з Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 - 48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення (Послуги з видачі невиключної ліцензії на використання пакета програмного забезпечення Zoom Education), який відрізняється за видом та предметом надання послуг від предмету закупівлі.
Оскільки Учасник не надав довідку та договір про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.01.2022 17:31