• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000 – 3 Медичні матеріали (Рукавички) на потреби 2022 року 8 найменувань. Код НК 024:2019: 56286 Рукавички оглядові латексні нестерильні, припудрені, розмір М; 56286 Рукавички оглядові латексні нестерильні, припудрені, розмір L; 56286 Рукавички оглядові нітрилові нестерильні, текстуровані, без пудри, розмір М; 40548 Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені, розмір 7,0; 40548 Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені, розмір 7,5; 40548 Рукавички хірургічні латексні стерильні, припудрені, розмір 8,0; 61938 Рукавички хірургічні подвійні стерильні, розмір 7,0; 61938 Рукавички хірургічні подвійні стерильні, розмір 8,0

ДК 021:2015: 33140000 – 3 Медичні матеріали (Рукавички) на потреби 2022 року 8 найменувань.

Завершена

734 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 673.50 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 11:32 - 05.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: c6b84109027b403491a76fbcc7b83361
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-006524-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Шановний, Учасник! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Вимога надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на території України) не звужує коло Учасників, адже будь-який постачальник, може звернутися до виробника, представництва, філії виробника у якого планує закуповувати товар у разі перемоги, про видачу гарантійного листа. Банківська гарантія на забезпечення тендерної пропозиції гарантує підписання договору, але аж ніяк не постачання якісного товару. Банківська гарантія на виконання умов договору гарантує, що Замовник не відмовиться від виконання умов договору, або не розірве угоду. Окрім цього хочемо наголосити, що Комунальне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» під час проведення закупівель не порушує вимог чиного законодавства у сфері публічних закупівель, а зазначений Вами спільний Лист Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України не є обов’язковим до виконання та має рекомендаційний характер. Виходячи з вищевикладеного, для запобігання закупівлі фальсифікатів та неякісної продукції, наявність в Учасника зазначеного гарантійного листа є обов’язковою вимогою.
Статус вимоги: Відхилено