• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (Безтіньовий операційний світлодіодний освітлювач (код НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник))

Завершена

595 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 975.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2021 11:21 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: 54290a5a74ab431daa7f0b28e2fe562d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-24-006033-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Доброго дня! Вимога надання гарантійного листа від виробника обладнання покликана підтвердити спроможність постачання учасником обладнання у необхідній кількості, якості та терміни, обумовлені документацією та тендерною пропозицією учасника. Також даний документ є офіційним підтвердженням, що запропоноване учасником обладнання підтримується виробником, або офіційним представником на території України. За відсутності даного документу медична установа, що проводить тендер, не захищена від випадків шахрайства, коли сторонні особи подають пропозиції на обладнання, що не має сервісної підтримки в Україні, або таке, що не може бути поставлене в зазначені терміни, відповідати вимогам якості. Отже, подальша експлуатація подібного обладнання пов'язана із високим ризиком як для пацієнтів, так і для роботи медичної установи. За відсутності гарантійного листа від виробника чи офіційного представника на території України також існує ризик значного штучного збільшення ціни обладнання внаслідок застосування схем перекупок із використанням багатьох посередників. З метою забезпечення належної якості обладнання впродовж як гарантійного терміну, так і після завершення останнього, дотримання вимог, щодо кількості, якості та строків постачання, мінімізації ризику використання корупційних схем вважаємо за доцільне використання вимоги до учасників про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника.
Статус вимоги: Відхилено