-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Мікрофони)
Shure BETA 98AD/C, Shure SM57-LCE, Shure SM58-LCE, Technica ATM350
Завершена
58 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 587.00 UAH
мін. крок: 1% або 587.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2017 16:39 - 07.11.2017 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
прийняття рішення із порушенням вимог чинного законодавства
Номер:
518b9e65591944428e3a31b846b4daf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-02-002845-a.c1
Назва:
прийняття рішення із порушенням вимог чинного законодавства
Вимога:
безпідставне прийняття рішення про дискваліфікацію із порушенням вимог чинного законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до замовника 14.11.2017 15:52
- Відповідь на Вимогу про скасування рішення Замовника.docx 14.11.2017 17:59
Дата подачі:
14.11.2017 15:52
Вирішення:
У відповідь на Вимогу про скасування рішення Замовника від 14.11.2017 повідомляємо наступне:
у зв’язку з тим, що закупівля UA-2017-11-02-002845-а (ДК 021:2015 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32341000-5 Мікрофони) загальна вартість 58 700,00 грн.) не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –«Закон») – сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то відповідальна за організацію та проведення закупівлі особа ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра», в якості Замовника, (надалі – «Замовник») під час організації та проведення закупівлі керувалася «Порядком здійснення допорогових закупівель» (надалі – «Порядок»), затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (із змінами) та Господарчим кодексом України, оскільки Закон не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях.
Використання електронного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє Замовнику здійснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару у розрізі ціна/умови/якість. Окрім цього, згідно абзацу 3 частини 1 ст. 2 Закону «...Під час здійснення закупівлі товарів... замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом…».
Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» Згідно п. 6.3. «Порядку», «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. В оголошенні до закупівлі Замовник зазначив, що, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій всіх Учасників буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ. Учасник-переможець (ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна) зареєстрований як платник єдиного податку, його пропозиція була надана без урахування ПДВ та склала 53 712,64 грн.. Наступний учасник – ТОВ «Тік-Так» – надав пропозицію, яка складає 58 693,00 грн. з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищенаведене, Замовник має право на визначення переможця, пропозиція якого буде для нього (Замовника) найбільш економічно вигідною. Саме у зв’язку з цим була відхилена пропозиція учасника ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна. В подальшому, хотілось б порадити учаснику звертатися до Замовників з питаннями (за роз’ясненням) під час періоду уточнень.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.11.2017 18:02
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вимогу про скасування рішення Замовника від 14.11.2017 повідомляємо наступне:
у зв’язку з тим, що закупівля UA-2017-11-02-002845-а (ДК 021:2015 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (32341000-5 Мікрофони) загальна вартість 58 700,00 грн.) не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –«Закон») – сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то відповідальна за організацію та проведення закупівлі особа ТВЗК «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра», в якості Замовника, (надалі – «Замовник») під час організації та проведення закупівлі керувалася «Порядком здійснення допорогових закупівель» (надалі – «Порядок»), затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (із змінами) та Господарчим кодексом України, оскільки Закон не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях.
Використання електронного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє Замовнику здійснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару у розрізі ціна/умови/якість. Окрім цього, згідно абзацу 3 частини 1 ст. 2 Закону «...Під час здійснення закупівлі товарів... замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом…».
Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням» Згідно п. 6.3. «Порядку», «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. В оголошенні до закупівлі Замовник зазначив, що, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій всіх Учасників буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ. Учасник-переможець (ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна) зареєстрований як платник єдиного податку, його пропозиція була надана без урахування ПДВ та склала 53 712,64 грн.. Наступний учасник – ТОВ «Тік-Так» – надав пропозицію, яка складає 58 693,00 грн. з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищенаведене, Замовник має право на визначення переможця, пропозиція якого буде для нього (Замовника) найбільш економічно вигідною. Саме у зв’язку з цим була відхилена пропозиція учасника ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна. В подальшому, хотілось б порадити учаснику звертатися до Замовників з питаннями (за роз’ясненням) під час періоду уточнень.