• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шприци одноразові

7 найменувань, згідно до Медико – технічних вимог

Завершена

99 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 999.40 UAH
Період оскарження: 08.11.2017 11:14 - 13.11.2017 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b7b456645a7a424a96dc30d925c6529d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000780-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1650931, номер тендеру у UA-2017-11-08-000780-c) 14.11.2017 року відбудеться аукціон відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Найменування товару Орієнтовна кількість Голка для ін’єкцій 0,3*12 100 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою 11200 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 13300 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл з голкою 12000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою 10000 Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, 1мл. 100 Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, 100мл з голкою 100 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 13300 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл з голкою 12000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою 10000 Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, 100мл з голкою 100 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1650931, номер тендеру у UA-2017-11-08-000780-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дана закупівля «Шприци одноразові» (UA-2017-11-08-000780-c) за ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали є допороговою процедурою оскільки очікувана вартість закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком. В даній закупівлі аналоги та еквіваленти не розглядаються. Визначені тендерним комітетом нашого закладу вимоги щодо технічних (якісних) характеристик предмету закупівлі відповідають потребам нашої установи та проводяться відповідно до чинного законодавства. Виокремлення продукції вказаної Вами, як виробником, тобто як конкретного виробника, суперечитиме принципам здійснення державних закупівель у відповідності до ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Ви маєте повне право взяти участь у торгах і надати Ваші пропозиції згідно встановлених вимог.
Статус вимоги: Відхилено