• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір та касова стрічка

Торги відмінено

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2021 16:25 - 30.12.2021 08:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 0727f407ab694a80b457752411bcc25c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-017350-c.a4
Назва: вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що документація не містить конкретної вимоги надати саме сертифікати якості, а звучить так: «10. Надати документ, що підтверджує екологічність, безпечність продукції, що пропонується до постачання (стандарт, сертифікат, тощо).» Тобто мається не увазі будь-який документ, що підтверджує екологічність, безпечність товару. У своїй пропозиції ми надали Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що засвідчують відповідність (невідповідність) об'єкта медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та навколишнього середовища, чим виконали вищевказану вимогу в повному обсязі. Для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника у складі пропозиції наданий документ «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі», що повністю підтверджує технічні та якісні вимоги до товару. Однак, ми не погоджуємось рішенням Замовника стосовно пропозиції ТОВ "ПРАЙМ ОФІС". Оскільки Додаток №2 до Оголошення містить чіткі вимоги до предмета закупівлі, а саме позиція 8. Касова стрічка з термопаперу (Діаметр внутрішньої втулки – 15мм). Проте, наданий ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" сертифікат якості (який мав би підтвердити саме технічні та якісні характеристики) під назвою «Сертифікат якості касова стрічка 57.5.pdf» показує, що Внутрішній діаметр гільзи, мм становить 12 мм. Тобто пропозиція ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" все ж не відповідає технічно-якісним характеристикам до предмета закупівлі, та має бути відхилена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за акцентування уваги на гільзі до касової стрічки! замовник при оголошенні закупівлі допустив друкарську помилку яку наразі неможливо виправити, дійсно внутрішній діаметр 12, а зовнішній 15.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 20fcd93a33e94499b723aa34a8a10ac0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-017350-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
За результатами розгляду, пропозицію учасника ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" визначено переможною, тобто такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вважаємо рішення Замовника необґрунтованим, неправомірним, та таким, що порушує умови та вимоги документації. Оскільки, як вказано Замовником у Протоколі відхилення №11 від 14.01.2022р., «умовами документації до закупівлі передбачено завантаження документів в вигляді скан-копії у форматі РDF однак учасник завантажив документи в архіваторі ZIP (який є не безкоштовним)». Що свідчить про те, що Замовником приймаються до уваги ВИКЛЮЧНО документи в вигляді скан-копії у форматі РDF. Також, кваліфікаційні вимоги Замовника (Додаток №1 до Оголошення) передбачають, що Учасник повинен у складі своєї пропозиції розмістити (додати) такі документи в електронному (скан-копії у форматі РDF) вигляді: «10. Надати документ, що підтверджує екологічність, безпечність продукції, що пропонується до постачання (стандарт, сертифікат, тощо).» Враховующи вищезазначене, у складі пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" відсутні документи, що підтверджують екологічність, безпечність продукції (стандарт, сертифікат) у форматі РDF, чим порушено вимоги документації. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ПРАЙМ ОФІС" не задовольняє технічні та якісні вимоги Замовника, не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та підлягає відхиленню відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо оскарження визначення переможця торгів по предмету закупівлі: паперу та касової стрічки код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-017350-c), З приводу Вашої вимоги повідомляємо не зважаючи на те, що учасники завантажили документи в архіві в уповноваженої особи замовника була все ж наявна можливість розглянути всі пропозиції учасників. Стосовно Вашої пропозиції до закупівлі та завантажених документів до неї слід зауважити: - У ціновій пропозиції звантаженій Вами до системи стосовно паперу офісного формату А4 вказана країна виробник паперу ЄС однак не зазначено яка саме з 28; - Надані висновки СЕС замість сертифікатів на папір не дають можливості замовнику підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам замовника .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Результати оцінки

Номер: eec496e73955404bbff86e61a7d6558f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-017350-c.c2
Назва: Результати оцінки
Вимога:
Неправомірне рішення замовника про визнання результатів аукціону
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу вих. №36 від 21.01.2022 року щодо оскарження визначення переможця торгів по предмету закупівлі: паперу та касової стрічки код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-017350-c), повідомляємо згідно ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» потенційний учасник має право звернутись за роз’ясненням, отже якщо На Вашу думку формулювання було не чітке Ви мали право звернутись за роз’ясненням, також зверніть увагу архівація документів суттєво не скорочує розміри файлів . З приводу Вашої вимоги переглянути Вашу пропозицію інформуємо що Уповноважена особа замовника все ж розглянула всі пропозиції, зі своєї сторони учасник ТОВ «Рома -К» не просто завантажив документи в архіві застосування якого не передбачалося документацією замовника до закупівлі але і запропонував папір фірми “XEROX” який судячи з завантажених документів, що підтверджують екологічність, безпечність продукції (стандарт, сертифікат) не відповідає технічно- якісним характеристикам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 1ad2fac3ee1043c88cea5b562e84e88b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-017350-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2021-12-23-017350-c на закупівлю «Папір та касова стрічка» де Замовником виступає КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2021-12-23-017350-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Зауваження були прийняті до уваги, внесені відповідні можливі зміни( всі зміни в документі виділені червоним кольором), за п'ятою позицією вимоги залишили без змін так як існує декілька виробників які задовільняють дані вимоги.
Статус вимоги: Задоволено