-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні, капуста квашена, ікра кабачкова)
«ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні, капуста квашена, ікра кабачкова)
Завершена
822 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 112.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 112.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2017 12:03 - 21.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії Замовника
Номер:
15e0c1ded5ed45b2a6b83e85b4c57a1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-10-000614-b.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга
на рішення тендерного комітету
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю згідно ДК 021:2015:15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі (огірки солоні, капуста квашена, ікра кабачкова, Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-10-000614-b.
Відповідно до протоколу № 348 від 02.11.2017 року Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Стартрейдінг», було відхиллено.
Детально ознайомившись з вищевказаний протоколом тендерного комітету, зазначаємо, що дане рішення є неправомірним та таким що порушує права учасника, та вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель, зокрема :
- Тендерним комітетом порушується принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
- Тендерним комітетом порушується принцип недискримінації учасників.
- Тендерним комітетом порушується принцип максимальна економія та ефективність.
- Тендерним комітетом порушується принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В обґрунтування вищезазначеного повідомляємо наступне :
1.Зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме Додатку № 2 Тендерної документації, учасники в складі своєї пропозиції надають, Копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Предметом даної закупівлі є :
- Огірки солоні
- Капуста квашена
- Ікра кабачкова.
Учасник ТОВ «Стартрейдінг», в складі своєї пропозиції на підтвердження вимоги Замовника, щодо надання Копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надав Дозвіл на право фасування та реалізацію продуктів харчування в дитячі заклади, підпорядковані Управлінням освіти та дитячі санаторії, спеціалізовані дитячі санаторії та установи, відповідно до якого Головне управління Держсанепідемслужби у Київській області Обухівського міжрайонного управління провівши санітарно-епідеміологічне обстеження оптової бази з фасувальними, складськими приміщеннями ТОВ «Стратерйдінг» за адресою м. Обухів, вул. Тельмана, 13-А, та відповідно до експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів № 08700/20/59 від 08.09.2014 р., реєстраційний номер 30546, дата реєстрації 12.02.2014 р., надано дозвіл на право фасування.
Відповідно до зазначеного дозволу, ТОВ «Стартрейдінг» в повному обсязі виконало вимогу тендерної документації Замовника, викладену в Додатку № 2, та підтвердило наявність нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Також, разом з тим, враховуючи, що предметом даної закупівлі є огірки солоні, капуста квашена, ікра кабачкова та враховуючи, що Замовником відповідно до тендерною документації не було вказано чіткої вимоги щодо об’єму тари, учасник ТОВ «Стартерйдінг» в складі тендерної пропозиції надав лист- роз’яснення, що предмет даної закупівлі (зокрема ікра кабачкова в скляній банці об’ємом 510 г ) фасується виключно виробником, та приходить на склад ТОВ «Стартрейдінг» вже фасованим, у зв’язку із чим ТОВ «Стартрейдінг» не провадить фасування продукції, що є предметом закупівлі, що не є порушенням вимог чинного законодавства.
У зв’язку із чим, зазначаємо, що вимога Замовника передбачена Додатком 2 Тендерної документації щодо надання «копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ» виконана учасником в повному обсязі та надано відповідні документи, якими учасник ТОВ «Стартрейдінг» підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів надавши відповідний Дозвіл № 478, від 24.09.2015 р.
З чого вбачається, що рішення тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, яке відображено документально в Протоколі № 348 від 02.11.2017 року, щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Стартрейдінг» з підстав не підтвердження вимоги Замовника, є безпідставним та необґрунтованим.
Зазначене вище є грубим порушенням чинного Законодавства зокрема основних принципів публічних закупівель, виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОСИМО:
1. Переглянути зазначені порушення Замовника та недотримані Законодавчі норми та правила які діють в Україні, та скасувати протокол № 348 від 02.11.2017 р., та підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Стартрейдінг» умовам закупівлі шляхом визначення переможцем, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
При ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені в оскарженні, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції, Антимонопольного комітету України та Рахункової палати України, для здійснення фінансово-бюджетного контролю та усунення порушень чинного законодавства, та притягнення винних осіб до відповідальності.
З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Пов'язані документи:
Учасник
- Скрага на дії.PDF 03.11.2017 10:58
Дата подачі:
03.11.2017 10:59
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2017 16:58
Підтвердження вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації у своїй діяльності діє виключно в рамках Законодавства України, тому у відповідь на Вашу Скаргу повідомляє:
Відповідно до тендерної документації у зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів (а це приблизно від 5 кг. до 30 кг. соління), Замовник дійсно вимагав, щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним: учасник повинен надати копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм) та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
На дану вимогу ТОВ «Стартрейдінг» не виконав, оскільки не надав даний документ, та разом з тим надав Лист-роз’яснення в якому зазначає, що товариством не проводиться фасування продукції, що є предметом закупівлі (а предметом закупівлі являється огірки солоні, капуста квашена, ікра кабачкова), оскільки весь товар, що є предметом даної закупівлі фасується виключно виробником. Також у даному листі зазначено, що ТОВ «Стартрейдінг» не проводить фасування товару, що є предметом даної закупівлі, тому копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ не надаються. Також, Учасник дійсно надав дозвіл №478 від 24.09.2015 року, де сказано, що Обухівське міжрайонне управління Головного управління Держсанепідслужби у Київській області надає ТОВ «Стартрейдінг» дозвіл на право фасування та реалізацію продуктів харчування в дитячі заклади. Про те, в даному дозволі не сказано яку саме продукцію має право фасувати ТОВ «Стартрейдінг», та в свою чергу, чомусь не зазначено на який термін виданий даний дозвіл. Тому, в наданій Учасником документації присутні суперечливі дані, що ставить під сумнів тендерний комітет, оскільки Дозвіл виданий у 23.09.2015 році суперечить листу наданий учасником в даній закупівлі. Також, зазначаємо, що з документів наданих Учасником на огірки солоні та капусту квашену не можливо дізнатися об’єм фасовки соління, що постачається виробником.
Зважаючи на те, що ТОВ «Стартрейдінг» не підтвердив вимогу Замовника, та не надав в повному обсязі всі документи, які вимагалися тендерною документацією, тому тендерна пропозиція подана ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає всім умовам тендерної документації, та була правомірно відхилена.