• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 :33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Однокупольний операційний світильник - 1 шт., код НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник)

3110. Категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. КИЇВСЬКА, 288. Термін поставки товару: до 31.03.2022 року , місце поставки - 23100, м. Жмеринка, вул. КИЇВСЬКА, 288. Найменування, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" -ДК 021:2015 :33160000-9 Устаткування для операційних блоків . Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

203 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 019.50 UAH
Період оскарження: 23.12.2021 15:19 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: e9e3a4afe45d44599d59d1990cf4569f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014302-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Доброго дня, у відповідь на Ваше звернення, маємо повідомити, що вимоги ТД не обмежуються наданням лише ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, але можуть бути задоволені наданням гарантійного листа від уповноваженого представника виробника. Тому в даному випадку відсутні нібито дискримінаційні вимоги, що суперечать чинному антимонопольному законодавству, законодавству у сфері публічних закупівель та наведеному Вами "рекомендаційному спільному листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018", хоча ми не закуповуємо лікарські засоби у даній процедурі закупівлі. Попри всі Ваші посилання на нормативні акти та неодноразові побажання "щодо усунення порушень та запобіганню проявам корупції у фармацевтичній сфері" (хоча ми не закуповуємо лікарські засоби, а предметом закупівлі є медичне обладнання), у Ваших вимогах ми вбачаємо примушення замовника до порушень вимог чинного законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності стосовно медичної техніки та виробів медичного призначення, які повинні бути внесені в державний реєстр України, введені в обіг відповідно до вимог законодавства, та згідно ж цих вимог повинні мати безпосередній зв’язок з виробником безпосередньо або через уповноваженого представника на території України. На підтвердження чого у вимогах і зазначається надання авторизаційного (гарантійного) листа, який підтверджує як легітимність перебування медичного обладнання на території України, так і спроможність учасника поставити запропоноване обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією. Вимога про надання гарантійного листа виробника встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. Тому для забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, та для забезпечення об'єктивних критеріїв оцінки тендерних пропозицій, які не суперечать ані вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, ані вимогам чинного антимонопольного законодавства, ми залишаємо за собою право не вносити зміни до вимог тендерної документації. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Статус вимоги: Відхилено