• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36

Детальна інформація міститься у доданих файлах

Торги відмінено

3 444 576.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2021 15:12 - 12.01.2022 11:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможцем

Номер: f12528737c364c1c9483061177f07239
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014008-c.c5
Назва: Не правомірне визначення переможцем
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Черепанський Петро Леонович 23 грудня 2021 року ДЕРЖАВНОЮ КОМПАНІЄЮ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" (надалі - «Замовник») було оголошено спрощену/допорогову закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи «Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 36». Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-014008-c Очікувана вартість закупівлі: 3 444 576,00 грн. без ПДВ 19 січня 2022 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» (Код ЄДРПОУ: 43141932); 2. Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович (ІПН: 1620619015); 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 38366168); 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОЗОР СЕРВІС" (Код ЄДРПОУ: 33442495). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією виявилася пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» (Код ЄДРПОУ: 43141932). 25 січня 2022 року Замовником було відхилено пропозицію «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» (Код ЄДРПОУ: 43141932). 09 лютого 2022 року Замовником було визначено Фізичну особу - підприємця Черепанський Петро Леонович (ІПН: 1620619015) переможцем закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРПОЖБЕЗПЕКА" не погоджується з рішенням Замовника ДЕРЖАВНОЮ КОМПАНІЄЮ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" в частині визначення переможцем Фізичної особи - підприємця Черепанський Петро Леонович (ІПН: 1620619015), оскільки вважає, що тендерна пропозиція останнього не відповідає вимогам Конкурсної документації Замовника та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», в результаті чого здійснюються порушення прав та інтересів ТОВ «Укрпожбезпека», а саме останнє позбавляється можливості розгляду своєї пропозиції та можливості стати переможцем.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога обґрунтована та підлягає задоволенню
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

Щодо проєкту предмету закупівлі

Номер: bc2802afabb64d40bc939644ce59b116
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014008-c.c4
Назва: Щодо проєкту предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошенні Ви зазначаєте, що Робочий проєкт, «Будівництво системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі Державної компанії з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення "Укрспецекспорт" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, буд 36», Замовник якого «Державна компанія з експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення "Укрспецекспорт"», Генеральний проєкту-вальник якого ТОВ «УКРПОЖБЕЗПЕКА», пройшов позитивний Експертний висновок за номером №7-269-21-ЕП/КО від 16 серпня 2021 року в ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза». Для того, щоб приймати участь у закупівлі, кожен учасник, користуючись даним проєктом, розраховує відомість обсягів робіт, обладнання та матеріалів. Про те є ряд зауважень та не відповідностей проєкту вимогам основних нормативно-правових актів щодо пожежної безпеки (ДБH B.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; ДCTУ-H CEN/TS 54-14:2009 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Hастанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного і технічного обслуговування "; ДCTУ ISO 7240-1:2007 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування"; ДCTУ Б A.2.4-4:2009 "СПДБ. Основні вимоги до проектної та робочої документації " та ін.), На жаль, в зазначеному вищенаведеному проєкті відсутні експлікація приміщень усіх поверхів та відсутні розміри будівлі та площа всіх приміщень на кожному поверсі. Дане зауваження не дає можливості розрахувати наступні вимоги кількості матеріалів, а в деяких випадках робіт та обладнання, а саме: - Відсутність в робочих кресленнях розмірів будівлі – не надає можливості розрахувати роботи по прокладання ізольованих кабелів та кількість зазначеного обладнання, в одиницях вимірювання. - Відсутність експлікації – не надає можливості розрахувати загальну кількість гучномовців, кількість гучномовців по поверхах та по зонах. Як приклад: перший поверх: приміщення (ліва нижня частина) – де взагалі відсутнє розміщення гучномовців, та навпаки (права нижня частина) приміщення за орієнтовною площею більше 350 м2 – кількість гучномовців 3 по 6W, якщо в розрахунку на зазначену площу, гучномовців даної потужності повинно складати не менше, як 15 штук. - Встановлення гучномовців по 6W в приміщеннях, площа яких складає 2-3 м2 (знову таки зазначаємо відсутність експлікації, розмірів та площі приміщень) але, маючи досвід – можемо дати припущення, що ці приміщення – санвузли, де вистачить обладнання гучномовців по 1W або 3 W, що значно впливає на суму загального кошторису витрат. - Проєктом передбачається встановлення всередині приміщення світлових вказівників шляхів евакуації «ВИХІД/EXIT» але не передбачено встановлення світлових вказівників шляхів евакуації «ПОКАЗЧИК НАПРЯМКУ РУХУ» по коридорах, розміри коридорів довжиною більше, ніж як 40 метрів. - Проєктом не враховане розташування назовні світлозвукового оповіщувача на фасаді будівлі. - Згідно Додатку “С” ДCTУ-H CEN/TS 54-14:2009 проєктувальник має надати та підписати сертифікат проекту, який відсутній у проєкті. - В проєкті прокладка основної маси кабелів проводиться відкрито по стінах, тоді як п. 6.11.3 ДCTУ-H CEN/TS 54-14:2009 “Захист від механічних ушкоджень” вимагає “Кабелі повинні бути захищені відповідним чином. Кабелі треба прокладати в досить захищених місцях (наприклад, у системах кабельних лотків, коробів, трубопроводів), при цьому кабелі повинні мати достатню механічну міцність чи повинні бути забезпечені додатковим механічним захистом”. - У специфікації обладнання та матеріалів вказані показчики шляхів евакуації у кількості 44 шт., а в проєкті (на всіх кресленнях) їх показано всього 15 шт.???. - У специфікації обладнання та матеріалів вказані гучномовці настінні в кількості 600 шт., а в листі проєкту “Система електрична принципова” гучномовців (сума по поверхах) складає 606 шт.??? Враховуючи вище викладене ВИМАГАЄМО привести проєкт до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Додати документи згідно чинного законодавства

Номер: b94d7aca42a14f04a92cd2e2eb8f52c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014008-c.a3
Назва: Додати документи згідно чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику, в опублікованому Вами оголошенні жодним чином НЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ, що проєкт на виконання робіт ПРОЙШОВ ДЕРЖАВНУ ЕКСПЕРТИЗУ відповідно до норм чинного законодавства. Тому вимагаємо надати: 1. Експертизу щодо відповідності проєкту вимогам будівельних норм, стандартів та нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки; 2. Експертизу щодо розгляду кошторисної документації по проєкту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звіт додано до Конкурсної документацї
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства

Номер: 1e7ac0494b1840b6a901eadf6bb6949b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014008-c.a2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Опрацювавши Вашу тендерну документацію, нами з’ясовано, що Вами здійснюється закупівля робіт/послуг з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Відповідно до долученого Вами Робочого проекту в склад тендерної документації передбачається встановлення імпортного обладнання торгової марки IPA AUDIO офіційного імпортера ТОВ СТА «ЕЛЕКТРОНІКА». Поряд з цим Вами в Конкурсній документації, зокрема у Додатку 2 зазначається, що: «... 1. Зазначені у Робочому проекті, згідно якого будуть виконуватись роботи, всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «.... «або еквівалент»». Учасник може надати еквівалент обладнання, яке буде встановлюватися на об’єкті. У випадку, якщо надано еквівалент обладнання, то учасник повинен надати гарантійний лист, у якому буде зазначатися, що запропоновані еквіваленти відповідають вимогам Компанії, технічні характеристики еквівалентів відповідають характеристикам Товару, що зазначений у Робочому проекті. ...» Натомість відразу хочемо звернути Вашу увагу:
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога буде задоволена частково, стосовно внесення змін до Конкурсної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 96b18f1826694042bc4d2f957d002bec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-014008-c.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошенні Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві систем: 1. ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (Системи управління щодо протидії корупції) від 18 грудня 2018 р. № 507 з 2020-01-01 на заміну ISO 37001:2017 (ISO 37001:2016, IDT). В Україні вимоги цього стандарту відображені у ДСТУ ISO 37001:2018. Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Цей стандарт не стосується конкретно шахрайства, картелів та інших правопорушень, пов’язаних з антимонопольним законодавством та конкуренцією, відмиванням грошей та іншими видами діяльності, що належать до корупції, хоча організація може вибрати варіант розширення сфери застосування системи управління, долучивши до неї зазначену діяльність. 2. ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) “Системи екологічного управління” Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації. У цьому стандарті немає вимог, характерних для інших систем управління, зокрема, систем управління якістю, систем управління охороною здоров’я та безпекою праці, систем енергетичного управління та систем управління фінансами. 3. ДСТУ ISO 45001:2018. Організації дотримуються принципів охорони праці та промислової безпеки своїх співробітників, які систематично проходять відповідні навчання про що Учасники надають відповідні документи (Протоколи проходження навчання та відповідні посвідчення). Таким чином, вище вказані ДСТУ не мають прямого відношення до предмету закупівлі, тож Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо відносяться до предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Також ставимо до відома: Момент 1: проходження даних сертифікатів є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такі сертифікати (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників. Навіть у вступах ДСТУ зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». Момент 2: згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, пункт 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Ми надаємо послуги на підставі даної ліцензії і більше законодавець не ставить до нас жодних вимог! Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам сертифікати? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас не має законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають такий сертифікат, та в не вигідні умови тих, хто його не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, на підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО: виключити з тендерної документації вимоги щодо надання сертифікатів: 1. ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015); 2. ISO 45001:2018; «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»; 3. ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції» та внести відповідні зміни до тендерної документації. Також нагадуємо що спрощена процедура закупівлі не підпадає під дію Закону про подання скарг до антимонопольного комітету, але, згідно з Законом України, залишає за нами право на звернення до суду з позовом про не правомірні дії Замовника та дискримінацію Учасників, а це, в свою чергу, буде мати негативні наслідки щодо проведення процедури закупівлі як такої.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога необґрунтована та не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні