-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул. Коновальця в м. Самборі Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
7 412 743.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 063.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 063.75 UAH
Період оскарження:
23.12.2021 14:50 - 04.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
c09b256a8fb6429b97845dd6826a8ff0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-013084-c.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Відповідно до Вимог тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету «23» грудня 2021 р. – Розділу 5 частини другої пункту 2.1. підпункту 3 тендерної документації вбачається дискримінаційний підхід до підготовки тендерної пропозиції Скаржником, та іншими учасниками:
Замовник встановив, що: «3) Для гарантування можливості виконати роботи без авансу, учасник повинен підтвердити наявність на своєму розрахунковому рахунку коштів у розмірі не менше п’яти мільйонів гривень. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку із обслуговуючого банку, видану не раніше дня виходу оголошення про закупівлю із інформацією про наявність коштів у зазначеному вище розмірі.»
Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі складає 7 412 743,00 грн., то 5 000 000, 00 грн. від суми очікуваної вартості складає 67%.
Відповідно до Додатку №4 до ТД Проект договору передбачено:
Пункт 3.1. - Строк виконання робіт: не пізніше 31.12.2022 р. (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)
Пункт 4.4. - Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт.
В свою чергу Скаржник повідомляє наступне, що плануємо надати Замовнику перший Акт виконаних робіт, раніше ніж на етапі виконання 5 млн. грн., та те що ми як потенційний учасник даної закупівлі не потребуємо авансу та погоджуємось виконати весь передбачений закупівлею перелік робіт на умовах після оплати.
Така вимога є дискримінаційною, адже подати пропозицію зможуть лише ті учасники, які мають на рахунку не менше 5 000 000, 00 грн., навіть маючи на рахунку два чи три мільйони гривень учасник не зможе прийняти участь в тендері, адже його пропозиція не буде відповідати встановленій вимозі.
ПП «Самбірська виробничо-транспортна компанія» як суб’єкт господарювання, який активно веде господарську діяльність постійно здійснює купівлю матеріалів, оплачує надані йому послуги іншим контрагентами, виплачує заробітну плату працівникам, а не зберігає на своєму банківському рахунку кошти, та не має 5 мільйонів гривень на рахунку.
Зважаючи на вищенаведені обставини, накопичення таких грошових активів з метою отримання довідки з банку є економічно недоцільним і практично неможливим.
Дана вимога не дає можливості Скаржнику та іншим учасникам які е мають на своєму рахунку 5 мільйонів гривень брати участь в даному тендері.
Додатково повідомляємо, що місцезнаходження Скаржника та постачальників (виробників) переліку необхідних матеріалів є в м. Самборі Львівської області, тобто не потребує затрат на транспортування.
Скаржником було укладено попередній Договір з виробником Бруківки та Бортових каменів, які є ключовими матеріалами при виконанні робіт за предметом даної закупівлі: «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул. Коновальця в м. Самборі Львівської області», на умовах після оплати, що дозволить виконувати роботи без авансового платежу. Вимога про наявність 5 мільйонів гривень в учасника має бути виключена з Документації.
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено єдиний документ на підтвердження фінансової спроможності, це фінансова звітність, а не наявність коштів.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Крім того наявність в учасника коштів не гарантує Замовнику, виконання робіт без авансу, для підтвердження спроможності виконати роботи, Замовник може запросити підтвердження наявності в учасника матеріалів та техніки або ж забезпечення виконання договору, яке ми як учасник Гарантуємо надати у разі встановлення даної вимоги. Учасники також можуть мати на складі весь необхідний перелік матеріалів, при тому не мати 5 мільйонів гривень на рахунку.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників, скаржника та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, та здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30,32 Закону, та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині встановленої дискримінаційної вимоги в ТД: «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул. Коновальця в м. Самборі Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-12-23-013084-c.
3. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу про наявність в учасника 5 млн: «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вул. Коновальця в м. Самборі Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-12-23-013084-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.12.2021 16:23
- Скарга ворд 30.12.2021 16:23
- Скарга з КЕП 30.12.2021 16:23
- Додаток 2 30.12.2021 16:23
- Додаток 1 30.12.2021 16:23
- Додаток 4 30.12.2021 16:23
- Додаток 3 30.12.2021 16:23
- Додаток 5 30.12.2021 16:23
- Додаток 8 30.12.2021 16:23
- Додаток 7 30.12.2021 16:23
- Додаток 6 30.12.2021 16:23
- Додаток 9 30.12.2021 16:23
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ 13.01.2022 10:07
- Додаткові пояснення з КЕП 13.01.2022 10:07
- Фінзвіт 15.01.2022 13:23
- квитанця_фінзвіт 15.01.2022 13:23
- рішення від 04.01.2022 № 75.pdf 04.01.2022 14:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 887.pdf 18.01.2022 13:16
- рішення від 17.01.2022 № 887.pdf 20.01.2022 10:18
- Відповідь на скаргу.pdf 10.01.2022 14:33
- Відзив на скаргу коновальця.docx 10.01.2022 14:33
- Відповідь на скаргу.docx 10.01.2022 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 18:05
Дата розгляду скарги:
17.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2022 10:18
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2022 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.