• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт, утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій (фасаду будинку) на бульварі Героїв Крут, 4 (ЖБК - 52) у м. Чернівцях (енергозбереження)

Завершена

1 915 994.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 159.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2017 13:25 - 28.10.2017 01:00
Вимога
Відкликано скаржником

Зговір Замовника з одним із учасником торгів. Необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій.

Номер: 0646895915124b458ea2b5d4ed79e271
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-13-001564-a.b1
Назва: Зговір Замовника з одним із учасником торгів. Необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради було проведено закупівлю ID UA-2017-10-13-001564-a на Капітальний ремонт, утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій (фасаду будинку) на бульварі Героїв Крут, 4 (ЖБК - 52) у м. Чернівцях (енергозбереження). Відповідно до проведеного аукціону у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП "ЛАЗОРЕНКО МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА" 2. ПП СУПЕРПРИЗ 3. ТОВ "Алтай Буд-Інвест" Ціна учасника ФОП "ЛАЗОРЕНКО МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна і її оголошено переможцем торгів. До 07.11.2017р. тривала процедура кваліфікації учасників. Однак, один із учасників уже 04.11.2017р. знав,що він переможцем тендеру. Маючи запевнення про свою перемогу від Олександра (працівника департаменту ЖКХ) , не чекаючи закінчення кваліфікації, він розпочав роботи по реалізації предмету закупівлі по тендеру «Капітальний ремонт, утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій (фасаду будинку) на бульварі Героїв Крут, 4 (ЖБК - 52) у м. Чернівцях (енергозбереження)». На фасаді будинку Бульвар Героїв Крут, 4 в суботу 4 листопада було змонтоване будівельне риштування для виконання робіт по утепленню фасаду , і проводяться роботи з утеплення стін фасаду будинку пінополістирольними плитами та їх облицювання. Все це відбулося після того, як мені в суботу зранку 4 листопада зателефонував працівник департаменту ЖКХ, який представився Олександром (тел. 0951827417). Олександр, цікавився моїми дозвільними документами з Держпраці. Він був проінформований мною, що в наявності є позитивна експертиза Держпраці, укладений договір та оплачено послуги по експертизі і до початку робіт на об’єкті буде отриманий дозвіл на роботи на висоті(процедура отримання дозволу 10 робочих днів). Крім того на даний момент у мене є протокол намірів про виконання висотних робіт з субпідрядними організаціями у яких є дозвіл на виконання таких робіт. Напевне працівник ЖКХ Олександр вирішив, що є формальна причина мене дискваліфікувати і дав добро на початок виконання робіт одному із учасників тендеру не чекаючи рішення тендерного комітету про визначення переможця тендеру. Без гарантій з боку Департаменту ЖКХ ніхто не міг почати роботи по утепленню будинку ЖБК-52 до закінчення процедури кваліфікації та оскарження. Голова ЖБК-52 не міг дозволити облаштування будівельного риштування на будику та приступити до виконання робіт по утепленню фасаду без дзвінка зверху хто є переможцем тендеру. Все це свідчить про корупцію та Замовника з одним із учасником торгів . Порушено норми Ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі» Для чого оголошувався тендер, коли все уже вирішено в Департаменті ЖКХ??? Ось тому люди і не вірять в прозорість та чесність тендерів. 07 листопада 2017р. моя тендерна пропозиція була дискваліфікована, в зв’язку з відсутністю дозволу Держпраці. Після оприлюднення результатів кваліфікації учасників торгів 07.11.2017р., я ретельно вивчила документи подані переможцем конкурсу і дійшла висновку, що моя тендерна пропозиція дискваліфікована безпідставно. В електронних документах учасника (аналогічні роботи), який пройшов кваліфікацію є договір №766 підписаний з Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради на Капітальний ремонт, утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій (фасаду будинку) вул.Алма-Атинська11 (ЖБК-72) у м. Чернівцях (енергозбереження) датований 02.10.2017р. на суму 837735,60грн , а дозвіл від Держпраці на початок робіт підвищеної небезпеки він отримав 27.10.2017р, що означає, що на момент підписання договору у нього не було дозволу. Яким чином цей учасник був кваліфікований при підписанню договору №766 від 02.10.2017р., при відсутності дозволу з Держпраці, а мене в аналогічній ситуації дискваліфіковано? (копії документів додаються). Це свідчить про упередженість та необєктивну оцінку моєї тендерної пропозиції. Порушено норму ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.3 Принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога про наявність дозволу Держпраці прописана Замовником в дод. 3« Інші докумени» Тендерної документації. «п.5.7. Скан-копія чинного дозволу на початок (продовження) виконання робіт, експлуатації обладнання підвищеної небезпеки. що виданий відповідним обласним управлінням Держпраці державної служби України з питань праці.» Вимога про надання таких документів для визначення кваліфікації учасників не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» і є дискримінаційною, так як я маю право згідно чинного законодавства орендувати таке обладнання та на умовах субпідряду залучати до виконання таких робіт сторонні організації , які мають відповідні дозволи. Хочу Вас проінформувати, що подані мною електронні копії документів повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Щодо кваліфікаційних критеріїв установлених статтею 16 цього Закону , то 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1.Замовника під час здійснення публічних закупівель та підписання договору діяти виключно у рамках ЗУ "Про Публічні закупівлі". 2.Розглянути цю вимогу , провести перевірку викладених факів та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, ФОП Лазоренко М.В.
Опис причини скасування: НЕПРАВИЛЬНА АДРЕСА ЗАМОВНИКА
Дата скасування: 10.11.2017 16:59