• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Прилади для вимірювання витрати рідин і газів)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-12-002744-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Торги не відбулися

4 049 148.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 40 491.48 UAH
Період оскарження: 23.12.2021 14:01 - 27.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

CКАРГА на рішення Замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Рішення про діскваліфікацію учасника)

Номер: bce8508104ee4c8e87f5946528fd44ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-005432-b.a2
Назва: CКАРГА на рішення Замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Рішення про діскваліфікацію учасника)
Скарга:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) проводиться закупівля UA-2021-12-23-005432-b, предметом якої є «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Прилади для вимірювання витрати рідин і газів)» ДК 021-2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-23-005432-b від 22.02.2022 р. (далі – Протокол, додаток 1) Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ВКФ «Манометр Україна». Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку Замовника, його рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» (Додаток 2) відповідає тендерній документації Замовника (Додаток 3), тому рішення Замовника про про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Манометр Україна», оформлене Протоколом, має бути скасоване, а учасник ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» має бути допущеним до аукціону з огляду на наступне. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону цей Закон застосовується, в тому числі, до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Враховуючи, що вартість предмета закупівлі товару перевищує 200 тисяч гривень, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону). Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 31 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 1 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно з п. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до статті 1 Закону, Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з коментованою статтею, Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до змісту Протоколу, Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Згідно з абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто відповідно до зазначеної імперативної норми закону, обов’язковою умовою для відхилення пропозиції учасника є саме невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У якості невідповідності пропозиції ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовником у Протоколі зазначено «Учасником надано гарантійний лист, в якому запропоновано Товар (-и) з меншою кількістю ніж передбачено Замовником (позиція 69): файл 12.Додаток 1.1 Гарантійний лист учасника – pdf». З огляду на зазначені приписи закону, умови тендерної документації, беручи до уваги визначені Замовником підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» слід дійти висновку, що предметом дослідження за цією скаргою є питання дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» вимог Тендерної документації в частині надання Гарантійного листа відповідно до Додатку 1.1 до Тендерної документації, та дотримання вимог в частині кількості запропонованого товару. Відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/ інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації. Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації, а також до маркування, протоколів випробувань або сертифікатів викладено у Додатку 1 та або Додатку 1.1. до Тендерної документації (п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації). Підпунктом 1.1. п. 1 Розділу І Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до Тендерної документації встановлено вимогу надати у якості інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації: Оригінал або електронну копію або скановану копію гарантійного листа, який складений учасником за формою, яка наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації. Згідно з п. 1.2. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації поданням своєї тендерної пропозиції учасник: - підтверджує, що тендерна пропозиція подається з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України; - підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів); - інформує замовника в електронній системі закупівель про відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 та частині 15 статті 29 Закону; - підтверджує, що Замовником не застосовувались встановлені господарським договором оперативно-господарські санкції (передбачені пунктом 4 частини 1, частини 2 статті 236 та статті 237 Господарського кодексу України) у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання; - підтверджує, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом терміну, визначеного в п. 4 даного розділу; - підтверджує, що він не має жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договором про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів); - підтверджує, що він та його пропозиція не підпадає під дію рішення/-нь Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене/-ні в дію відповідним/-ми указом/-ами Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються відповідно до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також назву, тип, кількість та інші вимоги до предмету закупівлі, зокрема, у позиції 69 вказано на необхідність поставки за договором про закупівлю пристрою звужувального, типу ДКС, згідно ТВ тип 1, Ду 200, кількість 20 шт. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» у складі тендерної пропозиції надало підписаний на фірмовому бланку Додаток 1, де для товару, передбаченого у позиції 69 (пристрій звужувальний, типу ДКС, згідно ТВ тип 1, Ду 200) встановлено кількість 20 шт., тобто саме ту кількість, яку встановлено у Тендерній документації. Також, учасником ТОВ «ВКФ «Манометр Україна» у складі його тендерної пропозиції надано: підписаний за формою, встановленою у Додатку 4 до Тендерної документації проект Договору про закупівлю товарів, а також специфікацію до нього, де для товару, передбаченого у позиції 69 встановлено також кількість 20 шт., тобто саме ту кількість, яку встановлено у Тендерній документації; підписаний за формою, встановленою у Додатку 1.2 до Тендерної документації Гарантійний лист виробника (а учасник ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» і є виробником запропонованого товару), де для товару, передбаченого у позиції 69 встановлено також кількість 20 шт., тобто саме ту кількість, яку встановлено у Тендерній документації Довідку від 29.01.2022 р. № 29/01-9 про те, що учасник поданням тендерної пропозиції підтверджує дотримання законодавства, згоду з умовами тендерної документації та проекту договору, інші обставини, встановлені тендерною документацією, відповідно до якої зазначено, що поданням своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА»: - підтверджує, що тендерна пропозиція подається з дотриманням чинного законодавства та нормативних актів України; - підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів); - інформує замовника в електронній системі закупівель про відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у статті 17 та частині 15 статті 29 Закону; - підтверджує, що Замовником не застосовувались встановлені господарським договором оперативно-господарські санкції (передбачені пунктом 4 частини 1, частини 2 статті 236 та статті 237 Господарського кодексу України) у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання; - підтверджує, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом терміну, визначеного в п. 4 даного розділу; - підтверджує, що він не має жодних обмежень для здійснення видів діяльності, що визначені договором про закупівлю (в т.ч. щодо установчих документів); - підтверджує, що він та його пропозиція не підпадає під дію рішення/-нь Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене/-ні в дію відповідним/-ми указом/-ами Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються відповідно до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ціна на товар порахована з урахуванням кількості товару, встановленого у Тендерній документації, а також з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, будь-яких інших витрат передбачених для поставки товару відповідно до предмету закупівлі, про що учасником ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції подано Довідку про визначення ціни тендерної пропозиції від 29.01.2022 р. № 29/01-1. Тобто з огляду на приведені вимоги Тендерної документації та перелічені документи тендерної пропозиції вбачається, що учасник ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» повністю погодився з вимогами Тендерної документації, умовами договору про закупівлю та запропонував товар, який відповідає Тендерній документації та у встановленій нею кількості. Окрім вказаних документів, учасником ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» у складі його тендерної пропозиції подано підписаний за формою, встановленою у Додатку 1.1 Тендерної документації Гарантійний лист, де кількість кожного з найменувань товару вказано правильно, окрім товару, передбаченого у позиції 69, де замість правильної кількості 20 шт., допущено технічну помилку та вказано кількість 1 шт. Відповідно до Перелік формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до переліку формальних помилок належить: 1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Згідно з п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У п. 5 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: 1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: • уживання великої літери; • уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; • використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; • зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; • застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; • написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; • нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Приклад: Учасником у складі тендерної пропозиції подано документ з назвою «Довідка у довільній формі» замість «Інформація у довільній формі», «Лист» замість «Лист- роз’яснення». 4) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Приклад: У довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник посилається на договір оренди приміщення, але не подає його у складі тендерної пропозиції (у разі якщо умовами тендерної документації не вимагається подання договору оренди приміщення). 6) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Приклад: Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не містить власноручного підпису уповноваженої особи Учасника, однак на цю довідку або на тендерну пропозицію накладено електронний підпис (кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи Учасника. 7) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклад: Учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «PDF» (Portable Document Format). З системного аналізу наведених обставин вбачається, що учасник ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» повністю погодився з вимогами Тендерної документації, умовами договору про закупівлю, запропонував товар, який відповідає Тендерній документації та у встановленій нею кількості, а у поданому Додатку 1.1 Тендерної документації у позиції 69 – під час внесення до документу цифр допустив технічну описку, така помилка є формальною (несуттєвою), не впливає на зміст тендерної пропозиції та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Практика Колегії АМКУ свідчить про те, що під визначення «формальна (несуттєва) помилка» наразі відноситься значно більше помилок учасників, незважаючи чи було це встановлено замовником в тендерній документації чи ні. При цьому, якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – це вже не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Також, якщо в документах учасника вказана різна інформація щодо одного питання (наприклад, щодо технічних характеристик товару), та інформація, що не відповідає вимогам документації буде вважатися формальною помилкою (рішення АМКУ № 26-р/пк-пз від 02.01.2020 р., №18342-р/пк-пз від 10.12.2019 р., № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 р., тощо). Таким чином, рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «МАНОМЕТР УКРАЇНА» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути скасованим. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до абз. 3 ч.8 ст. 18 Закону № 922- VIII скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулись після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатись про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» скасувати його рішення про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Манометр Україна». Додатки: 1) Роздруківка Протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-12-23-005432-b від 22.02.2022 р.. 2) Копія тендерної пропозиції. 3) Копія тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 10:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.05.2022 12:52
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ВКФ "МАНОМЕТР УКРАЇНА", КАЙДАЛОВ АНТОН 380505822763 AKM3068@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

Вважати зазначення « .. в банківській гарантії № СКК-280122/019-00 від 28.01.2022 р. вказано неповну назву предмету закупівлі» - Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції учасника

Номер: 1641e5db256e485cbce5aa355a9f57a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-23-005432-b.b1
Назва: Вважати зазначення « .. в банківській гарантії № СКК-280122/019-00 від 28.01.2022 р. вказано неповну назву предмету закупівлі» - Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції учасника
Вимога:
, В складі тендерної пропозиції надане забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, що не відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції), а саме п. 2.1. додатку 6.1. до тендерної документації: «Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог ….наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ 2628). В наданій учасником банківській гарантії № СКК-280122/019-00 від 28.01.2022 р. вказано неповну назву предмету закупівлі, що не відповідає п.п.9 п.4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, які затверджені Наказом № 2628
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ «Оператор ГТС України» отримано вимогу UA-2021-12-23-005432-b.b1 щодо скасування рішення стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТУРБОГАЗ УЖГОРОД" (код ЄДРПОУ 41918052) та допуску його пропозиції до аукціону. Вважаємо за доцільне відмовити у задовільнені вимоги, оскільки як зазначено в п.3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»: «Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії». Зауважуємо, що назва предмету закупівлі відповідно до оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель UA-2021-12-23-005432-b є «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Прилади для вимірювання витрати рідин і газів)», а Банківська гарантія № СКК-280122/019-00 від 28.01.2022, надана ТОВ «Турбогаз Ужгород» як забезпечення тендерної пропозиції, містить назву процедури «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів». Зважаючи на вищевикладене, вважаємо розбіжності у назві процедури закупівлі, зазначені в оголошенні про закупівлю та в тексті Банківської гарантії суттєвими та такими, що впливають на зміст тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено