• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015-30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства)

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства, вимоги до предмету закупівлі визначено згідно додатку 2 до тендерної документації

Торги не відбулися

285 262.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 285.26 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 12:41 - 19.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо проекту договору 2

Номер: ee9778c8f2a945569b44a864d2093ffd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000567-a.a3
Назва: Щодо проекту договору 2
Вимога:
Шановний замовник, співчуваємо щодо саме такого трактування Вами норм законодавства України! По-перше, наприкінці згаданого листа Мінекономрозвитку України від 30.12.2016 №3302-06/42560-06 зазначено, що листи міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформаційний характер. По-друге, згаданий лист Мінекономрозвитку України не містить однозначної відповіді на порушене питання, оскільки не зазначає, що проект договору, який міститься відповідно до закону в тендерній документації є лише ПРОЕКТом! Замовних може не передбачити в проекті договору певні особливості реалізації конкретної закупівлі. Виходячи саме з цього статтею 36 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до положень ЦИВІЛЬНОГО та ГОСПОДАРСЬКОГО КОДЕКСІВ УКРАЇНИ (всі цю норму вперто чомусь упускають). А кодексами встановлено, як вже зазначалось раніше, що сторони можуть визначати ЗМІСТ ДОГОВОРУ на основі вільного волевиявлення, мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Змінення сторонами ЗМІСТУ ДОГОВОРУ не означає змінення умов договору по відношенню до умов поданої пропозиції (предмету, складу предмету, ціни, строку виконання, строку оплати, строку дії договору тощо), і це не суперечить законодавству. Таким чином, вимагання замовником погодження учасником з ПРОЕКТОМ договору є пряме порушення законодавства України, а саме, визначеного кодексами України порядку укладення договорів, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі!!! Згідно зі статтею 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ. Нажаль, ніхто це не бачить, що замовників навчили протизаконним вимогам, а вони їх продовжують хибно тиражувати, не замислюючись про значення норм Закону України "Про публічні закупівлі". У свою чергу, передбачена Закону України "Про публічні закупівлі" процедура оскарження умов та змісту тендерної документації є громіздкою, що підтверджується саме цими дебатами. Тому, керуючись передбаченим статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" принципом проведення закупівель з максимальною економією та ефективністю, остаточний зміст договору про закупівлю повинен набувати під час його укладення сторонами за результатом торгів з урахуванням умов поданої учасником тендерної пропозиції. Саме такий шлях укладення договору за результатом торгів додержується вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Від щирого серця вражені вашим співчуттям щодо трактування нами норм законодавства України, переконані, що кожна норма права трактується кожним представником зацікавленої особи по іншому! Але ключовий момент полягає в тому, що одна сторона «Замовник» а інша «Учасник», лише у випадку перемоги стане «Постачальником» вами вірно вказано, що листи Мінекономрозвитку України не встановлюють норм права, а справді носять виключно рекомендаційний та інформаційний характер, але оскільки тендерну документацію розроблено відповідно до вимог законодавства України зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII без порушення прав жодного з учасників тендерної процедури, пропонуємо вам надати свої пропозиції щодо внесення змін в проект договору, адже саме для цього передбачена ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», у випадку позитивного рішення відповідні зміни будуть в обов’язковому порядку внесені до проекту договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо згоди на обробку персональних даних

Номер: 2b846bce1e844fa5950b6b830ba2d61e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000567-a.b2
Назва: Щодо згоди на обробку персональних даних
Вимога:
Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а тендерною документацією не визначено відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" склад персональних даних та мету їх обробки. Крім того, у складі тендерної пропозиції персональні даних (у значенні, визначених Законом України "Про захист персональних даних") службових (посадових) осіб, працівників учасника відсутні, тому надання будь-яких згод щодо збору, обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних є безпідставним та зайвим. Й головне – у замовника згідно з Законом України "Про захист персональних даних" є повноваження на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних як це має бути за Законом? Вимагаємо виключити вимогу щодо надання згоди на обробку персональних даних як безпідставну та зайву.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний постачальник Закону України «Про захист персональних даних» регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Цей Закон поширюється на діяльність з обробки персональних даних, яка здійснюється повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також на обробку персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів. Оскільки певні процеси здійснюються з допомогою автоматизованих засобів, відповідно Замовник не може здійснити повний контроль за всіма процесами, відповідно є необхідність отримання згоди на обробку персональних даних, та акцентуємо Вашу увагу, що мова не іде про збір персональних даних, які можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу, законом або відповідною особою. Відповідно пункту 8 статті 6 даного закону персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію фізичної особи, якої вони стосуються, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися. Крім того в п.1 статті 7. Зазначені особливі вимоги до обробки персональних даних зокрема іде мова про заборону обробки персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних. Враховуючи викладене, замовник вважає за необхідне надання згоди на обробку персональних даних.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо проекту договору

Номер: c18cafbf808c41b0ab5bc0d356e4bb25
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000567-a.b1
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника згоди з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час його укладання, є безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі. Також слід зауважити, що апелювання до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не є обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору має бути погоджений на етапі подання тендерної пропозиції. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання згоди з проектом договору про закупівлю, як таку, що суперечить законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до роз’яснень, наведених у листі Мінекономрозвитку від 30.12.2016р. №3302-06/42560-06 тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922). ч. 2 ст. 31 Закону № 922 передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тож фактично проект договору в тендерній документації — це і є майбутній договір про закупівлю. При цьому учасник процедури закупівлі має погодитися з таким проектом договору, адже при його укладенні сторони не зможуть відступити від положень, прописаних у тендерній документації (проекті договору). При цьому Мінекономрозвитку в листі звертає увагу на те, що в разі незгоди учасника з умовами тендерної документації на підставі положень Закону № 922 він має право звернутися до замовника за роз’ясненнями, з вимогою про усунення порушень (якщо такі існують, на думку учасника). Також ніхто не забороняє учаснику й оскаржити відповідні положення тендерної документації, в тому числі й у частині проекту договору, якщо такі положення порушують його права та законні інтереси.
Статус вимоги: Не задоволено