-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Послуги зі збирання та перевезення медичних та небезпечних відходів з подальшою утилізацією
Торги не відбулися
318 621.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 593.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 593.10 UAH
Період оскарження:
23.12.2021 12:04 - 09.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f6a873ab87c94a10a1ae9d2802dd5b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.c9
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.doc 26.01.2022 13:49
- Додаток 2.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток 3.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток 4.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток 6.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток_5.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток_7.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток_8.docx 26.01.2022 13:49
- Додаток_9.docx 26.01.2022 13:49
- лист-пояснення щодо ненадання договору особистого страхування водіїв.pdf 26.01.2022 13:49
- Протокол відх..pdf 26.01.2022 13:49
- Протокол перемож..pdf 26.01.2022 13:49
- Скарга.pdf 26.01.2022 13:49
- ТД.docx 26.01.2022 13:49
- рішення від 28.01.2022 № 1728.pdf 28.01.2022 16:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2022 № 2522.pdf 09.02.2022 12:38
- рішення від 08.02.2022 № 2522.pdf 11.02.2022 10:34
- Пояснення Заперечення.pdf 01.02.2022 15:53
- Пояснення Заперечення.doc 01.02.2022 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2022 15:05
Дата розгляду скарги:
08.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.01.2022 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.02.2022 10:34
Дата виконання рішення Замовником:
18.02.2022 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення№ 2522-р/пк-пз від 08.02.2022 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виконано Замовником
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
060caa2368944140b9a30152bb0526c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b8
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно протоколу № 32 від 18.01.2022 р. вами було відхилено нашу пропозицію.
Ми не погоджуємося із даним рішенням, та вважаємо його протиправним з наступних підстав.
Відповідно до протоколу. підставою відхилення було відсутність у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті».
Натомість ,у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав лист-пояснення щодо ненадання договору особистого страхування водіїв (вих. № 01/03 – 14/21 від 11.01.2022 р.) із посиланням на законодавчі підстави, щодо права ненадання такого договору.
Окрім цього, згідно п. 1.6 розділу ІІІ Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Звертаємо увагу Замовника, що договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті відповідно до ст.7 ЗУ «Про страхування» не передбачений законодавством, а отже не є обов’язковим. Ця умова була закріплена у тендерній документації, натомість Замовник порушуючи свої же умови, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи зазначене, вимагаємо відмінити рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та провести повторну та неупереджену оцінку пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.01.2022 11:11
- протокол відп..pdf 18.01.2022 14:20
Дата подачі:
18.01.2022 11:11
Вирішення:
Шановний Учасник!
Уважно вивчивши Вашу Вимогу стосовно невідповідності Тендерної документації, запропонованого Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (далі – Учасник), Технічним вимогам Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), повідомляємо наступне:
Щодо Вимоги:
У Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося надати: «Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті». Замість договору Учасник надав лист-пояснення щодо причини ненадання договору особистого страхування водіїв (вих. № 01/03 – 14/21 від 11.01.2022 р.) із посиланням на законодавчі акти. Слід зазначити, що серед обов’язкових видів особистого страхування значиться особисте страхування від нещасних випадків на транспорті ( п. 6 ст. 7 Закону України «Про страхування»). Отже, виступати в ролі страхувальників тут повинні суб’єкти господарювання, які мають стосунок до транспорту. Порядок та умови здійснення обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 р. N 959 «Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті». Відповідно до цього акту: обов’язковому особистому страхуванню на транспорті підлягають працівники транспортних підприємств незалежно від форм власності і видів діяльності, безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях. Крім того керуючись ст. 19 Закона України «Про транспорт» «Страхування працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів, а також пасажирів, багажу і вантажів на транспорті умови і порядок страхування працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів, пасажирів, багажу і вантажів на транспорті визначаються чинним законодавством України» Тож, вимога щодо надання Договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є цілком аргументованою та законною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
1dff1daff582475ba0447302af935136
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b7
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Шановний Замовник!
Згідно протоколу № 32 від 18.01.2022 р. вами було відхилено нашу пропозицію.
Ми не погоджуємося із даним рішенням, та вважаємо його протиправним з наступних підстав.
Відповідно до протоколу. підставою відхилення було відсутність у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті».
Натомість ,у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав лист-пояснення щодо ненадання договору особистого страхування водіїв (вих. № 01/03 – 14/21 від 11.01.2022 р.) із посиланням на законодавчі підстави, щодо права ненадання такого договору.
Окрім цього, згідно п. 1.6 розділу ІІІ Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Звертаємо увагу Замовника, що договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті відповідно до ст.7 ЗУ «Про страхування» не передбачений законодавством, а отже не є обов’язковим. Ця умова була закріплена у тендерній документації, натомість Замовник порушуючи свої же умови, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи зазначене, вимагаємо відмінити рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та провести повторну та неупереджену оцінку пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.01.2022 11:10
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.01.2022 11:10
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:
76c5dc6246714aa2849aa44073e634d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b6
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомившись із пунктами тендерної документації, було виявлено вимоги, що містять дискримінаційний характер.
Відповідно до п. 16 та п.17 Додатку 2, Замовник вимагає: Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків
Договора добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.
Навіть з тексту даної вимоги вбачається, що зазначені види страхування є добровільними, а не обов’язковими, тобто укладати такі договори – є право ,а не обов’язок ліцензіата. Таким чином, зазначена вимога суперечить умовам ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про страхування».
Чому Замовник не вимагає договір страхування від усіх існуючих захворювань одразу?
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вище викладеного просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації, адже вона взагалі не відповідає дійсності.
У випадку ігнорування нашої вимоги, мі будемо вимушені звернути увагу контролюючих органів на порушення принципів здійснення публічних закупівель, та провести перевірку на факт узгоджених дій Замовника із конкретним учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 3.docx 28.12.2021 16:47
Дата подачі:
28.12.2021 16:47
Вирішення:
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник установлює один або кілька з таких кваліфікаційних
критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,
матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
(договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
Законом, передбачена необхідність застосування принаймні
одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати
будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності
насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо.
Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації
повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності
учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством. Саме такими є
Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків та Договори
добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я
внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.
Предметом Генерального договору добровільного страхування
від нещасних випадків є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать
Закону, пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю Застрахованої особи.
Щодо нещасного випадку за Генеральним договором, то це є раптові непередбачувані
події, включаючи протиправні дії третіх осіб, що спричинили смерть або розлад
здоров’я Застрахованої особи, викликаний ушкодженням тканин організму з
порушенням їх цілісності і функцій, деформацією і порушенням опорно-рухового
апарату, заподіяними зовнішнім впливом. Тож, окрім підтвердження таким чином
одного з кваліфікаційних критеріїв Учасником, це є гарантією, що у разі
нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає
послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі.
Розлад здоров’я за Договором добровільного особистого
страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно
підтвердженої короновірусної інфекції – погіршення фізичного здоров’я, що
виникло у Застрахованої особи внаслідок лабораторно підтвердженої
короновірусної інфекції або її ускладнень, що потребує медичної допомоги в
умовах невідкладного Стаціонару та/або Амбулаторно-поліклінічного
обслуговування. Замовник вказаної вище закупівлі має бути впевнений у
спроможності Виконавця надати всі послуги за даною закупівлею безперебійно.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.12.2021 15:33
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:
76d205f026c046fd8c98eec21713329d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b5
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши умови тендерної документації було виявлено вимоги, що містять дискримінаційний характер!
Згідно Додатку 1 Замовник вимагає: «Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті»
Звертаємо Вашу увагу, що ст.7 ЗУ «Про страхування» не зазначено, «обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті».
Вважаємо, що зазначена вимога є некоректною та вочевидь прописана під конкретного учасника з метою звуження кола потенційних переможців торгів.
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вище викладеного просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації, адже вона взагалі не відповідає дійсності.
У випадку ігнорування нашої вимоги, мі будемо вимушені звернути увагу контролюючих органів на порушення принципів здійснення публічних закупівель, та провести перевірку на факт узгоджених дій Замовника із конкретним учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 2.docx 28.12.2021 16:46
Дата подачі:
28.12.2021 16:46
Вирішення:
Серед обов’язкових видів особистого страхування значиться особисте страхування від нещасних випадків на транспорті (див. п. 6 ст. 7 Закону про страхування). А отже, виступати в ролі страхувальників тут повинні суб’єкти господарювання, які мають стосунок до транспорту.
Порядок та умови здійснення обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті регулює Положення № 959.
Відповідно до цього документа обов’язковому особистому страхуванню на транспорті підлягають працівники транспортних підприємств незалежно від форм власності і видів діяльності, безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про транспорт» . З цієї статті випливає, що до підприємств транспорту належать підприємства, що займаються перевезенням пасажирів, вантажів, багажу, пошти, наданням інших транспортних послуг, у яких такі види діяльності прямо передбачені статутом.
Страхувальниками водіїв є юридичні особи або дієздатні громадяни — суб’єкти підприємницької діяльності, які володіють транспортними засобами або експлуатують їх та уклали зі страховиком договори страхування.
Тож, вимога щодо надання Договору обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті є цілком аргументованою та законною.
Тож, у Замовника немає підстав для задоволення цієї вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.12.2021 15:15
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:
a66d629f49404de0aab5734c4fbdfb7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b4
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши умови тендерної документації було виявлено вимоги, що містять дискримінаційний характер!
Згідно п.22 Додатку 2 Замовник вимагає: «- наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Звертаємо Вашу увагу, що ЗУ «Про відходи» та ліцензійні умови – не встановлюють обов’язок ліцензіата мати у своєму штаті медичного працівника та здійснювати передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв.
Вважаємо, що зазначена вимога прописана під конкретного учасника з метою звуження кола потенційних переможців торгів.
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вище викладеного просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації. У випадку ігнорування нашої вимоги, мі будемо вимушені звернути увагу контролюючих органів на порушення принципів здійснення публічних закупівель, та провести перевірку на факт узгоджених дій Замовника із конкретним учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.docx 28.12.2021 16:46
Дата подачі:
28.12.2021 16:46
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.12.2021 16:04
Скарга
Скасована
дискримінаційна вимога
Номер:
16e1d2bfce17443fb4297438e55e087f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.b3
Назва:
дискримінаційна вимога
Скарга:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши умови тендерної документації було виявлено вимоги, що містять дискримінаційний характер!
Згідно п.22 Додатку 2 Замовник вимагає: «- наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Звертаємо Вашу увагу, що ЗУ «Про відходи» та ліцензійні умови – не встановлюють обов’язок ліцензіата мати у своєму штаті медичного працівника та здійснювати передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв.
Вважаємо, що зазначена вимога прописана під конкретного учасника з метою звуження кола потенційних переможців торгів.
Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
На підставі вище викладеного просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації. У випадку ігнорування нашої вимоги, мі будемо вимушені звернути увагу контролюючих органів на порушення принципів здійснення публічних закупівель, та провести перевірку на факт узгоджених дій Замовника із конкретним учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.docx 28.12.2021 16:45
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.12.2021 16:45
Вимога
Вирішена
послуги з лабораторних досліджень
Номер:
e00449758a8e4b7189569e89136e5d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.c2
Назва:
послуги з лабораторних досліджень
Вимога:
Що є послугами з лаб.досліджень? якщо у тех.завдані вказаний перелік відходів та те, що їх потрібно вивезти та утилізувати? Можливо, Замовник, щось переплутав?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2021 16:20
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за зауваження ,в додатку 1 будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
проект договору
Номер:
8f85d2e01270408982baf04478cbaf47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-23-002116-a.c1
Назва:
проект договору
Вимога:
Сторони в такому разі проводять перерахунок ціни товару імпортного походження / або складової та суми даного Договору за формулою:
Ц1=Ц0*К1/К0,
де Ц1 - ціна товару у гривнях, що підлягає сплаті; Ц0 - ціна товару у гривнях на дату ____________ 2022 року; К0 - курс валюти на дату _____________2022 року; К1 - курс валюти на робочий день, передуючий дню оплати.
До чого тут поставка товару?якщо предметом закупівлі є надання послуг. видаліть із проекту договору те, що не відноситься до даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2021 16:13
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за зауваження ,в додатку 6 будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено