• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Трансформатори трифазні масляні з рідинним діелектриком - 6 найм. (13 шт.)

Трансформатори трифазні масляні з рідинним діелектриком - 6 найм. (13 шт.) - детальніше у додатку 6 ТД

Торги відмінено

1 100 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 503.80 UAH
Період оскарження: 01.09.2017 10:38 - 29.09.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

щодо дискваліфікації

Номер: cb83b46c093a4f668d9f3d3b6759e52c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-01-000285-c.c3
Назва: щодо дискваліфікації
Вимога:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП". Терещук Євген Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № у ЦБД UA-2017-09-01-000285-c, ID у ЦБД 39c5eab0d5c24f9c8fd5a0a29ad1598c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Південенерго груп» (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, код ДК 021:2015 – 31170000-8 «Трансформатори» (Трансформатори трифазні масляні з рідинним діелектриком), що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій 021120171394487-2 від 02.11.2017 року тендерну пропозицію Підприємства було відхилено згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для відхилення зазначено наступне: - не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - маса трансформаторів не відповідає вимогам Додатку 6 тендерної документації (за інформацією наведеною у додатку Б до технічних умов – визначено, що маса трансформаторів типу ТМГ-160 та ТМГ-250 становить відповідно 940 кг та 1230 кг). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Замовником необ’єктивно та упереджено проведена оцінка пропозиції Скаржника, проігнорований той факт, що наша пропозиція у повному обсязі відповідає вимогам Замовника та тендерної документації, що підтверджується поданими документами. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Згідно додатку 3 п.2 тендерної документації Замовник вимагає надати копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція та в яких міститься інформація щодо: технічних характеристик, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника. На виконання вимог тендерної документації а саме додатку 3 п.2, Скаржником була надана наступні документи: - копія Технічних умов на виготовлення трансформаторів серії ТМ, ТМГ, ТМЗ; - гарантійний лист про відповідність продукції вимогам Замовника и тендерної документації: На виконання вимог тендерної документації а саме додатку 3 п.4 був наданий зразок паспорту на кожен тип обладнання. Замовником проігнорований той факт, що основні технічні дані та характеристики, габаритні розміри та маса обладнання, гарантійні зобов’язання зазначаються у паспорті на виріб, а Технічні умови являються загальним документом який розповсюджується на трансформатори серії ТМ, ТМГ, ТМЗ. Замовником проігнорований той факт, що у розділі 3 п.3.2.1 таблиця 1 на сторінці 6 є примітка: По заказу потребителя допускается изготовление трансформаторов параметрами и обозначениями типоисполнения. Також звертаємо Вашу увагу що у • ГОСТ 11677-85 Трансформаторы силовые. Общие технические условия, • ДСТУ 2105-92 (ГОСТ 11920-93) Трансформатори силові масляні загального призначення напругою до 35 кВ включно. Технічні умови • ГОСТ 11920-93 Трансформаторы силовые масляные общего назначения напряжением до 35 кВ включительно. Технические условия • ГОСТ 16555-75 Трансформаторы силовые трехфазные герметичные масляные. Технические условия • ДСТУ 3270-95 Трансформатори силові. Терміни та визначення • ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT) Трансформатори силові. Частина 1. Загальні відомості що діють станом на 05.11.2017 року відсутні вимоги до маси силових трансформаторів, виходячи із вище переліченого маса трансформаторів та габаритні розміри регулюються конструкторською документацією заводу-виробника Вказані обставини не були враховані Замовником, що може свідчити про його необ’єктивність. Ігнорування вказаних фактів, свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку пропозиції Скаржника. Дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та можуть призвести до зловживань збоку Замовника принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також призводить до дискримінації учасників (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дії Замовника призведуть до незаконного визначення переможця. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Скасувати рішення згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій 021120171394487-2 від 02.11.2017 року 4. Прийняти рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Південенерго груп» У випадку не прийняття скарги до розгляду нами будуть подані скарги до наступних контролюючих органів: 1. Антимонопольний комітет України 2. Державна аудиторська служба України 3. Національне антикорупційне бюро України
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

щодо дискваліфікації

Номер: a5651257a2de4a0e8001de71d1814b81
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-01-000285-c.b2
Назва: щодо дискваліфікації
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: № у ЦБД UA-2017-09-01-000285-c, ID у ЦБД 39c5eab0d5c24f9c8fd5a0a29ad1598c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Південенерго груп» (надалі – Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, код ДК 021:2015 – 31170000-8 «Трансформатори» (Трансформатори трифазні масляні з рідинним діелектриком), що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій 021120171394487-2 від 02.11.2017 року тендерну пропозицію Підприємства було відхилено згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для відхилення зазначено наступне: - не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - маса трансформаторів не відповідає вимогам Додатку 6 тендерної документації (за інформацією наведеною у додатку Б до технічних умов – визначено, що маса трансформаторів типу ТМГ-160 та ТМГ-250 становить відповідно 940 кг та 1230 кг). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Замовником необ’єктивно та упереджено проведена оцінка пропозиції Скаржника, проігнорований той факт, що наша пропозиція у повному обсязі відповідає вимогам Замовника та тендерної документації, що підтверджується поданими документами. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Згідно додатку 3 п.2 тендерної документації Замовник вимагає надати копії нормативних документів або витяги з них, відповідно до яких виготовляється продукція та в яких міститься інформація щодо: технічних характеристик, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, гарантії виробника. На виконання вимог тендерної документації а саме додатку 3 п.2, Скаржником була надана наступні документи: - копія Технічних умов на виготовлення трансформаторів серії ТМ, ТМГ, ТМЗ; - гарантійний лист про відповідність продукції вимогам Замовника и тендерної документації: На виконання вимог тендерної документації а саме додатку 3 п.4 був наданий зразок паспорту на кожен тип обладнання. Замовником проігнорований той факт, що основні технічні дані та характеристики, габаритні розміри та маса обладнання, гарантійні зобов’язання зазначаються у паспорті на виріб, а Технічні умови являються загальним документом який розповсюджується на трансформатори серії ТМ, ТМГ, ТМЗ. Замовником проігнорований той факт, що у розділі 3 п.3.2.1 таблиця 1 на сторінці 6 є примітка: По заказу потребителя допускается изготовление трансформаторов параметрами и обозначениями типоисполнения. Також звертаємо Вашу увагу що у • ГОСТ 11677-85 Трансформаторы силовые. Общие технические условия, • ДСТУ 2105-92 (ГОСТ 11920-93) Трансформатори силові масляні загального призначення напругою до 35 кВ включно. Технічні умови • ГОСТ 11920-93 Трансформаторы силовые масляные общего назначения напряжением до 35 кВ включительно. Технические условия • ГОСТ 16555-75 Трансформаторы силовые трехфазные герметичные масляные. Технические условия • ДСТУ 3270-95 Трансформатори силові. Терміни та визначення • ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT) Трансформатори силові. Частина 1. Загальні відомості що діють станом на 05.11.2017 року відсутні вимоги до маси силових трансформаторів, виходячи із вище переліченого маса трансформаторів та габаритні розміри регулюються конструкторською документацією заводу-виробника Вказані обставини не були враховані Замовником, що може свідчити про його необ’єктивність. Ігнорування вказаних фактів, свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку пропозиції Скаржника. Дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та можуть призвести до зловживань збоку Замовника принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також призводить до дискримінації учасників (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дії Замовника призведуть до незаконного визначення переможця. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Скасувати рішення згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій 021120171394487-2 від 02.11.2017 року 4. Прийняти рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Південенерго груп» У випадку не прийняття скарги до розгляду нами будуть подані скарги до наступних контролюючих органів: 1. Антимонопольний комітет України 2. Державна аудиторська служба України 3. Національне антикорупційне бюро України
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо дотримання законодавства та відхилення тендерних пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації

Номер: dfaf165401e5421daa8bb30ca9a96a81
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-01-000285-c.b1
Назва: Вимога щодо дотримання законодавства та відхилення тендерних пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації
Вимога:
Враховуючи значний обсяг інформації, детальний опис надано в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник