• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони)

Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3; Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3ч.4.ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»); Код ЄДРПОУ 21368856; Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Джерело фінансування: згідно річного плану; Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідно до оголошення

Завершена

188 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 944.50 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 21:37 - 29.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Уточнена скарга

Номер: 1d2cf44857a044e58d0f5bad2bad1184
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-021748-c.b4
Назва: Уточнена скарга
Вимога:
Уточнена скарга На протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель КП «ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу Вимогу (Уточнена скарга) до замовника від 13.01.2022, 13:08. ID: UA-2021-12-22-021748-c.b4 (вих.№11-01/2022-1 від 11.01.2022р.), повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Проведення спрощеної закупівлі регламентоване статтею 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються відомості, вказані у частині третій статті 14 Закону. В даній статті Закону також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. При проведенні спрощеної закупівлі Замовник самостійно визначає інформацію, яку вважає за потрібне зазначити у оголошені. Однак, відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону, учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша вимога містить інформацію щодо пропозиції переможця (іншого учасника спрощеної закупівлі), а не Вашої пропозиції, що суперечить вимогам статті 14 Закону. Разом з тим, слід зазначити, що метою будь-яких закупівель є придбання якісних товарів, робіт чи послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від постачальників у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами) органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ EN 50518:2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які здійснюють послуги цілодобового спостереження. Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути документально підтверджено. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері. Крім того, згідно даних з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ орган з сертифікації ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ має чинний атестат про акредитацію № 1О071 від 08.11.2019р. (сфера застосування: засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об`єктів, послуги з забезпечення безпеки об`єктів), тому у Замовника відсутні були підстави не враховувати наданий учасником (переможцем закупівлі) сертифікат відповідності, який Вами надано не було, що було підставою для відхилення пропозиції. Посилання у Вашій вимозі (скарзі) на норми Закону (статті 22, 31, 32 та інші), які регулюють проведення відкритих торгів, не можуть Замовником братися до уваги, оскільки проведення спрощених закупівель регулюється іншими положеннями Закону, а саме статті 14, про що описувалося вище.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.01.2022 21:57
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 563e55fb767545b0a1f2b7a0066e2af3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-021748-c.a3
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга Кваліфікаційного комітету КП «ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № б/н від 11.01.2022
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу Вимогу (Скаргу) до замовника від 12.01.2022, 18:19. ID: UA-2021-12-22-021748-c.a3 (вих.№11-01/2022-1 від 11.01.2022р.), повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Проведення спрощеної закупівлі регламентоване статтею 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються відомості, вказані у частині третій статті 14 Закону. В даній статті Закону також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. При проведенні спрощеної закупівлі Замовник самостійно визначає інформацію, яку вважає за потрібне зазначити у оголошені. Однак, відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону, учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша вимога містить інформацію щодо пропозиції переможця (іншого учасника спрощеної закупівлі), а не Вашої пропозиції, що суперечить вимогам статті 14 Закону. Разом з тим, слід зазначити, що метою будь-яких закупівель є придбання якісних товарів, робіт чи послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від постачальників у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами) органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ EN 50518:2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які здійснюють послуги цілодобового спостереження. Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути документально підтверджено. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері. Крім того, згідно даних з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ орган з сертифікації ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ має чинний атестат про акредитацію № 1О071 від 08.11.2019р. (сфера застосування: засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об`єктів, послуги з забезпечення безпеки об`єктів), тому у Замовника відсутні були підстави не враховувати наданий учасником (переможцем закупівлі) сертифікат відповідності, який Вами надано не було, що було підставою для відхилення пропозиції. Посилання у Вашій вимозі (скарзі) на норми Закону (статті 22, 31, 32 та інші), які регулюють проведення відкритих торгів, не можуть Замовником братися до уваги, оскільки проведення спрощених закупівель регулюється іншими положеннями Закону, а саме статті 14, про що описувалося вище.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.01.2022 21:55
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 4b12738840b047e3ad97d0426b75b946
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-021748-c.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на протокльне рішення Кваліфікаційного комітету КП «ДИРЕКЦІЯ ПАРКІВ» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № б/н від 11.01.2022
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу Вимогу до замовника від 12.01.2022, 18:14. ID: UA-2021-12-22-021748-c.a2 (вих.№11-01/2022-1 від 11.01.2022р.), повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Проведення спрощеної закупівлі регламентоване статтею 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються відомості, вказані у частині третій статті 14 Закону. В даній статті Закону також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. При проведенні спрощеної закупівлі Замовник самостійно визначає інформацію, яку вважає за потрібне зазначити у оголошені. Однак, відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 Закону, учасник, ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша вимога містить інформацію щодо пропозиції переможця (іншого учасника спрощеної закупівлі), а не Вашої пропозиції, що суперечить вимогам статті 14 Закону. Разом з тим, слід зазначити, що метою будь-яких закупівель є придбання якісних товарів, робіт чи послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від постачальників у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами) органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ EN 50518:2019 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які здійснюють послуги цілодобового спостереження. Виконання вимог до пункту централізованого спостереження повинно бути документально підтверджено. Належним підтвердженням дотримання учасником вимог, які встановлені нормативними документами є наявність у нього сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері. Крім того, згідно даних з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ орган з сертифікації ДЕРЖАВНОГО ЦЕНТРУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАСОБІВ ОХОРОННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ має чинний атестат про акредитацію № 1О071 від 08.11.2019р. (сфера застосування: засоби охоронного призначення, протипожежного призначення, інженерно-технічна укріпленість та захист об`єктів, послуги з забезпечення безпеки об`єктів), тому у Замовника відсутні були підстави не враховувати наданий учасником (переможцем закупівлі) сертифікат відповідності, який Вами надано не було, що було підставою для відхилення пропозиції. Посилання у Вашій вимозі (скарзі) на норми Закону (статті 22, 31, 32 та інші), які регулюють проведення відкритих торгів, не можуть Замовником братися до уваги, оскільки проведення спрощених закупівель регулюється іншими положеннями Закону, а саме статті 14, про що описувалося вище.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.01.2022 21:53
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: cbd09b45cca54e6ab8ff7194c16c1cd8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-021748-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви вказуєте в своєму Оголошенні, що групи ГШР повинні бути дислоковані в м. Умань, а адреси об'єктів вказані по м. Черкасам. Внесіть зміни згідно адрес Ваших об'єктів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником внесено зміни до оголошення. Дякуємо за запитання
Статус вимоги: Задоволено