• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (медичні матеріали: 58234-стрічка ватяна, 34655-марля, неткана, 48126-рулон марлевий не стерильний, 48126-рулон марлевий не стерильний, 33056 - матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 37445-лезо скальпеля, одноразового використання, 58986 - лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 58986 - лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 34923- катетер аспіраційної системи, загального призначення, 10678 — Катетер для введення, 10678 — Катетер для введення, 34096-внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний, 34096-внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний, 12557 Маска для кисневої терапії, 12557 Маска для кисневої терапії, 57813 - Маска лицьова апарату постійного / двухфазного позитивного тиску в дихальних шляхах, одноразового використання, 35201 Канюля назальна стандартна для подачі кисню, 42386 -пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD, 46238 Стерильна пробірка, 35209 - голка для взяття крові, стандартна, 37566 - тримач пробірки для забору крові, одноразового використання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 34920-катетер для периферійного судинного вливання, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 43324-Система для переливання рідин загального призначення, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 12170 Подовжувач інфузійний, 47017-шприц загального призначення, разового застосування, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 58970 - Пробірка центрифужна ІВД, епестерильна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 40548-хірургічна рукавичка, латексна, 36281- Презервативи для УЗД, 15321-нестерильний з'єднувальний гель, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 47775-контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, нестерильний, 50280 - Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, 32297-шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 35177-маска хірургічна, одноразового застосування, 35397 - Термометр капілярний для вимірювання температури тіла пацієнта, ртутний, 15687 Покривне скло, 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання, 61937-бахіли хірургічні, 42461 Депрессор для язика оглядовий, 37468 Дзеркало гінекологічне поворотно-зубчасте одноразове стерильне, 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 35091-халат операційний, одноразового застосування, 35212-голка спінальна, одноразового застосування, 13472-скарифікатор)

Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 20:49 - 04.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: bc90707bb13b45179df24a106faa8184
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-010812-b.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Шановник заявник, за результатами розгляду вимоги про приведення тендерної документації «до норми, відповідно до вимог чинного законодавства» повідомляємо наступне. В тендерній документації Замовником встановлено наступну вимогу (п. 4 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги»): «З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі сааме цих відкритих торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі відповідно до оголошення, назву товару, кількість. У разі якщо учасник надає гарантійний лист, наданий уповноваженим представником виробника в Україні, необхідно надати завірену копію документа виробника, що підтверджує відповідні повноваження такого представника.» Вами в зверненні зазначено, що дана вимога є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника або його уповноваженого представника надати гарантійний лист. Відповідно до частини третьоїстатті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. Також зазначаємо, що листи МОЗ та МЕРТ мають рекомендаційний, а не обов’язковий характер. При затвердженні умов тендерної документації Замовник керується чиним законодавством. Разом з тим, у поданій вами вимозі не зазначено в чому полягає неможливість отримання зазначеного гарантійного листа від постачальника або виробника та неможливість виконання зазначеної умови тендерної документації та не доведено, яким чином дана вимога перешкоджає взяти участь у Процедурі закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено