• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі медичного призначення (38458 - Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 36867 - Операційний стіл, універсальний, мобільний; 33324 - Гінекологічний операційний стіл, електромеханічний; 33324 - Гінекологічний операційний стіл, електромеханічний)(ДК 021:2015: 33192000-2- Меблі медичного призначення)(ДК 021:2015: 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 18:02 - 03.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: c563ea7bac164672a10a71417b629cac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-019956-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету від 28.12.2021р. ВІДПОВІДЬ на Вимогу на умови закупівлі UA-2021-12-22-019956-c щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Меблі медичного призначення (38458 - Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 36867 - Операційний стіл, універсальний, мобільний; 33324 - Гінекологічний операційний стіл, електромеханічний; 33324 - Гінекологічний операційний стіл, електромеханічний)(ДК 021:2015: 33192000-2- Меблі медичного призначення)(ДК 021:2015: 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)», затвердженої рішенням тендерного комітету від 28.12.2021р. (в порядку частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі») 24.12.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-22-019956-c) оприлюднено Вимогу на умови закупівлі UA-2021-12-22-019956-c.c1 щодо «Гарантійного листа виробника» (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника). Керуючись статтями 5, 11 та частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет дає відповідь: Розглянувши Вашу Вимогу на умови закупівлі, у відповідності до вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтями 5, 11, 20, 22 та частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет дає відповідь: «Вимога щодо «Гарантійного листа виробника» формується з метою: 1) Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. 2) Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Гарантійний лист виробника є гарантією якості, кількості, строків поставки та інших вимог до товару та його поставки. . Також, хочемо звернути вашу увагу, що згідно Статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Тому Технічне завдання Тендерної документації жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки а ні виробники, а ні їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо юридичних осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Своєчасність поставок та якість продукції, що закуповується, є гарантією для ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних алергічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, що насправді мають за мету поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної закупівлі. На сьогодні, для закупівлі даної продукції не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Також, додатково зазначаємо, що відповідно, до пункту 3.1.3. Тендерної документації Учасники пропонують на торги товари за вказаними торговельними назвами (комерційними найменуваннями) та виробниками, або їх еквівалент з урахуванням вимог підпункту 3.1.1 Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно, потенційні Учасники для участі в закупівлі можуть у складі пропозиції надавати еквівалент, який за своїми якісними та технічними характеристиками та іншими вимогами повністю відповідає та збігається з вимогами та потребами замовника до зазначеної продукції. Беручи до уваги вищенаведену інформацію, тендерний комітет не має підстав для внесення змін до тендерної документації, адже в Тендерній документації не порушені вимоги «статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Таким чином, повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». З мето недопущення порушень принципів здійснення закупівель, у відповідності до вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником буде проведений розгляд тендерних пропозицій всіх учасників на предмет відповідності встановленим медико-технічним вимогам, за результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником буде прийматись рішення про відхилення тендерної пропозиції або допущення до аукціону.
Статус вимоги: Відхилено