• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33120000-7 – «Системи реєстрації медичної ін-формації та дослідне обладнання». (Аудіометр – Код НК 024:2019: 36717 Аудіометр імпедансний; Прилад для вестибулярних досліджень – Код НК 024:2019: 11479 Електроністагмограф; Звукоізольована кабіна для аудіометричного обстеження – Код НК 024:2019: 35604 Кімната аудіометрична).

Завершена

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 600.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 16:39 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: b422b20b8cb448c9856366df06c255b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-009067-b.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Предметом закупівлі є складні медичні електронні прилади та обладнання з тривалим терміном експлуатації, а не лікарські засоби, на які посилається Учасник в своїй вимозі. Ці вироби в подальшому потребують введення в експлуатацію, подальшого гарантійного обслуговування та сервісу. Для здійснення таких дій Учасник повинен мати спеціально-навчених та сертифікованих виробником фахівців, що не є можливим за відсутності його взаємодії з виробником. Саме таким Гарантійним листом, учасник підтверджує свою взаємодію з виробником або його уповноваженим представником в Україні, якими здійснюються перераховані вище дії. Дана вимога є сталою практикою в постачанні складного медичного обладнання. Отже, вимога не є дискримінаційною, а в своїй суті ставить вимогу саме до кваліфікації Учасника.
Статус вимоги: Відхилено