-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015
Торги не відбулися
81 113 612.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 82.13 UAH
мін. крок: 0% або 82.13 UAH
Період оскарження:
22.12.2021 15:02 - 12.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
eb70baa575f74b5aaf3f5e1fa42db27f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-013695-c.a1
Назва:
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Управлінням освіти Херсонської міської ради (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2021-12-22-013695-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі Послуг з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 (далі – Процедура закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього та керуючись положенням ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у даній Процедурі закупівлі.
Згідно ст. 5 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції від 10.09.2020р. 05.01.2022р. зі змінами та доповненнями (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне (інформація у файлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Експлуатаційний дозвіл.PDF 17.01.2022 20:18
- Рішення про реєстрацію потужностей на склад.pdf 17.01.2022 20:18
- Скарга_АМК_УО_Херсон вих № від 17.02.22.pdf 17.01.2022 20:18
- Витяг з реєстру потужностей.pdf 17.01.2022 20:18
- Пояснення до скарги від 26.01.2022 року.doc 26.01.2022 18:46
- Пояснення до скарги від 26.01.2022 року.pdf 26.01.2022 18:47
- Рішення від 19.01.2022 № 1063.pdf 19.01.2022 18:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2022 № 1781.pdf 31.01.2022 12:28
- рішення від 28.01.2022№1781.pdf 02.02.2022 13:03
- Відповідь АМКУ на скаргу.docx 24.01.2022 15:51
- Відповідь АМКУ на скаргу.PDF 24.01.2022 15:52
- Протокол_про_внесення_змiн_до_ТД_.docx 07.02.2022 11:46
- Перелiк_змiн.docx 07.02.2022 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2022 20:23
Дата розгляду скарги:
28.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.01.2022 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2022 13:05
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2022 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1781-р/пк-пз від 28.01.2022 було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Послуг з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу За № UA-2021-12-22-013695-c. (протокол від 07.02.2022 №55 та перелік змін до тендерної документації додається)