• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015

Торги не відбулися

81 113 612.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 82.13 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 15:02 - 12.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: eb70baa575f74b5aaf3f5e1fa42db27f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-013695-c.a1
Назва: СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Управлінням освіти Херсонської міської ради (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2021-12-22-013695-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі Послуг з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Виходячи з цього та керуючись положенням ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у даній Процедурі закупівлі. Згідно ст. 5 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції від 10.09.2020р. 05.01.2022р. зі змінами та доповненнями (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне (інформація у файлі).
Дата розгляду скарги: 28.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2022 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2022 13:05
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2022 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1781-р/пк-пз від 28.01.2022 було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Послуг з організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та в пришкільних оздоровчих таборах; 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу За № UA-2021-12-22-013695-c. (протокол від 07.02.2022 №55 та перелік змін до тендерної документації додається)
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com