-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з прибирання офісних приміщень Центру надання адміністративних послуг м.Львова, код 90910000-9 Послуги з прибирання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
762 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 811.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 811.05 UAH
Період оскарження:
22.12.2021 14:49 - 03.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Номер:
cdf7c1f3332a4dcd9e863aa6caba56c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-006580-b.b1
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Повідомляємо Антимонопольний комітет України, тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» було неправомірно відхилено з огляду на наступне.
Відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 9 уповноваженої особи Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» було відхилено з таких підстав: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (згідно абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону), що порушує права учасника та норми чинного законодавства.
Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом подання довідки із зазначенням cуб’єкта господарювання, з яким укладався аналогічний договір (договори). Форма 2. Відповідно до Форми 2 учасник зазначає, посеред іншого, номер телефону Замовника за договором, проте нами було допущено технічну помилку та не зазначено повну інформацію відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Допущена учасником помилка при поданні інформації щодо аналогічного договору, в розумінні Закону, є невідповідністю, яка виправляється протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівлі, однак порушуючи наші права передбачені Законом, не зробив цього.
Відтак просимо прийняти скаргу до розгляду, прийняти рішення про порушення проведення процедури закупівлі: «Послуги з прибирання офісних приміщень Центру надання адміністративних послуг м.Львова, код 90910000-9 Послуги з прибирання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та вжити необхідних заходів для усунення порушення наших прав, зокрема зобов’язати Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС».
Пов'язані документи:
Учасник
- ПММ-скарга_compressed.pdf 18.01.2022 12:57
- 1125364860889070472.pdf 18.01.2022 13:16
- рішення від 20.01.2022 № 1155.pdf 21.01.2022 09:55
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 01.02.2022 №347.pdf 03.02.2022 09:26
- інформація про резолютивну частину рішеннявід 07.02.2022 № 2414.pdf 08.02.2022 11:39
- рішення від 07.02.2022 № 2414.pdf 10.02.2022 13:08
- Протокол.doc 25.01.2022 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2022 13:14
Дата розгляду скарги:
01.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2022 09:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.02.2022 13:08
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2022 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Обрати переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з прибирання офісних приміщень Центру надання адміністративних послуг м.Львова, код 90910000-9 Послуги з прибирання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПММ-СЕРВІС