• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інфузомат / Шприцевий насос за ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194110-0- Інфузійні насоси), код НК 024:2019: 13217 – Шприцева помпа

Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та завантажено окремим файлом. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Інфузомат / Шприцевий насос за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194110-0-інфузійні насоси), код НК 024:2019: 13217 – Шприцева помпа

Завершена

464 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 320.50 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 14:45 - 29.12.2021 08:24
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: 63ba9bb409714b52b86f76c279adac00
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-012938-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Доброго дня! Шановний потенційний учасник! Повідомляємо наступне: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількостіі та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів . Варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та неможливість закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання неякісних медичних послуг . Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати гарантійні листи. Варто зазначити, що ринок товарів медичних виробів величезний. Останнім часом почастішали випадки обману з боку постачальників, які стають переможцями закупівель, в питаннях наявності запропонованого товару, його якості. Через це зриваються терміни поставки недобросовісними постачальниками, запропонований товар після підписання договору не відповідає вимогам Замовника. Розрив договорів можливий, але призводить до затягування процедури надходження на підприємство необхідних виробів медичного призначення, через що страждають пацієнти, бо неможливо вчасно забезпечити цих пацієнтів життєво необхідними виробами медичного призначення. Саме це є вагомою причиною запиту відповідного гарантійного листа. Адже наше підприємство, як медичний заклад, повинен допомагати пацієнтам отримувати необхідні їм вироби медичного призначення та захистити їх від фальсифікованої продукції. Щодо зазначеного Вами спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 року, повідомляємо наступне, що Замовник проводить закупівлю не лікарських засобів, а виробів медичного призначення. Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про лікарські засоби» від 04 квітня 1996 року № 123/96-ВР, лікарський засіб-це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. При цьому до лікарських засобів належать: АФІ, продукція «in bulk»; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів. Аналізуючи вищезазначене, та зважаючи, що зазнчені у даній закупівлі товари є вироби медичного призначення, забезпечення якими здійснюють заклади охорони здоров’я. Також звертаємо Вашу увагу, що листи Мінекономрозвитку зазвичай містять рекомендаційний характер. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що при здійсненні даної закупівель дотримано вимоги нормативно-правових актів, що регулюють проведення закупівель. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Замовник лише намагається уникнути фальсифікації продукції, котра необхідна пацієнтам, адже життя та здоров’я людей є головним пріоритетом діяльності нашого підприємства.
Статус вимоги: Відхилено