-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 «М'ясо» (М'ясо яловичина, охолоджене філе (15111100-0 яловичина), М'ясо свинина, охолоджене філе (15113000-3 свинина), Стегно куряче охолоджене без кістки зі шкірою (15112130-6 курятина), Філе куряче (15112130-6 курятина), Телятина (15111200-1 Телятина), Сало охолоджене)
Торги не відбулися
158 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 585.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 585.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2021 14:10 - 29.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
0a7013e31b584504a1af1fddc12028a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-011547-c.b1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) - центр розвитку дитини № 10 "Ластівка" Кам᾽янської міської ради було проведено закупівлю ID UA-2021-12-22-011547-c на ДК 021:2015 - 15110000-2 «М'ясо» (15111100-0 яловичина), (15113000-3 свинина), (15112130-6 курятина), (15111200-1 Телятина) (окремі частини предмету закупівлі).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ФУД" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подало свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиція Підприємства була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
• Згідно з вимогами Додатку 1 Учасником складі пропозиції надано Гарантійний лист-згоду щодо погодження з проєктом договору, відповідно до якого гарантують підписати договір про закупівлю з Управлінням освіти Долинської міської ради на умовах, визначених у проєкті договору.
• Гарантійні листи та довідки, надані в складі пропозиції, адресовані Тендерному комітету, а не уповноваженій особі закладу.
По-перше, шановний Замовнику починаючи з 01.01.2022 р. відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Це службова (посадова) чи інша особа, що є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі / спрощених закупівель згідно з Законом № 922 на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Закупівля, в якій Підприємство виявило бажання прийняти участь, була оголошена 22.12.2021р., та документи, які надані Підприємством мають вихідний номер та дату – це говорить про те, що дані зміни НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО цієї закупівлі.
Оскільки з 01.01.2022 організацією процедур закупівель займатимуться виключно уповноважені особи, Замовнику варто заздалегідь передбачати у своєму розпорядчому рішенні, яким визначається уповноважена особа, та/або в положенні про уповноважену особу відповідну функцію (механізм, процедуру) щодо:
• проведення процедур закупівель, які були заплановані тендерним комітетом;
• внесення змін до річного плану, який був затверджений тендерним комітетом і оприлюднений в електронній системі закупівель;
• завершення уповноваженою особою процедур закупівель, розпочатих тендерним комітетом;
• оприлюднення інформації (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до нього у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 Закону № 922, звіту про виконання договору про закупівлю) щодо договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель, розпочатих тендерним комітетом.
По-друге, звертаємо Вашу увагу, що Підприємство уважно вивчивши документи подані Замовником, підготувало свою пропозицію згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В вищезазначених вимогам Замовника, не наявна інформація про оформлення гарантійних листі та довідок в довільній формі, які формуються Учасником, ОКРІМ двох прикладів, а саме: «Лист згода з обробкою персональних даних» та «Лист згода з умовами договору», які Учасники повинні заповнити тільки відповідно до форми!
Відповідно до Додатку 1, Лист-года має наступний зміст:
«Лист-згода,
щодо погодження з проєктом договору__________ (назва Учасника), код __________, погоджуюся з проєктом договору, про закупівлю, який викладений у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і у разі визнання _______ (назва Учасника) переможцем торгів, надаю гарантію підписати договір про закупівлю з Управлінням освіти Долинської міської ради на умовах, визначених у проєкті договору.» Тобто Учасники повинні запомнити лише пусті поля, які зазначені для заповнення.
По-третє, Підприємством у складі своєї пропозиції наданий ЗАПОВНЕНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, завірений підписом та печаткою директора Підприємства, що свідчить про абсолютну згоду з умовами договору в тій редакції, що викладена в системі електронних закупівель ProZorro.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зважаючи на вищевикладене, просимо аргументовано пояснити причини дискваліфікації Учасника ТОВ " АЛЬЯНС ФУД ", вимагаємо скасувати рішення, щодо дискваліфікації та просимо діяти в рамках Закону.
У разі не скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ " АЛЬЯНС ФУД ", залишаємо за собою право на звернення до громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, контролюючим та правоохоронним органам, а саме: Державна аудиторська служба України та Національне антикорупційне бюро України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 15:37