-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо ( свинина охолоджена, філе куряче охолоджене)
Торги не відбулися
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2021 13:39 - 03.01.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на порушення у сфері публічних закупівель (в порядку ст.18 Закону ) 22.12.2021 року Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару код 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) , посилання закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-010387-c. У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Згідно Додатку 3 Технічні вимоги Товар необхідно поставляти у кожний загальноосвітній заклад на території Білопільської міської ради Сумської області протягом 2022 року невеликими партіями згідно замовлення. Поставка здійснюється у робочі дні 2 рази на тиждень з 7-00 до 15-00 години. Поставка здійснюється до 9 закладів, які розташовані на невеликій відстані - приблизно 20 км, та має можливість доставки одним транспортним засобом. Проаналізувавши умови технічних вимог ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Хочу зазначити мною в 2021 році виконувався аналогічний договір щодо постачання м’яса до цих же закладів освіти і зауважень щодо постачання продукції не було, договір виконано належним чином. Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації. Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати: - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року. - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року. - Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 4 кварталу 2021 роком. Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки. Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року. Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки. Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках. Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Перевірити умови, що приводять до дискримінації Учасників. 4. Зобов’язати Замовника внести наступні зміни до тендерної документації на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) в частині встановлення вимог: - 1 (один) спеціалізований транспортний засіб – рефрижератор; - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і); - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника; - Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця; без зазначення дати не раніше 4 кварталу 2021 року. 5. Зобов’язати Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Номер:
20cac484910b438eb630abda3cb578e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010387-c.c4
Назва:
Скарга
на порушення у сфері публічних закупівель
(в порядку ст.18 Закону )
22.12.2021 року Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару код 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) , посилання закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-22-010387-c.
У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).
Згідно Додатку 3 Технічні вимоги Товар необхідно поставляти у кожний загальноосвітній заклад на території Білопільської міської ради Сумської області протягом 2022 року невеликими партіями згідно замовлення. Поставка здійснюється у робочі дні 2 рази на тиждень з 7-00 до 15-00 години.
Поставка здійснюється до 9 закладів, які розташовані на невеликій відстані - приблизно 20 км, та має можливість доставки одним транспортним засобом.
Проаналізувавши умови технічних вимог ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Хочу зазначити мною в 2021 році виконувався аналогічний договір щодо постачання м’яса до цих же закладів освіти і зауважень щодо постачання продукції не було, договір виконано належним чином. Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати:
- Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 4 кварталу 2021 роком.
Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року.
Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках.
Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Перевірити умови, що приводять до дискримінації Учасників.
4. Зобов’язати Замовника внести наступні зміни до тендерної документації на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) в частині встановлення вимог:
- 1 (один) спеціалізований транспортний засіб – рефрижератор;
- Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і);
- Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника;
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця;
без зазначення дати не раніше 4 кварталу 2021 року.
5. Зобов’язати Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Скарга:
замовник в тендерній документації вимагає документи котрі є дискримінаційними
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ.pdf 29.12.2021 22:29
- рішення від 04.01.2022 № 65.pdf 04.01.2022 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 09:47
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.01.2022 15:11
Вимога
Відхилено
вимога до докумертації закупівлі
Номер:
e4fac14be0014d00a7e3a97399fdba06
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010387-c.a3
Назва:
вимога до докумертації закупівлі
Вимога:
У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати:
- Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 4 кварталу 2021 роком.
Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року.
Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках.
Враховуючи викладене, вимагаю внести відповідні зміни та привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про розгляд вимоги 2.docx 30.12.2021 17:05
Дата подачі:
24.12.2021 17:01
Вирішення:
Шановний учаснику, вашу вимогу було розглянуто та прийнято рішення з яким можно ознайомитися в Протоколі №4 від 30.12.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога до докумертації закупівлі
Номер:
26932c550033470fa5dd0a7f5126b148
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010387-c.a2
Назва:
вимога до докумертації закупівлі
Вимога:
У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати:
- Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 4 кварталу 2021 роком.
Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року.
Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках.
Враховуючи викладене, вимагаю внести відповідні зміни та привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про розгляд вимоги 2.docx 30.12.2021 17:04
Дата подачі:
24.12.2021 17:01
Вирішення:
Шановний учаснику, вашу вимогу було розглянуто та прийнято рішення з яким можно ознайомитися в Протоколі №4 від 30.12.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога щодо актів
Номер:
688d0d2e779041bbb97d403502131279
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-22-010387-c.c1
Назва:
вимога щодо актів
Вимога:
Відповідно до закупівлі, Технічних вимог Додатку 3 ТД вимагається надання:
- Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року.
- Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року.
Вимогами частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. П. 8. «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки.
Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 встановлено КОНКРЕТНІ норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО РАЗУ НА ДВА РОКИ. Позапланові перевірки здійснюються за наявності певних підстав, а саме скарг споживачів.
Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках, що порушує вимоги частини четвертої статті 22 та принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників передбачені вимогами п.4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо внести відповідні зміни та привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення про розгляд вимоги.docx 29.12.2021 17:17
Дата подачі:
23.12.2021 11:33
Вирішення:
Шановний, учаснику, ваша вимога була розглянута, рішення замовника оприлюднене Протоколом №3 від 29.12.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено