• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Турбіни і мотори в асортименті

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 13:15 - 29.12.2021 13:20
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування процедури закупівлі.

Номер: c6386ed9077a462a8fdd223046e957c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-004957-b.a3
Назва: Вимога щодо скасування процедури закупівлі.
Вимога:
Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод», як учасник закупівлі № 15629531, заявляє обґрунтовану Вимогу про відміну процедури закупівлі № 15629531 та просить звернути увагу Замовника АТ "Одеська ТЕЦ" на наступне. Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод» вважає відхилення пропозиції та застосування дискваліфікації безпідставною, оскільки увесь обсяг інформації та документів був поданий Замовнику у чіткій відповідності з умовами оголошення та нормами чинного законодавства України. Зокрема, в змісті «Протокольного рішення (протокол) №11/01-01 уповноваженої особи АТ «Одеська ТЕЦ» від 10.01.2022 р.» зазначено про те, учасником що… «Не надано підтвердження у вигляді листа, що учасник відповідає за зміст своїх пропозиції та повинен дотримуватися норм чинного законодавства України». Однак з таким висновком погодитись не можна у зв’язку із наступним. Згідно із вимогами ч. 1 ст. 7 Господарського кодексу України відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами. Жодним із діючих нормативних актів, в тому числі під час здійснення публічних закупівель, не передбачено право вимагати гарантійних листів щодо зобов’язання суб’єкта господарювання дотримуватися норм чинного законодавства у майбутньому. Більше того, чинним законодавством України передбачається презумпція правомірності дій і рішень суб’єктів господарювання. Зокрема, стаття 204 ЦК України закріплює презумпцію правомірності правочину, стаття 4 Податкового кодексу України – презумпцію правомірності дій і рішень платника податків. Принцип (презумпція) означає, що усі дії, рішення, суб’єкта господарювання вважається правомірними, тобто таким, що породжують, змінюють або припинять господарські права й обов'язки, доки ця презумпція не буде спростована, зокрема, на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, а усі інші треті особи, в тому числі контрагенти не можуть нехтувати правами і обов’язками суб’єкта господарювання, і визнають усі дії суб’єкта господарювання правомірними, поки не буде доведено інше. Відповідно до ч. 3 статті 5 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства. Таким чином, визначені в оголошенні про закупівлю обставини з приводу того, що учасник закупівлі відповідає за зміст своєї пропозиції та повинен дотримуватися норм чинного законодавства України не потребують доказування, підтвердження чи гарантування будь-яким документом з боку учасника закупівлі. А така вимога, у разу її наявності, є нікчемною та не породжує зобов’язальних правових наслідків. Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Отже, вимога Замовника АТ "Одеська ТЕЦ" в оголошенні закупівлі № 15629531 щодо подачі листа про те, що «учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України» є протиправною і не може бути підставою для дискваліфікації учасника у разі її невиконання. Також, в обґрунтування рішення про дискваліфікацію в «Протокольному рішенні (протокол) №11/01-01 уповноваженої особи АТ «Одеська ТЕЦ» від 10.01.2022 р.» вказано про відсутність довідки довільної форми з зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу(ів) в останній редакції так як у сканованої копії статуту Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод», відсутня відмітка державного реєстратора. Однак, дане твердження суперечить фактичним обставинам сформованої пропозиції Приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод», та свідчить про упереджену оцінку пропозиції підприємства з боку Замовника закупівлі з огляду на таке. Статтею 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Для цього при створенні безоплатного запиту відомостей у ЄДР на офіційному веб-сайті Мін’юсту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ заявнику слід обрати вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та увести унікальний код, розміщений у правому верхньому куті опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. Всі описи документів, видані після 01.01.2016, містять унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В результаті пошуку можна отримати: скановані копії установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016), виписку в електронному вигляді або відомості про перелік підстав відмови у проведенні реєстраційної дії. Остання редакція Статуту Приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод» була зареєстрована 16.05.2018. У складі завантажених Приватним акціонерним товариством «Полтавський турбомеханічний завод» https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ документів міститься Службова записка «Кваліфікаціні відомості» від 04.01.2022 № 12/21-000007 В пункті 14 цього документу зазначений код доступу для пошуку установчих документів Приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод» 458364284095. за яким існує можливість переглянути електронну версію Статуту підприємства. Таким чином, і друга вказана в Протоколі Замовника АТ "Одеська ТЕЦ" підстава для відхилення пропозиції Приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод» по причині дискваліфікації є безпідставною. В цілому, здійснивши дослідження та аналіз процесу розгляду Замовником пропозицій усіх учасників закупівлі №15629531 Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод» вважає, що під час організації та здійснення процедури цієї закупівлі наявні ознаки змови Замовника АТ "Одеська ТЕЦ" з учасником ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», пропозиція котрого, наразі, знаходиться в статусі оцінки і в обґрунтування цього посилається на наступне. Зокрема, долучена в пакеті завантажених ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія» додатків, наявна Специфікація №6 на поставку запчастин між ТОВ «Ремгідромаш» та ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія» датована 21.12.2021 р., в той час як закупівля була оголошена Замовником 22.12.2021 р. о 13.55. Зазначені обставина беззаперечно доводить той факт, пакет документів ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія» було підготовлено раніше до офіційного оприлюднення процедури закупівлі №15629531, що можливо лише за умов змови із Замовником закупівлі. Також, пункти 2., 2.1. та 2.2. Специфікації № 6 від 21.12.2021 р. повністю збігаються з змістом пункту 6 «Оголошення». Замовника станом на 21.12.2021 р., за виключенням розміру авансового платежу, тоді як саме «Оголошення» є частиною тендерної документації до процедури закупівлі №15629531, оголошеної днем пізніше, а саме 22.12.2021 р. о 13.55, та повідомлення яке з’явилось у відкритому доступі лише 23.12.2021 р. о 08.07 і учасник, котрий отримав повідомлення про оголошення процедури закупівлі 23.12.2021 р., або навіть якщо отримав посилання безпосередньо від Замовника 22.12.2021 р. не мав можливості дізнатися про дані, відображені у «Оголошенні», та й про саму процедуру закупівлі 21.12.2021 р. Зміст «Оголошення», що з’явилось у відкритому доступі 22.12.2021 р. о 13.55– неможливо було знати зі 100% точністю – 21.12.2021 р. Викладене свідчить про попередню змову з замовником коли алгоритм дій учасника та замовника узгоджені між собою та мають на меті досягти тієї мети, щоб замовник відхилив пропозиції інших учасників поки не залишиться учасник ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія». Також, проаналізувавши зміст пропозиції та зміст долучених документів учасника процедури закупівлі № 15629531 ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», пропозиція котрого, наразі, знаходиться в статусі оцінки, вбачається їх невідповідність умовам оголошення Замовника, а саме: у листі-згоді з проектом договору учасника, а саме ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», йдеться про лише ознайомлення з проектом договору, та не вказано про згоду учасника з проектом договору, а у самому проекті договору відсутні дані про содової особи підписанта також інші необхідні реквізити суб’єкта господарювання. Таким чином, враховуючи відсутність підстав для дискваліфікації Приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод» під час проведення закупівлі та фактів істотного поручення Замовником АТ "Одеська ТЕЦ" законодавства у сфері публічних закупівель Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод» вимагає від Замовника скасувати проведення закупівлі № 15629531. У випадку залишення даної вимоги без задоволення Приватне акціонерне товариство «Полтавський турбомеханічний завод» буде ініціювати пере Голова Антимонопольного комітету України Піщанською Ольгою Станіславівною питання про притягнення АТ "Одеська ТЕЦ" до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій згідно Законом України «Про захист економічної конкуренції».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 13.01.2022р. ПрАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 42110000-3 Турбіни та мотори. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-22-004957-b. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. У складі пропозиції Учасником ПрАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» не було надано підтвердження у вигляді листа, що учасник відповідає за зміст своїх пропозиції та повинен дотримуватися норм чинного законодавства України. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до нього. Відповідно п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Однак, звернень від учасників не було, таким чином можливо зробити висновок, що умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього є зрозумілими. Замовник у прийнятті своїх рішень керується нормами чинного законодавства України з публічних закупівель. Усі інші зауваження стосовно змови з іншим Учасником є лише Вашими припущеннями. Проте чітко вбачається змова ПрАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» та ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» стосовно оскаржень рішень Замовника. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що якщо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього не містять окремих вимог щодо датування документів пропозиції, то учасники в складі пропозиції можуть подавати документи, які були підготовлені ним раніше, і надання таких документів не може бути підставою відхилення пропозиції. Для уникнення неприємної ситуації для Вас у вигляді відхилення Вашої пропозиції, уважніше вивчайте документацію Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ПрАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД»
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо відміни процедури закупівлі №15629531

Номер: f29affb46803421596109dec93745981
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-004957-b.b2
Назва: Вимога щодо відміни процедури закупівлі №15629531
Вимога:
Проаналізувавши зміст вкладених документів учасника процедури закупівлі № 15629531, котрі викладено у відкритому доступі, а саме ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», пропозиція котрого, наразі, знаходиться в статусі оцінки, було виявлено деякі закономірності, що вказують на змову Замовника з учасником, а саме: 1. Вкладена Специфікація №6 на поставку запчастин між ТОВ «Ремгідромаш» та ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія» датована 21.12.2021 р. тоді як тендер об’явлено лише 22.12.2021 р. о 13.55. Це свідчить про те, що дані документи було підготовлено раніше, до офіційного озвучення процедури закупівлі №15629531 2. Пункти 2., 2.1. та 2.2. Специфікації №6 від 21.12.2021 р. повністю відповідають змісту пункту 6 «Оголошення» Замовника станом на 21.12.2021 р., за виключенням розміру авансового платежу, тоді як саме «Оголошення» є частиною тендерної документації до процедури закупівлі №15629531, оголошеної днем пізніше, а саме 22.12.2021 р. о 13.55 за Київським часом, та повідомлення про яку з’явилось у відкритому доступі лише 23.12.2021 р. о 08.07 за Київським часом і учасник, котрий отримав повідомлення про оголошення процедури закупівлі 23.12.2021 р., або навіть якщо отримав посилання безпосередньо від Замовника 22.12.2021 р. ніяк не міг знати про дані, відображені у «Оголошенні», та й про саму процедуру закупівлі 21.12.2021 р. Детальний опис пункту 6 «Оголошення»: «Умови оплати: Покупець сплачує Продавцю при наявності фінансування передплату у розмірі 30% від суми Договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок продавця на підставі виставленого рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів. Покупець при наявності фінансування здійснює розрахунок з Продавцем за кожну партію товару протягом 150 банківських днів з дати поставки товару на склад АТ «Одеська ТЕЦ» шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця на підставі виставленого рахунку.» Детальний опис пунктів 2., 2.1. та 2.2. Специфиікації №6 від 21.12.2021 р. на поставку запчастин між ТОВ «Ремгідромаш» та ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія»: Пункт 2 - «Умови оплати:» Пункт 2.1. «Покупець сплачує Продавцю при наявності фінансування передплату у розмірі 50% від суми Договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок продавця на підставі виставленого рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів.» Пункт 2.2. «Покупець при наявності фінансування здійснює розрахунок з Продавцем за кожну партію товару протягом 150 банківських днів з дати поставки товару шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця на підставі виставленого рахунку.» Знімки екрану з повідомленням про процедуру закупівлі де чітко видно дату, та файл у форматі «excel» підписки, що датований 23.12.2021 р. – додається. Дану дату, а саме 21.12.2021 р. не можливо вважати помилковою, або друкарською помилкою, так як для того, щоб підготувати специфікацію потрібен час на листування, прорахунок кожного креслення та підготовка документів. Зміст «Оголошення», що з’явилось у відкритому доступі 22.12.2021 р. о 13.55 за Київським часом – неможливо було знати зі 100% точністю – 21.12.2021 р. 3. Присутність документів, котрі не представив жоден з учасників, котрих було дискваліфіковано, окрім «певного учасника», за причини завуальованості вимог до документів серед тексту оголошення, - свідчить про підготовку документів конкретно під «певного учасника». Надання необхідних документів повинне бути чітко прописаним у окремому додатку або окремому розділі, так як це прописано у додатку №2 до тендерної документації, або інструкції з підготовки тендерних пропозицій, а не матися на увазі виходячи з контексту «оголошення» 4. Лист без дати свідчить про підготовку документів заздалегідь, до офіційного оголошення тендеру. Про це також свідчить лист без дати від ТОВ «Ремгідромаш» до АТ «Одеська ТЕЦ» «щодо захисту довкілля». 5. Ціна. Ціна, з котрою вийшов на тендер учасник - практично ціна очікуваної вартості закупівлі. Учасник розуміє, що реальна вартість продукції за процедурою закупівлі №15629531 складає 50% зазначеної суми за тендером, так як виходячи на тендер повинен мати уявлення щодо продукції, котру він повинен поставити, та наявні креслення, та буде мати конкурентів котрі також розуміють реальну вартість, але виходить на тендер з ціною, що є максимальною та, навіть при зниженні ціни, якщо не має змови з замовником, - не буде мати можливості «останнього слова» як в учасника, з первинною, найменшою, ціною. Це свідчить про свідомі дії учасника та попередню змову з замовником коли алгоритм дій учасника та замовника чітко відпрацьовано та замовник буде відхиляти пропозиції інших учасників за будь-якої причини поки не залишиться учасник під котрого було оголошено процедуру закупівлі. А щоб мінімізувати ризики – замовник в оголошенні вказує вимоги щодо надання документів таким чином і в такій кількості, що, якщо навіть один, чи два документи й буде подано іншими учасниками то вірогідність подання усіх документів – мінімальна. У крайньому випадку, у разі порушення планів замовника та учасника під котрого було оголошено процедуру закупівлі – замовник завжди зможе відмінити процедуру закупівлі за будь-яких причин та ініціювати процедуру закупівлі заново, з більш жорсткими умовами та більшою кількістю документів. Також проаналізувавши зміст тексту вкладених документів учасника процедури закупівлі № 15629531, котрі викладено у відкритому доступі, а саме ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», пропозиція котрого, наразі, знаходиться в статусі оцінки, було виявлено невідповідності умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1. У листі Листі-згоді з проектом договору учасника, а саме ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», йдеться про лише ознайомлення з проектом договору, та не вказано про згоду учасника з проектом договору. 2. У проекті договору відсутні дані про того, хто його підписав, ПІБ, посада, а також реквізити. Виходячи з вищезазначеного вимагаємо відмінити процедуру закупівлі № 15629531. У іншому випадку відмова від задоволення вимоги буде підставою для звернення до антимонопольного комітету та до суду щодо підозри в змові та спотворенні результатів процедури закупівлі № 15629531 згідно зі ст. 41 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вирішення: 12.01.2022р. ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 42110000-3 Турбіни та мотори. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-22-004957-b. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо першого питання. Якщо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатки до нього не містять окремих вимог щодо датування документів пропозиції, то учасники в складі пропозиції можуть подавати документи, які були підготовлені ним раніше, і надання таких документів не може бути підставою відхилення пропозиції. Щодо інших питань. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до нього та не передбачено в якому саме документі необхідно прописувати перелік документів для надання його у складі пропозиції Учасника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Однак, звернень від учасників не було, таким чином можливо зробити висновок, що умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього є зрозумілими. ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» на надав усіх необхідних документів не з причини їх завуальованості, а з причини неуважності та невідповідального вивчення умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього. Отже, уважніше вивчайте документацію Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього для уникнення неприємної ситуації для Вас у вигляді відхилення Вашої пропозиції. Усі інші зауваження є Вашими припущеннями, обов’язок розгляду пропозицій та прийняття рішень належить уповноваженій особі Замовника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ІНТРОДЖЕТ».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2022 16:21
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо відміни процедури закупівлі №15629531

Номер: 62f0a982b78b413fb7b55d6e8f4f7af9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-004957-b.a1
Назва: Вимога, щодо відміни процедури закупівлі №15629531
Вимога:
Проаналізувавши протокольне рішення (протокол) №10/01-01 уповноваженої особи АТ «Одеська ТЕЦ» від 10.01.2022 р., ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтроджет» погоджуємося з прийнятим уповноваженою особою рішенням так як дійсно, за причини завуальованості в оголошенні інформації, щодо надання необхідних документів (надання необхідних документів повинне бути чітко прописаним у окремому додатку або окремому розділі, так як це прописано у додатку №2 до тендерної документації, або інструкції з підготовки тендерних пропозицій, а не матися на увазі виходячи з контексту оголошення), а саме: 1. Надати підтвердження у вигляді листа, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) 2. Надати підтвердження у вигляді листа, що учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) 3. Надати підтвердження у вигляді листа-згоди з проектом договору, викладеним у Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та означає про дотримання умов своєї пропозиції (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) нами не були надані вищезазначені документи, що, також видно з ненадання деяких документів іншими учасниками. Проте, проаналізувавши зміст вкладених документів підприємств-конкурентів, котрі викладено у відкритому доступі ми знайшли невідповідності умовам тендерної документації Замовника, а саме: у документах наданих АТ «ПТМЗ», пропозиція котрого є найбільш економічно вигідною після відхилення пропозиції попереднього учасника відсутні наступні документи: 1. Відсутній лист, що учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 2. Відсутня довідка довільної форми з зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу(ів) в останній редакції так як у сканованої копії статуту АТ «ПТМЗ» відсутня відмітка державного реєстратора. у документах наданих ТОВ «УЕСК», пропозиція котрого є наступною - відсутні слідуючі документи: 1. Відсутній лист, що учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Фраза у листах №12/21-000007 від 04.01.2022 та №252/12-7 від 30.12.2021 дотримуватися вимог чинного законодавства України у сфері охорони навколишнього середовища під час виконання зобов’язань за результатами процедури закупівлі не є одним і тим же, що й лист про те, що учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України (вимога, яка зазначена у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Аналогічна фраза зазначена також у листі ТОВ «Інтроджет» №00430 від 30.12.2021 р. Таким чином, у разі завантаження учасником не усіх документів в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Даний документ у вигляді листа-довідки, без зазначення номеру, присутній лише у документах, наданих ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія» Згідно з вимогами діючого законодавства України Замовник відміняє тендер в разі: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. - подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Виходячи з вищезазначеного вимагаємо відмінити процедуру закупівлі № 15629531 так як у підсумку залишається лише один учасник, а саме ТОВ «Інженерно-Технічна Фірма «Технологія», що протирічить вимогам діючого законодавства України щодо публічних закупівель. У іншому випадку відмова від задоволення вимоги буде розглядатись як дискримінація учасника, пропозицію якого відхилено за підстав, що є аналогічними для інших учасників та буде підставою для звернення до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 11.01.2022р. ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» через електронну систему закупівель було подано вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 42110000-3 Турбіни та мотори. Ідентифікатор закупівлі № UA-2021-12-22-004957-b. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Отже, уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо першого питання. Згідно вимоги, зазначеної у п. 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен підтвердити у вигляді листа, що він протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. У випадку якщо в зведених відомостях Антимонопольного комітету України щодо спотворення результатів торгів буде виявлено учасника, то пропозиція цього учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» не надано вищевказаного листа. Щодо другого питання. Згідно вимоги, зазначеної у п. 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен підтвердити у вигляді листа, що учасник відповідає за зміст своїх пропозицій, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України. ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» не надано вищевказаного листа. Щодо третього питання. Згідно вимоги, зазначеної у п. 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен підтвердити у вигляді листа-згоди з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та зазначає про дотримання умов своєї пропозиції. ТОВ «ІНТРОДЖЕТ» не надано вищевказаного листа. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями Оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до нього. Ст. 13 Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями передбачено процедури закупівлі, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Пунктом 28 ч. 1 ст. 1 Закону передбачена спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Звертаємо Вашу увагу, що проведена спрощена закупівля згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями. Відповідно п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Однак, звернень від учасників не було, таким чином можливо зробити висновок, що умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього є зрозумілими. Отже, уважніше вивчайте документацію Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього для уникнення неприємної ситуації для Вас у вигляді відхилення Вашої пропозиції. Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ІНТРОДЖЕТ».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.01.2022 10:13