Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 92703, Україна , Луганська обл., місто Старобільськ, площа Гоголя,1, 02125131, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, окрім виключень зазначених у тендерній документації цієї закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Деталі надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у тендерній документації цієї закупівлі.
Завершена
6 953 128.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 69 531.28 UAH
Період оскарження:22.12.2021 09:33 - 18.01.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо змін у договорі
Номер:f5522855354445a68c7856fbc1f22a5a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-22-001844-c.a1
Назва:Щодо змін у договорі
Вимога:
ПП. 2 п. 13.3 проекту договору зазначено про суттєві порушення умов договору, однак не визначено, що саме Сторони визнають таким порушенням. Просимо надати Ваше бачення вказаного положення (список ймовірних суттєвих порушень). Чи можна в такому разі, вважати суттєвим порушенням умов договору непогодження обґрунтованої зміни ціни на підставі ч. 5 ст. 41 Закону, тощо?
Редакція п. 13.6 проекту договору не враховує можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.6 викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості використання електронного документообігу.
ЩОДО ПОРЯДКУ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО УМОВ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Підпунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що є нормою спеціального законодавства (позиція верховного суду щодо застосування норм матеріального права викладена, зокрема постановою від 30.01.2018р. по справі №916/1491/17).
Тобто, зазначеною статтею законодавець визначив імперативну норму Закону - «з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов».
Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства.
В свою чергу судова практика, що склалася на сьогодні, щодо внесення змін до умов договору, які укладені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», з використанням конкурсної системи публічних торгів, та враховуючи імперативні вимоги пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону, (вимоги до тендерної документації) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, суд наголошує на зазначені в проекті договору:
- перерахунку ціни (порогові показники);
- формули розрахунку нової ціни;
- якими саме документами має підтверджуватися коливання цін на ринку;
- періоди, що застосовуються для порівняння;
- цінове застереження тощо.
Проект договору не містить жодного з перерахованих критеріїв, що в подальшому може призвести до негативних наслідків при виконанні умов договору.
Вимагаємо привести проект договору у відповідність пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону.