-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 - 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція колії з укладанням подовжених рейок безстикової колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка Потоки-Кременчук 252(0,735), 253-256, 257(0,533), 258(0,630)-259(0,167)км непарна колія»
Торги відмінено
950 105.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 28 503.15 UAH
мін. крок: 3% або 28 503.15 UAH
Період оскарження:
30.08.2017 16:43 - 16.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
0be56f727d0d43bb8347f69c12870832
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000806-b.b2
Назва:
скарга
Скарга:
Вих. №1910/1
Від 19 жовтня 2017 року
Назва органу, якому подається (надсилається)
скарга: Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Юридична особа, що оскаржує: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»
49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, буд. 7, кв. 8
Код за ЄДРПОУ 37899165
тел.: +38 (095) 818 38 08
Найменування замовника рішення
якого оскаржується: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Україна, 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра 7
Код за ЄДРПОУ 40081216
Рішення, що оскаржується: Протокол засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямах фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші №3 від 18.10.2017 р.
Номер оголошення закупівлі: UA-2017-08-30-000806-b
СКАРГА
Замовником, Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі - «Замовник»), було оголошено проведення закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 - 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція колії з укладанням подовжених рейок безстикової колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка Потоки-Кременчук 252(0,735), 253-256, 257(0,533), 258(0,630)-259(0,167)км непарна колія» (надалі - «Закупівля»).
Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 21.09.2017 р. о 15:11.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»;
2. ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»;
3. ФОП «СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ»;
4. ТОВ "СМР-СТРОЙСЕРВИС".
За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів - ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», 50 000,00 грн.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонт та інші № 3 від 18.10.2017р., тендерну пропозицію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція начебто не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«- інформація надана по підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 не відповідає вимогам тендерної документації;
- в порушення вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником надано копію позитивного листа-відгуку замість оригіналу;
- невідповідність інформації стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1 ДФ з безпосередньо самою формою 1 ДФ.».
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не згодне з рішенням Замовника, оскільки воно є неправомірним та необґрунтованим, порушує принципи встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників. Внаслідок такого рішення було порушено права та законні інтереси ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ".
1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію згідно форми 2, про працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 2, надано інформацію про працівників № 1209/2 від 12.09.2017 р., які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи). Зауваження до наданої нашим товариством інформації у протоколі засідання № 3 від 18.10.2017р. відсутні, а тому це не є підставою для відхилення пропозиції.
2. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 3 та позитивні листи-відгуки. Аналогічним договором є договір з предмету торгів.
На виконання вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 3, надано інформацію про досвід виконання аналогічного договору № 1209/3 від 12.09.2017 р. та позитивні листи-відгуки.
Додатково зазначаємо, що підпункт 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, не містить вимоги щодо надання оригіналів листів-відгуків, а тому в цій частині підстави для відхилення також відсутні.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (У випадку залучення субпідрядників для виконання робіт аналогічну інформацію надати від субпідрядника).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано інформацію стосовно кількості працюючих, згідно зі звітом форми 1-ДФ№ 1209/26 від 12.09.2017р. та завірену належним чином копію звіту форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції.
Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.1 Порядку
заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і суму триманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» у складі пропозиції було надано прийняту Лівобережною ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області 02.08.2017 р., завірену належним чином, копію Звіту форми № 1ДФ за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, тобто за другий квартал 2017 р.
У третьому кварталі 2017 року відбулися відповідні зміни у штатному розписі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» порівняно до другого кварталу,
З огляду на викладене інформація стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ № 1209/26, що надана за станом на 12.09.2017р., зі зрозумілих причин містить відмінності відносно форми № 1ДФ за другий квартал 2017 р.
Заперечення цього є безпідставними.
Таким чином на виконання вимог тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність технічним, якісним та іншим вимогам предмету Закупівлі. Підстави для відхилення пропозиції нашого підприємства – відсутні.
Окрім цього, відповідно до Протоколу №3 засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші від 18 жовтня 2017 року, визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП Семенюк Р.П.
З таким рішенням тендерного комітету також не можна погодитись через те, що тендерна пропозиція ФОП Семенюк Р.П. не відповідає вимогам тендерної документації та ФОП Семенюк Р.П. є пов’язаним з іншим учасником закупівлі, а тому його пропозиція має бути відхилена.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції.
При детальному вивченні тендерної пропозиції ФОП Семенюк Р.П., видно, що вона є такою, що не відповідає умовам тендерної документації зазначеної вище закупівлі з наступних підстав.
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази учасника закупівлі. В порушення цієї вимоги учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано підтвердження наявності в нього шаблону колійного. Інформація про повірку вимірювальних приборів також відсутня.
В порушення пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано Перелік та обсяги робіт згідно Додатку 4 тендерної документації.
В порушення пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано копію кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду Кудрявцева Івана Єфремовича, який відповідно до "Інформації про працівників", наданої учасником ФОП Семенюк Р.П., є найманим інженером з технічного нагляду (за трудовим договором).
Лист-відгук від "14" вересня 2017 року за вих. №05/9, що надано учасником ФОП Семенюк Р.П., містить очевидні ознаки підробки, а саме: ознаки графічного редагування документа (компіляція тексту документа з графічним зображенням печатки та підпису директора), імітація фірмового бланку ТОВ "СХІДНИЙ РЕГІОН", що зроблена на швидкоруч.
Щодо пов’язаності учасників закупівлі.
З копії паспорта ФОП Семенюк Р.П., серії МН за номером 696734, що була надана у складі тендерної пропозиції учасника, вбачається, що 5 липня 2003 року між Семенюком Русланом Павловичем та Сурай Ольгою Володимирівною було зареєстровано шлюб.
З відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, слід, що єдиним засновником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є Сурай Володимир Андрійович, який є батьком Сурай Ольги Володимирівни та, відповідно, тестем Семенюка Руслана Павловича.
Таким чином, ФОП Семенюк Р.П. та ПП "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є пов'язаними особами, які приймаючі спільну участь у закупівлях, що здійснювалися у вересні та жовтні цього року Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», здійснюють координовану поведінку, направлену на усунення конкуренції серед учасників, чим грубо порушують законодавство про закупівлі та антимонопольне законодавство України.
При цьому, метою Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 8, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
Просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ».
3. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про визнання ФОП Семенюка Р.П. переможцем закупівлі.
До скарги додаються:
- копія документа про здійснення оплати за подання скарги
Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2017-08-30-000806-b.PDF 24.10.2017 22:39
- Платежное поручение.pdf 24.10.2017 22:39
- Доповнення.PDF 09.11.2017 19:03
- порівняльна схема.pdf 09.11.2017 19:03
- Document_USR_1003230955.rtf 09.11.2017 19:03
- Рішення від 26.10.2017 № 7531.pdf 27.10.2017 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2017 № 7951.pdf 14.11.2017 15:21
- Рішення від 13.11.2017 № 7951.pdf 16.11.2017 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2017 22:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.11.2017 17:51
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2020 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийнято
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
ebab7912c6214ee2b4472db01a192ec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000806-b.c3
Назва:
скарга
Скарга:
Вих. №1910/1
Від 19 жовтня 2017 року
Назва органу, якому подається (надсилається)
скарга: Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Юридична особа, що оскаржує: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»
49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, буд. 7, кв. 8
Код за ЄДРПОУ 37899165
тел.: +38 (095) 818 38 08
Найменування замовника рішення
якого оскаржується: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Україна, 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра 7
Код за ЄДРПОУ 40081216
Рішення, що оскаржується: Протокол засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямах фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші №3 від 18.10.2017 р.
Номер оголошення закупівлі: UA-2017-08-30-000806-b
СКАРГА
Замовником, Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі - «Замовник»), було оголошено проведення закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 - 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція колії з укладанням подовжених рейок безстикової колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка Потоки-Кременчук 252(0,735), 253-256, 257(0,533), 258(0,630)-259(0,167)км непарна колія» (надалі - «Закупівля»).
Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 21.09.2017 р. о 15:11.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»;
2. ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»;
3. ФОП «СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ»;
4. ТОВ "СМР-СТРОЙСЕРВИС".
За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів - ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», 50 000,00 грн.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонт та інші № 3 від 18.10.2017р., тендерну пропозицію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція начебто не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«- інформація надана по підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 не відповідає вимогам тендерної документації;
- в порушення вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником надано копію позитивного листа-відгуку замість оригіналу;
- невідповідність інформації стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1 ДФ з безпосередньо самою формою 1 ДФ.».
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не згодне з рішенням Замовника, оскільки воно є неправомірним та необґрунтованим, порушує принципи встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників. Внаслідок такого рішення було порушено права та законні інтереси ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ".
1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію згідно форми 2, про працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 2, надано інформацію про працівників № 1209/2 від 12.09.2017 р., які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи). Зауваження до наданої нашим товариством інформації у протоколі засідання № 3 від 18.10.2017р. відсутні, а тому це не є підставою для відхилення пропозиції.
2. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 3 та позитивні листи-відгуки. Аналогічним договором є договір з предмету торгів.
На виконання вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 3, надано інформацію про досвід виконання аналогічного договору № 1209/3 від 12.09.2017 р. та позитивні листи-відгуки.
Додатково зазначаємо, що підпункт 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, не містить вимоги щодо надання оригіналів листів-відгуків, а тому в цій частині підстави для відхилення також відсутні.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (У випадку залучення субпідрядників для виконання робіт аналогічну інформацію надати від субпідрядника).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано інформацію стосовно кількості працюючих, згідно зі звітом форми 1-ДФ№ 1209/26 від 12.09.2017р. та завірену належним чином копію звіту форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції.
Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.1 Порядку
заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і суму триманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» у складі пропозиції було надано прийняту Лівобережною ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області 02.08.2017 р., завірену належним чином, копію Звіту форми № 1ДФ за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, тобто за другий квартал 2017 р.
У третьому кварталі 2017 року відбулися відповідні зміни у штатному розписі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» порівняно до другого кварталу,
З огляду на викладене інформація стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ № 1209/26, що надана за станом на 12.09.2017р., зі зрозумілих причин містить відмінності відносно форми № 1ДФ за другий квартал 2017 р.
Заперечення цього є безпідставними.
Таким чином на виконання вимог тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність технічним, якісним та іншим вимогам предмету Закупівлі. Підстави для відхилення пропозиції нашого підприємства – відсутні.
Окрім цього, відповідно до Протоколу №3 засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші від 18 жовтня 2017 року, визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП Семенюк Р.П.
З таким рішенням тендерного комітету також не можна погодитись через те, що тендерна пропозиція ФОП Семенюк Р.П. не відповідає вимогам тендерної документації та ФОП Семенюк Р.П. є пов’язаним з іншим учасником закупівлі, а тому його пропозиція має бути відхилена.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції.
При детальному вивченні тендерної пропозиції ФОП Семенюк Р.П., видно, що вона є такою, що не відповідає умовам тендерної документації зазначеної вище закупівлі з наступних підстав.
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази учасника закупівлі. В порушення цієї вимоги учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано підтвердження наявності в нього шаблону колійного. Інформація про повірку вимірювальних приборів також відсутня.
В порушення пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано Перелік та обсяги робіт згідно Додатку 4 тендерної документації.
В порушення пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано копію кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду Кудрявцева Івана Єфремовича, який відповідно до "Інформації про працівників", наданої учасником ФОП Семенюк Р.П., є найманим інженером з технічного нагляду (за трудовим договором).
Лист-відгук від "14" вересня 2017 року за вих. №05/9, що надано учасником ФОП Семенюк Р.П., містить очевидні ознаки підробки, а саме: ознаки графічного редагування документа (компіляція тексту документа з графічним зображенням печатки та підпису директора), імітація фірмового бланку ТОВ "СХІДНИЙ РЕГІОН", що зроблена на швидкоруч.
Щодо пов’язаності учасників закупівлі.
З копії паспорта ФОП Семенюк Р.П., серії МН за номером 696734, що була надана у складі тендерної пропозиції учасника, вбачається, що 5 липня 2003 року між Семенюком Русланом Павловичем та Сурай Ольгою Володимирівною було зареєстровано шлюб.
З відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, слід, що єдиним засновником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є Сурай Володимир Андрійович, який є батьком Сурай Ольги Володимирівни та, відповідно, тестем Семенюка Руслана Павловича.
Таким чином, ФОП Семенюк Р.П. та ПП "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є пов'язаними особами, які приймаючі спільну участь у закупівлях, що здійснювалися у вересні та жовтні цього року Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», здійснюють координовану поведінку, направлену на усунення конкуренції серед учасників, чим грубо порушують законодавство про закупівлі та антимонопольне законодавство України.
При цьому, метою Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 8, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
Просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ».
3. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про визнання ФОП Семенюка Р.П. переможцем закупівлі.
До скарги додаються:
- копія документа про здійснення оплати за подання скарги
Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2017-08-30-000806-b.PDF 24.10.2017 22:41
- Платежное поручение.pdf 24.10.2017 22:41
- Рішення від 26.10.2017 № 7532.pdf 27.10.2017 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2017 22:41
Опис причини скасування:
направлено помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.10.2017 22:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.10.2017 18:01
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
e2e3a706da2a46bb9cf427eeeff4f793
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000806-b.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Назва органу, якому подається (надсилається)
скарга: Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Юридична особа, що оскаржує: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»
49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, буд. 7, кв. 8
Код за ЄДРПОУ 37899165
тел.: +38 (095) 818 38 08
Найменування замовника рішення
якого оскаржується: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Україна, 61052, м. Харків, вул. Євгена Котляра 7
Код за ЄДРПОУ 40081216
Рішення, що оскаржується: Протокол засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямах фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші №3 від 18.10.2017 р.
Номер оголошення закупівлі: UA-2017-08-30-000806-b
СКАРГА
Замовником, Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі - «Замовник»), було оголошено проведення закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 - 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - роботи з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція колії з укладанням подовжених рейок безстикової колії на ділянках Південної залізниці. Ділянка Потоки-Кременчук 252(0,735), 253-256, 257(0,533), 258(0,630)-259(0,167)км непарна колія» (надалі - «Закупівля»).
Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 21.09.2017 р. о 15:11.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»;
2. ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»;
3. ФОП «СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ»;
4. ТОВ "СМР-СТРОЙСЕРВИС".
За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів - ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», 50 000,00 грн.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонт та інші № 3 від 18.10.2017р., тендерну пропозицію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція начебто не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«- інформація надана по підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 не відповідає вимогам тендерної документації;
- в порушення вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником надано копію позитивного листа-відгуку замість оригіналу;
- невідповідність інформації стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1 ДФ з безпосередньо самою формою 1 ДФ.».
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не згодне з рішенням Замовника, оскільки воно є неправомірним та необґрунтованим, порушує принципи встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників. Внаслідок такого рішення було порушено права та законні інтереси ТОВ "БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ".
1. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію згідно форми 2, про працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 2, надано інформацію про працівників № 1209/2 від 12.09.2017 р., які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи). Зауваження до наданої нашим товариством інформації у протоколі засідання № 3 від 18.10.2017р. відсутні, а тому це не є підставою для відхилення пропозиції.
2. Згідно з підпунктом 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 3 та позитивні листи-відгуки. Аналогічним договором є договір з предмету торгів.
На виконання вимог підпункту 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», згідно з формою 3, надано інформацію про досвід виконання аналогічного договору № 1209/3 від 12.09.2017 р. та позитивні листи-відгуки.
Додатково зазначаємо, що підпункт 3.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, не містить вимоги щодо надання оригіналів листів-відгуків, а тому в цій частині підстави для відхилення також відсутні.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (У випадку залучення субпідрядників для виконання робіт аналогічну інформацію надати від субпідрядника).
На виконання вимог згаданого підпункту тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано інформацію стосовно кількості працюючих, згідно зі звітом форми 1-ДФ№ 1209/26 від 12.09.2017р. та завірену належним чином копію звіту форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції.
Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.1 Порядку
заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і суму триманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» у складі пропозиції було надано прийняту Лівобережною ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області 02.08.2017 р., завірену належним чином, копію Звіту форми № 1ДФ за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, тобто за другий квартал 2017 р.
У третьому кварталі 2017 року відбулися відповідні зміни у штатному розписі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» порівняно до другого кварталу,
З огляду на викладене інформація стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ № 1209/26, що надана за станом на 12.09.2017р., зі зрозумілих причин містить відмінності відносно форми № 1ДФ за другий квартал 2017 р.
Заперечення цього є безпідставними.
Таким чином на виконання вимог тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність технічним, якісним та іншим вимогам предмету Закупівлі. Підстави для відхилення пропозиції нашого підприємства – відсутні.
Окрім цього, відповідно до Протоколу №3 засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування капітальні інвестиції, ремонти та інші від 18 жовтня 2017 року, визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП Семенюк Р.П.
З таким рішенням тендерного комітету також не можна погодитись через те, що тендерна пропозиція ФОП Семенюк Р.П. не відповідає вимогам тендерної документації та ФОП Семенюк Р.П. є пов’язаним з іншим учасником закупівлі, а тому його пропозиція має бути відхилена.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції.
При детальному вивченні тендерної пропозиції ФОП Семенюк Р.П., видно, що вона є такою, що не відповідає умовам тендерної документації зазначеної вище закупівлі з наступних підстав.
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази учасника закупівлі. В порушення цієї вимоги учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано підтвердження наявності в нього шаблону колійного. Інформація про повірку вимірювальних приборів також відсутня.
В порушення пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано Перелік та обсяги робіт згідно Додатку 4 тендерної документації.
В порушення пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації учасником ФОП Семенюк Р.П. не надано копію кваліфікаційного сертифіката інженера технічного нагляду Кудрявцева Івана Єфремовича, який відповідно до "Інформації про працівників", наданої учасником ФОП Семенюк Р.П., є найманим інженером з технічного нагляду (за трудовим договором).
Лист-відгук від "14" вересня 2017 року за вих. №05/9, що надано учасником ФОП Семенюк Р.П., містить очевидні ознаки підробки, а саме: ознаки графічного редагування документа (компіляція тексту документа з графічним зображенням печатки та підпису директора), імітація фірмового бланку ТОВ "СХІДНИЙ РЕГІОН", що зроблена на швидкоруч.
Щодо пов’язаності учасників закупівлі.
З копії паспорта ФОП Семенюк Р.П., серії МН за номером 696734, що була надана у складі тендерної пропозиції учасника, вбачається, що 5 липня 2003 року між Семенюком Русланом Павловичем та Сурай Ольгою Володимирівною було зареєстровано шлюб.
З відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, слід, що єдиним засновником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є Сурай Володимир Андрійович, який є батьком Сурай Ольги Володимирівни та, відповідно, тестем Семенюка Руслана Павловича.
Таким чином, ФОП Семенюк Р.П. та ПП "СМР-СТРОЙСЕРВИС" є пов'язаними особами, які приймаючі спільну участь у закупівлях, що здійснювалися у вересні та жовтні цього року Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», здійснюють координовану поведінку, направлену на усунення конкуренції серед учасників, чим грубо порушують законодавство про закупівлі та антимонопольне законодавство України.
При цьому, метою Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 8, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
Просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ».
3. Зобов'язати Замовника – Регіональну філію "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" скасувати рішення про визнання ФОП Семенюка Р.П. переможцем закупівлі.
До скарги додаються:
- копія документа про здійснення оплати за подання скарги
Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2017-08-30-000806-b.PDF 19.10.2017 14:57
- Платіжний документ.pdf 19.10.2017 14:57
- Рішення від 24.10.2017 № 7472.pdf 24.10.2017 20:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2017 14:57
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.10.2017 20:24