• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: Рукавички одноразові оглядові нітрилові, нестерильні, неприпудрені NITRYLEX® BASIС, розміри S,M,L (НК 024:2019 код 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні) (код згідно з УКТЗЕД3926 20 00 00,4203 29 10 00,4015 Рукавички медичні та спеціальні захисні); маска медична (код НК 024:201918094 Лицева маска для захисту дихальних шляхів, код УКТЗЕД 6307 90 98 00 Медична (хірургічна) маска),

Спрощена закупівля проводиться на підставі частини 3-1 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Предмет закупівлі: Рукавички одноразові оглядові нітрилові, нестерильні, неприпудрені NITRYLEX® BASIС, розміри S,M,L (Код УКТЗЕД 3926 20 00 00, 4203 29 10 00, 4015 - Рукавички медичні та спеціальні захисні), маска медична (код НК 024:201918094 Лицева маска для захисту дихальних шляхів, код УКТЗЕД 6307 90 98 00 Медична (хірургічна) маска). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у документації, в тому числі: технічні вимоги до предмета закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників, проєкт договору. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.

Завершена

199 850.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 998.50 UAH
Період оскарження: 22.12.2021 01:15 - 30.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: 8b38e2554d2143699e51f3ea9a069d31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-22-000087-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства. Аналогічне рішення додаємо.
Вирішення: Не в тендерній документації, а в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Наведена вище умова документації дисциплінує учасників, та запобігає проявам недобросовісності, та подальшого можливого зриву поставок медичних виробів в період пандемії COVID-19.
Статус вимоги: Відхилено