Апарат рентгенівський діагностичний палатний, НК 024:2019: 37626 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, аналогова, код УКТЗЕД 9022 - Апарат рентгенівський діагностичний пересувний
У разі якщо даний товар підпадає під дію Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» пропозиція учасників повинна бути складена з її врахуванням. Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Завершена
990 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження:21.12.2021 18:04 - 06.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Номер:43d4cd0b98b24f509c32cf5e09218015
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-12-21-010366-b.c1
Назва:Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства. Аналогічне рішення додаємо.
Вирішення:У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), у Замовника відсутні обмеження щодо чіткого переліку вимог, які вважаються дискримінаційними, тобто чинним
законодавством чітко не визначено дискримінаційною вимогою – вимогу про надання гарантійного листа. Окрім цього, виходячи із змісту ч. 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що спільний Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих. №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 стосується Закупівлі лікарських засобів, проте Замовником Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" проводить закупівлю предмет якої «Апарат рентгенівський діагностичний палатний, НК 024:2019: 37626 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, аналогова, код УКТЗЕД 9022 - Апарат рентгенівський діагностичний пересувний», тобто предмет - медичне обладнання, Також необхідно зазначити що гаранті́йний лист — це офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов’язань. Мета його складення — підтвердження певних угод, умов (виконання робіт, оренди, надання послуг тощо) або фінансово-розрахункових зобов’язань, адресати — організація чи конкретна особа. При цьому слово «гарантія» взагалі може не згадуватися в тексті листа, але це не зменшує його цінності як документа. Найчастіше гарантійні листи оформлюються для підтвердження оплати, рідше — для гарантування своєчасного та якісного виконання робіт, надання послуг, постачання товарів тощо. По суті це гарантія виконання зобов’язань, зафіксована на папері. Тому твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості встановлення несправного та неякісного обладнання. У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, а коло учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції. Отже, підсумовуючи вищезазначене, Замовник вважає, що гарантійний лист жодним чином не зменшує коло учасників і не є дискримінаційною вимогою, а лише гарантує, що в процедурі закупівлі будуть приймати участь компанії які офіційно представляють своє обладнання на території України і мають сертифікований (авторизований) компаніями-виробниками сервіс. Ця вимога лише призведе до доброчесної конкуренції і гарантуватиме якісний надійний і своєчасний сервіс під контролем фірми виробника за відповідною ціною, а також в подальшому і проведення технічного обслуговування та постачання його запасних частин від виробника."
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.12.2021 12:05