• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

паливна деревина твердолистяних порід(рубана деревина)

Торги не відбулися

976 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 880.15 UAH
Період оскарження: 21.12.2021 17:37 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 6711fedf363a48888022a7f401c21063
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-21-020202-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Фізична особа-підприємець Пархоменко Олександр Вікторович повідомляє, що він не погоджується із Протоколом від 17.01.2022 р. № 260 розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі UA-2021-12-21-020202-c, згідно з яким його тендерна пропозиція була відхилена. Відповідно до п.1 Розділу І тендерної документації: 1.3.2. документ - документ, створений в електронній формі (електронний документ) або переведений в електронну форму шляхом сканування (цифрового відтворення) зображення письмового документа, створеного на папері, складення, оформлення, отримання, подання та/або завантаження якого в електронну систему закупівель учасником та/або переможцем передбачається Законом та/або документацією. 1.3.6. копія (сканкопія) - документ, що містить точне візуальне (скановане) знакове та графічне відтворення змісту та / або інформації та реквізитів оригінала будь-якого паперового документа. Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопії оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити печатки Учасника або має бути наявне у складі пропозиції письмове повідомлення про те, чи використовується учасником печатка чи ні. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..рdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Відповідно до ч. 4 ст. 18 ЗУ “Про електронні довірчі послуги”: Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Фізична особа-підприємець Пархоменко Олександр Вікторович просить Замовника надати додаткові роз’яснення щодо причин відхилення його тендерної пропозиції і зазначити, яким нормам законодавства не відповідає тендерна пропозиція ФОП Пархоменко О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, у відповідь на вашу вимогу UA-2021-12-21-020202-c.a1 повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1 Розділу І тендерної документації документи, що вимагаються тендерною документацією та додатками до неї Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання пропозицій, з обов’язковим накладанням електронного підпису, посадової особи, що має такі повноваження, на кожний завантажений документ, окрім документів що підтверджують надання забезпечення пропозиції. Пропозиція вважається підписаною належним чином з використанням електронного підпису, за умови наявності спеціального файлу з електронним підписом учасника (якій має розширення .р7s), який додається до даних документів пропозиції (в тому числі внесеної учасником у відповідні поля електронних форм інформації, завантажених учасником документів) та/або логічно з ними поєднується і дає змогу підтвердити цілісність даних документів пропозиції та ідентифікувати підписувача. При цьому файл з електронним підписом учасника(якій має розширення .р7s) повинен містити інформацію про підписувача. Пояснюємо, що згідно з абз.1 ч. З ст. 22, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Учасник ФОП "ПАРХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" наклав електронний підпис, посадової особи, що має повноваження, щодо підпису документів тендерної пропозиції лише на файл з ціновою пропозицією (файл під назвою: «Цінова пропозиція.pdf»), проте електронний підпис на решті наданих файлів Учасником відсутні. Таким чином Замовник вважає, що Учасник не виконав вимоги щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, які визначені тендерною документацією.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 8fdd313f0f6f402482c6ba28b436fdb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-21-020202-c.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
21 грудня 2021 року Відділом освіти Богодухівської міської ради Харківської області (далі — Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу була оголошена закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-21-020202-c) шляхом проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Паливна деревина твердолистяних порід (рубана деревина) Код ДК 021:2015 - 03410000-7-Деревина. 5 січня 2022 року фізична особа-підприємець Воробйова Любов Петрівна подала тендерну пропозицію для участі у вказаній вище процедурі закупівлі. 6 січня 2022 року за даною процедурою закупівлі відбувся аукціон і відповідно почалась стадія розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників. З 17 січня 2022 року після відхилення тендерних пропозицій перших двох учасників, Замовник почав розглядати тендерну пропозицію ФОП Воробйової Любові Петрівни на відповідність вимогам тендерної документації. 24 січня 2022 року Замовником в останній (п’ятий робочий) день строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Воробйової Любові Петрівни було ухвалено Протокол № 7 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції з тих підстав, що нібито Учасником надано велику кільку документів, що потребують ретельної перевірки. У дійсності ФОП Воробйова Любов Петрівна надала лише 50 документів, з яких 26 є файлами-електронними підписами. Тобто ніяких об’єктивних факторів для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника не було і Замовник цілком міг встигнути проаналізувати документи і прийняти рішення про визначення переможця в межах п’яти робочих днів, що, однак, зроблено не було. На наше щире здивування, 28 січня 2022 року Замовником було прийнято Протокол № 12 щодо відміни процедури закупівлі UA-2021-12-21-020202-c на підставі п.1 ч.1 ст. 32 Закону України про публічні закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів/послуг/робіт, і тим самим порушив Закон. Разом з тим, в протоколі № 12 від 28.01.2022, Замовник зазначив, що дана закупівля належить до Річного плану UA-P-2021-12-21-009752-b, тим самим визначив її необхідність заздалегідь, та оголосив закупівлю в системі від 21.12.2021 року, та кінцевою датою надання пропозицій по закупівлі 05.01.2022 року включно, але без будь-якого обґрунтування 28.01.2022 року відміняє закупівлю, коли тендерна пропозиція Учасника розглядається понад 5 робочих днів. І це не кажучи про дуже сумнівні «підстави» для продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Тобто Замовник власними діями штучно затягував строк процедури закупівлі і прийняв рішення щодо відміни тендеру без малого на дев’ятий день розгляду тендерної пропозиції ФОП Воробйової Любові Петрівни. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник надав свою пропозицію, яка повністю відповідає технічним умовам Замовника до предмета закупівлі. Крім того, учасником були витрачені немалі часові і фінансові ресурси на участь в закупівлі (оплата електронного сервісу для подання пропозиції, підготовка документації, проведення переговорів з постачальниками тощо), які, на жаль, повернути неможливо. Отже, враховуючи наведене вище, вважаємо, що дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують принципи, передбачені статтею Закону «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного і керуючись статтями 5, 18, 29 Закону «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Відділ освіти Богодухівської міської ради Харківської області скасувати Протокол № 12 від 28.01.2022 щодо відміни процедури закупівлі UA-2021-12- 21-020202-c. 3. Зобов’язати Відділ освіти Богодухівської міської ради Харківської області продовжити процедуру закупівлі UA-2021-12-21-020202-c.
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 15.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2022 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.02.2022 13:48
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2022 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: виконано
Автор: ФОП "ВОРОБЙОВА ЛЮБОВ ПЕТРІВНА", Любов Воробйова +380930426968 vorobjoval860@gmail.com