-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет для закладів освіти (ДК 021:2015: 2015 72410000-7 Послуги провайдерів)
Завершена
569 076.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 695.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 695.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2021 17:18 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінація учасників
Номер:
d4dc93eb4efc4f0eb3ebd7c4d75d9700
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-21-009935-b.c1
Назва:
дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня!
Згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 14 п. 5). Розмістивши оголошення одним лотом для даної закупівлі (послуги для міста та району) ви дискримінуєте учасників, які не мають змоги надавати послуги провайдерів лише по місту чи району, й, відповідно, обмежуєте кількість реальних постачальників. Як наслідок може бути монополізація ринку послуг для закладів Управління освіти і науки БМР, що призведе до погіршення якості послуг та відсутності доступу для участі іншим провайдерам. Тож просимо розділити лот на окремі лоти по локаціям, тобто по окремим адресам.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 24.12.2021 10:43
Дата подачі:
22.12.2021 10:29
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА
Шановний Учаснику!
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VII процедурою закупівлі з ідентифікатором присвоєним в електронній системі UA-2021-12-21-009935-b є відкриті торги.
Відповідно до статті 59, частини другої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення Білоцерківської міської ради від 10 грудня 2020 року № 09-02-VІІІ «Про початок реорганізації Вільнотарасівської сільської ради, Глушківської сільської ради, Дроздівської сільської ради, Пилипчанської сільської ради, Піщанської сільської ради, Сидорівської сільської ради, Терезинської селищної ради, Томилівської сільської ради, Храпачівської сільської ради, Шкарівської сільської ради шляхом приєднання до Білоцерківської міської ради»(зі змінами), звернень голови комісій з реорганізації Вільнотарасівської, Глушківської, Дроздівської, Пилипчанської, Піщанської, Сидорівської, Томилівської, Храпачівської, Шкарівської сільських рад та Терезинської селищної ради від 18 січня 2021 року, Білоцерківська міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 28 січня 2021 року №240-08-VІІІ, затвердила Передавальні акти щодо передачі майна, активів та зобов’язань сільських рад, які припиняються в результаті реорганізації шляхом приєднання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради.
В свою чергу, відповідно до рішення Білоцерківської міської ради від 5січня 2021 року № 94-07-VІІІ «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність Білоцерківської міської територіальної громади об’єктів» та рішення Білоцерківської районної ради від 14січня 2021 року № 030-02-VІІІ «Про передачу об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад Білоцерківського району до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади», міська рада рішенням Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області від 29 січня 2021 року №323-09-VIIІ затвердила Акти приймання-передачі об’єктів закладів освіти колишнього Білоцерківського району та приймає їх майно, активи та зобов’язання до комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади в особі Білоцерківської міської ради і закріплює на праві господарського відання (оперативного управління) за Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Тобто, виходячи з вищевикладеного, навчальні освітні заклади колишнього Білоцерківського району від 29 січня 2021 року є структурними одиницями в складі однієї бюджетної установи – Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради і за територіальним розміщенням відносяться до Білоцерківської міської територіальної громади.
При плануванні закупівлі послуг доступу до мережі Інтернет для закладів освіти згідно ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів», з метою забезпечення рівних умов та якості надання даних послуг для всіх структурних підрозділів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, було прийнято рішення проводити закупівлю без поділу на лоти згідно адресних локацій, зважаючи на їх значне адресне розгалуження (згідно дислокації вказаної у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2 від «21» грудня 2021 року, це 65 різних адрес за територіальним розміщення закладів освіти в межах Білоцерківської міської територіальної громади), дроблення однієї закупівлі на 65 лотів вважаємо недоцільним.
Згідно дислокації, вказаної у тендерній документації, поділ закладів на групи є умовним, визначальним фактором є технічні вимоги вказані в додатку 4 до тендерної документації, а саме:
1. швидкість прийому даних не менше 100 Мб/с - 26 закладів
2. швидкість прийому даних не менше 50 Мб/с - 39 закладів
3. швидкість передачі даних не менше 100 Мб/с. - 26 заклади
4. швидкість передачі даних не менше 50 Мб/с. - 39 закладів
Зокрема зазначаємо, що технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначені в тендерній документації відповідають найбільш поширеним сучасним характеристикам таких послуг, представлених на конкурентному ринку. Вимоги до параметрів якості доступу до Інтернету визначені Показниками якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернату та їх рівнів, затвердженими наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України 28.12.2012 р. № 803. зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 р. за № 135/22667. Тендерна документація Замовника складена у відповідності з вимогами наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Даною статтею також зазначено, що:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
- Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
- Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Згідно ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Зважаючи на викладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації. Інформація про дискримінацію учасників не доведена та документально не підтверджена у Вашому зверненні з вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено