-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "33750000-2 Засоби для догляду за малюками" (35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих)
Завершена
714 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 573.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 573.13 UAH
Період оскарження:
21.12.2021 17:00 - 03.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Номер:
7a4df580446e450eb0ccc4090f250e22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-21-019417-c.c2
Назва:
Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства. Аналогічне рішення додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
24.12.2021 14:56
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження надається для гарантії якості оригіналів продукції саме того виробника, який вказується учасником та для запобігання вірогідності виробів, які можуть бути фальсифікованими та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Під час здійснення закупівель Замовник дотримується принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
ef7d7dcaf2254131b715e9af625e3a9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-21-019417-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вами у п.3 Додатку №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» вказано:
3. З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Дана умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами).
Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі й нас.
Встановлюючи дану вимогу до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З МЕТОЮ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ ВИЩЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2021 16:33
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження надається для гарантії якості оригіналів продукції саме того виробника, який вказується учасником та для запобігання вірогідності виробів, які можуть бути фальсифікованими та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Під час здійснення закупівель Замовник дотримується принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено