• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реактиви та контрастні речовини

Якість Товару повинна відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду Товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого Товару

Завершена

915 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 150.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2021 16:10 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника

Номер: b94b2afa5fbb421ba647f95a9145ca08
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-21-003907-a.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства. Аналогічне рішення додаємо.
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу (скаргу) до тендерної документації (далі – ТД) по процедурі закупівлі за предметом закупівлі Реактиви та контрастні речовини повідомляємо наступне. Закупівлі, які проводяться Комунальним некомерційним підприємством "Ніжинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ніжинської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначаються Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою ст.5 цього Закону. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Замовника, керуючись нормами діючого законодавства, інструкціями та досвідом роботи. Відповідно до п.6 Додатку 2 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Учасника». Наявність вищезазначеного документу в складі тендерної пропозиції учасника не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією своєчасного постачання якісного товару у необхідній Замовнику кількості та попереджає імовірну закупівлю фальсифікату, що може ставити під загрозу життя пацієнтів. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вимагає гарантійних листів виключно від виробників товару. Гарантійні листи можуть бути як від виробників, так і від представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником. Тож, вимога ТД, щодо надання гарантійних листів, не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, дилерів, дистриб’юторів, фізичних осіб-підприємців тощо. Стосовно Вашого посилання на спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р., повідомляємо, що положення даного листа мають рекомендаційний характер, про що зазначено Вами у вимозі (скарзі) і крім того, містить рекомендацію щодо гарантійних листів виключно від виробників, в той час, як Замовник у своїй тендерній документації передбачає вимогу, щодо надання гарантійних листів від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником. Враховуючи вищевикладене, в тендерній документації відсутні будь-які дискримінаційні умови.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.12.2021 11:46