• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Шовний матеріал (22 найменування)

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 31.10.2017 14:58 - 03.11.2017 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на усунення порушень

Номер: e674692fd7724c03b3b7faf54da7a305
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-31-001613-a.c1
Назва: Вимога на усунення порушень
Вимога:
Київською міською клінічною лікарнею № 17 оголошено Допорогову закупівлю UA-2017-10-31-001613-a за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали» із оголошеною вартістю 199 900 грн. Однак, згідно інформації на електронному майданчику, Київська міська клінічна лікарня № 17 в квітні 2017 р. вже проводила Допорогову закупівлю (номер оголошення UA-2017-04-25-000351-a) на закупівлю за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали» із оголошеною вартістю 199 500 грн., переможцем якої був фоп Петренко Д.М., єдиний учасник, який запропонував поставити предмет закупівлі за 198 961,03 грн. з ПДВ. Наведене свідчить, що Київська міська клінічна лікарня № 17 розділила предмет закупівлі для уникнення відкритих торгів. Згідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження». Згідно із ч. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.» Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016 р. «Щодо визначення предмета закупівлі» зазначено, що визначення предмету закупівлі здійснюється згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 та підкреслено, що «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону». Предмет закупівлі визначається відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 р. На підставі зазначеного річного плану закупівель та визначення предмету закупівлі всі замовники здійснюють процедуру закупівлі у формі Відкритих торгів навіть тоді, коли закупівлі за одним кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 здійснюються кілька разів на рік частинами у розмірі до 200 тисяч гривень. З наведеного можна зробити однозначний висновок, що посадовими особами Київської міської клінічною лікарні № 17 свідомо, з наміром порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016 р. «Щодо визначення предмета закупівлі», ВИМАГАЮ: 1. Усунути порушення закупівлі за номером оголошення UA-2017-10-31-001613-a за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали»: скасувати проведення закупівлі на умовах допорогової закупівлі у зв’язку з порушенням ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляю, що у випадку неусунення порушень чинного законодавства маю намір оскаржити дії посадових осіб Київської міської клінічної лікарні № 17 до відповідних державних органів та звертатися до контролюючих і правоохоронних органів про притягнення винних в порушенні проведення закупівлі посадових осіб до відповідальності, у тому числі кримінальної.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На початок бюджетного року Замовником (Київська міська клінічна лікарня №17)керуючись доведеним кошторисом доходів та видатків на 2017р. провела ряд закупівель (допорогові, відкриті торги, відкриті торги за рамковими угодами) у відповідності із Законом про публічні закупівлі (ст.2,ст..4). Так, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування норм Закону, але у разі : - Виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; - Виділення додаткових коштів; - Коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; - Перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; - Розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі – можливе проведення закупівлі, яка в перелічених вище випадках вважатиметься новим предметом закупівлі, після внесення зміни до річного плану закупівель або додатку до річного плану закупівель. Роз"яснення з цього приводу – лист Мінекономрозвитку від 14.09.2016р. №3302-06/29640-0 Закупівля UA-2017-10-31-001613-a проводиться за рахунок виділення (отримання від додаткової господарської діяльності) коштів, які не планувалися та також виникнення додаткової потреби у товарі, що закуповується. Відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель внесено та оприлюднено.
Статус вимоги: Не задоволено