-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Шовний матеріал (22 найменування)
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
31.10.2017 14:58 - 03.11.2017 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на усунення порушень
Номер:
e674692fd7724c03b3b7faf54da7a305
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-31-001613-a.c1
Назва:
Вимога на усунення порушень
Вимога:
Київською міською клінічною лікарнею № 17 оголошено Допорогову закупівлю UA-2017-10-31-001613-a за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали» із оголошеною вартістю 199 900 грн.
Однак, згідно інформації на електронному майданчику, Київська міська клінічна лікарня № 17 в квітні 2017 р. вже проводила Допорогову закупівлю (номер оголошення UA-2017-04-25-000351-a) на закупівлю за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали» із оголошеною вартістю 199 500 грн., переможцем якої був фоп Петренко Д.М., єдиний учасник, який запропонував поставити предмет закупівлі за 198 961,03 грн. з ПДВ.
Наведене свідчить, що Київська міська клінічна лікарня № 17 розділила предмет закупівлі для уникнення відкритих торгів.
Згідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження».
Згідно із ч. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.»
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016 р. «Щодо визначення предмета закупівлі» зазначено, що визначення предмету закупівлі здійснюється згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 та підкреслено, що «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».
Предмет закупівлі визначається відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 р.
На підставі зазначеного річного плану закупівель та визначення предмету закупівлі всі замовники здійснюють процедуру закупівлі у формі Відкритих торгів навіть тоді, коли закупівлі за одним кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 здійснюються кілька разів на рік частинами у розмірі до 200 тисяч гривень.
З наведеного можна зробити однозначний висновок, що посадовими особами Київської міської клінічною лікарні № 17 свідомо, з наміром порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016 р. «Щодо визначення предмета закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Усунути порушення закупівлі за номером оголошення UA-2017-10-31-001613-a за позиціями «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали»: скасувати проведення закупівлі на умовах допорогової закупівлі у зв’язку з порушенням ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляю, що у випадку неусунення порушень чинного законодавства маю намір оскаржити дії посадових осіб Київської міської клінічної лікарні № 17 до відповідних державних органів та звертатися до контролюючих і правоохоронних органів про притягнення винних в порушенні проведення закупівлі посадових осіб до відповідальності, у тому числі кримінальної.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 03.11.2017 13:14
- скарга ДАС.pdf 03.11.2017 13:14
- скарга ДОЗ КМА.pdf 03.11.2017 13:14
- скарга МЕРТ.pdf 03.11.2017 13:14
Дата подачі:
03.11.2017 13:14
Вирішення:
На початок бюджетного року Замовником (Київська міська клінічна лікарня №17)керуючись доведеним кошторисом доходів та видатків на 2017р. провела ряд закупівель (допорогові, відкриті торги, відкриті торги за рамковими угодами) у відповідності із Законом про публічні закупівлі (ст.2,ст..4).
Так, замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування норм Закону, але у разі :
- Виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити;
- Виділення додаткових коштів;
- Коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;
- Перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону;
- Розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі – можливе проведення закупівлі, яка в перелічених вище випадках вважатиметься новим предметом закупівлі, після внесення зміни до річного плану закупівель або додатку до річного плану закупівель.
Роз"яснення з цього приводу – лист Мінекономрозвитку від 14.09.2016р. №3302-06/29640-0
Закупівля UA-2017-10-31-001613-a проводиться за рахунок виділення (отримання від додаткової господарської діяльності) коштів, які не планувалися та також виникнення додаткової потреби у товарі, що закуповується.
Відповідні зміни до додатку до річного плану закупівель внесено та оприлюднено.
Статус вимоги:
Не задоволено