-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
гастрофіброскоп
Торги відмінено
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2017 08:34 - 02.11.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
04ea48f690a84a18855ab02bb8fc52ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-18-000065-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Новоайдарське районне територіальне медичне об’єднання, було оголошено закупівлю ID UA-2017-10-18-000065-c на CPV-33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Гастрофіброскоп).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують конкуренцію. Це підтверджується наступними:
В Додатку 1 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в розділі Загальні вимоги п.3 викладено в наступній редакції:
«Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.»
Якщо говорити про гарантійний лист від виробника або представника виробника, то в таких випадках такі листи є обмеженням конкуренції. Адже більшість виробників дотримуються такої практики: гарантійний (авторизаційний) лист на якийсь товар, як правило, надається одному постачальнику і цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер. Також не зрозуміло навіщо Замовник вимагає щоб в гарантійному листі було вказано номер оголошення про закупівлю. До того ж, опис листа авторизації не має для замовника великого значення. Є опис предмета закупівлі в тендерній документації, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору. Цього достатньо. Замовник має просто вимагати від учасника-переможця виконання всіх умов договору.
Також звернувшись до офіційного диллера що представляє торгову марку Olympus на отримання такого Гарантійного листа, з проханням надати такий лист-гарантію нам пояснили що компанія вже надала таких листів два для участі саме в цьому тендері, і не може надати аналогічні листи-гарантії іншим компаніям «Хто попередньо працював з Замовником, томі і надали». Хочемо зауважити, що договірні забов’язання відбуваються між потенційним постачальником та замовником, а не ексклюзивним дистриб’ютором (дилером, виробником). Даний гарантійний лист ставить потенційного постачальника в залежність від третьої особи. Зазначені умови документації конкурсних торгів обмежують коло учасників між виробником (дилером, дистриб’ютором) або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними з виробником предмета закупівлі договірними відносинами внаслідок чого обмежують права інших учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Статті 24 Забезпечення тендерної пропозиції, може бути банківська гарантія, а не ні як гарантійний лист від виробника (дилера, дистриб’ютора).
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, що в подальшому збільшить конкуренції та кількість потенційних учасників, що призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. У випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30.10.2017 17:19
Дата подачі:
25.10.2017 15:12
Вирішення:
Скаргу залишено без задоволення. Тендерну документацію залишено без Змін.
Статус вимоги:
Не задоволено