-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали
Завершена
36 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 360.50 UAH
мін. крок: 1% або 360.50 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 15:02 - 01.11.2017 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога 6.11.до кваліфікації учасника
Номер:
bb7a8964c872478c8237f4c56ce43b03
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-001605-c.a2
Назва:
Вимога 6.11.до кваліфікації учасника
Вимога:
Ми, ТОВ "Фармлідер" вимагаємо убрати з ваших вимог до участника " п 6.11.Якщо учасник не є виробником продукції, надати оригінал або нотаріально завірені копії документів, які підтверджують стосунки із виробником."
Ця вимога до учасника є незаконною оскільки у всіх договорах з нашими контрагентами є пункт о нерозголошенні умов договору з виробником та нерозголошення персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2017 09:43
Вирішення:
Шановний ТОВ "Фармлідер" – «Учасник» ! КЗОЗ "Бахмутська центральна районна лікарня" – «Замовник» вважається лікарським закладом та керується Законом України "Про охорону здоров'я населення" і повинно забезпечувати своїх хворих якісною продукцією, тому просимо цим пунктом (п. 6.11 Якщо учасник не є виробником продукції, надати оригінал або нотаріально завірені копії документів, які підтверджують стосунки із виробником )підтверджувати відповідність медико-технічним та якісним вимогам виробника данного товару, а не в коїмо разі використовувати персональні данні у власних цілях.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Виділення в окремі лоти
Номер:
ac12af2a574f4254a3a5744851c472c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-001605-c.b1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
КЗОЗ «Бахмутська центральна районна лікарня»
м. Бахмут, вул. О. Сибірцева,15
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1611770, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-27-001605-c)
06.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали
№ з/п Предмет закупівлі Одиниця виміру Кількість
1 Шприц одноразовий 2 мл шт 4000
2 Шприц одноразовий 5 мл шт 5000
3 Шприц одноразовий 10 мл шт 2500
4 Шприц одноразовий 20 мл шт 500
5 Канюля в/в G 22 шт 300
6 Канюля в/в G 24 шт 200
7 Канюля в/в G 20 шт 200
8 Рукавички нестерильні № М пара 3000
9 Маска медична одноразова шт 3000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
1 Шприц одноразовий 2 мл шт 4000
2 Шприц одноразовий 5 мл шт 5000
3 Шприц одноразовий 10 мл шт 2500
4 Шприц одноразовий 20 мл шт 500
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1611770, номер тендеру у UA-2017-10-27-001605-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Артемівська ЦРЛ.pdf 30.10.2017 14:00
Дата подачі:
30.10.2017 14:00
Вирішення:
Шановний ПАТ «Гемопласт» - "Учасник" ! КЗОЗ "Бахмутська центральна районна лікарня" - "Замовник" дякує за вбачливість,та обов"язково приме до уваги Вашу Вимогу. В подальшому будемо опрацьовувати більш детальніше оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Статус вимоги:
Задоволено