-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по здачі небезпечних відходів на утилізацію
Послуги по здачі небезпечних відходів на утилізацію
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2021 11:51 - 27.12.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискваліфікації учасника ТОВ НВП "КОР-МЕТ"
Номер:
d44ffa64f44242139cb650cf766679ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-21-005664-c.c2
Назва:
Щодо дискваліфікації учасника ТОВ НВП "КОР-МЕТ"
Вимога:
Шановне, ПрАТ «Закарпаттяобленерго», ми, Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «КОР-МЕТ» в особі Директора Масалаб Дмитра Вікторовича повідомляємо, що заперечуємо проти протоколу № 159/4 від 17 січня 2022 року, тому що надали свою згоду на надання послуг не пізніше як через 5 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника, в додатку 2 тендерної документації в пункті:
«Строк надання послуг: впродовж дії договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової або електронної заявки від Замовника.»
Враховуючи, ці дані вважаємо, що порушень в документах поданих у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ", не має.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.01.2022 09:50
Дата подачі:
18.01.2022 09:50
Вирішення:
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника, у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно частини 3 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація окрім тої, що визначена даною нормою як обов'язкова. При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій в оголошені, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
В додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовник передбачив чіткий перелік документів, що вимагається у складі пропозиції. Серед вказаного переліку вказана Довідка в довільній формі про надання послуг не пізніше як через 5 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. Наявність даного документа в пропозиції учасника є гарантійними зобов'язаннями надання послуг протягом терміну необхідного замовнику і повинна міститись в окремому документі, складеному у довільній формі.
Відповідно до ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затверджений наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01 липня 2020 р. № 144 з 2021-09-01, даний стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації, зокрема на: інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Згідно вказаного стандарту довідки повинні містити ряд обов'язкових реквізитів, зокрема: назва виду документа (наказ, рішення, протокол, акт, довідка, доповідна записка тощо), яка повинна відповідати назві, зафіксованій у переліку уніфікованих форм документів, запроваджених в юридичній особі (п. 5.9 ДСТУ 4163:2020), дата та реєстраційний індекс документа (п.п. 5.10, 5.11 ДСТУ 4163:2020), адресат документа (п. 5.15 ДСТУ 4163:2020), призначення (куди подається) і т.д.
В той же час, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОР-МЕТ» не виконав вимоги викладені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки: 1) додаток 2 не містить саме гарантійного обов'язку учасника дотримуватися строку надання послуг, а саме: не пізніше як через 5 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника; 2) додаток 2 не містить обов'язкових реквізитів передбачених ДСТУ 4163:2020 для довідок (зокрема щодо назви документу, адресата і т.д.).
Отже, надавши підписаний додаток 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник жодним чином не виконав вимогу зазначену замовником в оголошені про спрощену закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо оскарження умов дискваліфікації
Номер:
8e6e8dfac0994da3b1afced0d2036d4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-21-005664-c.a1
Назва:
щодо оскарження умов дискваліфікації
Вимога:
ТОВ "РОКОБАН" не погоджується з рішенням відповідальної особи щодо дискваліфікацію ТОВ "РОКОБАН". Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). ТОВ "РОКОБАН" надано від виданого державним органом омості з державого реєстру фізичних і юридичних осіб та громадських формувань виданого державним органом статистики в якому підприємство знаходится на обліку
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2022 13:27
Вирішення:
Частиною 13 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” встановлено перелік підстав за наявності яких замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника, зокрема, разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно частини 3 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Крім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація (ч. 3 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі”). При цьому зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній інформації, встановленій в оголошені, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до пп.1 та пп.2 пункту 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських Формувань» визначено:
1) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — це документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
2) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін’юсті 15.12.2005 за № 509/11789, на запит користувача Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) формуються органом Державної Статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг. Відомості щодо суб’єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб) надаються користувачам за такими категоріями даних:
- ідентифікаційні – ідентифікаційний код та найменування суб’єкта;
класифікаційні – види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів;
- довідкові – місцезнаходження, прізвище керівника (голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією), телефон, факс, адреса електронної пошти (за наявності);
реєстраційні – відомості про створення, припинення суб’єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Отже, Виписка ЄДРПОУ, Витяг ЄДРПОУ та Відомості ЄДРПОУ – це три різні документи, які за змістом та призначенням не можуть заміняти один одного. Таким чином, учасник у своїй пропозиції надавши Витяг ЄДРПОУ та Відомості ЄДРПОУ, жодним чином не виконав вимогу зазначену замовником в оголошені про спрощену закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.01.2022 15:23