-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картриджи до лазерних принтерів, БФП, фотобарабан, тонер
Картриджі до лазерних принтерів, БФП у загальній кількості 50 шт. та фотобарабан у кількості 10 шт., тонер у кількості 4шт., характеристики у тендерній документації, або аналог даного товару. Максимальна сума закупівлі 15610 грн. включає вартість доставки до замовника за адресою: м. Козятин, вул. Винниченка,56. Оплата здійснюється після доставки товару. Вимоги до кваліфікації: надання установчих документів, сертифікатів якості, гарантії, цінової пропозиції та підписаного договору в електронному вигляді, також надання оригіналу підписаного договору з пакетом документів після обрання переможцем закупівлі.
Завершена
15 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 78.05 UAH
Період оскарження:
26.10.2017 12:24 - 27.10.2017 17:00
Вимога
Вирішена
Пропозиція не відповідає оригіналу
Номер:
2810edd4c75b423fb5e565cf8fb8b3fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000690-b.c3
Назва:
Пропозиція не відповідає оригіналу
Вимога:
Порядок здійснення допорогових закупівель Пункт 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2017 15:13
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 під час оголошення закупівлі "Картриджи до лазерних принтерів, БФП, фотобарабан, тонер"- Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-000690-b ● ID:07c23041ac2b4bc88cbd246f9f6a9711, замовником розміщено інформацію про умови закупівлі, зокрема в додатку 2 "Опис предмета закупівлі"зазначено: Учасник має надати підписаний договір зі своєї сторони, що свідчить про згоду із виконанням умов договору.
Під час подання пропозицій учасником ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" не було надано підписаний договір зі своєї сторони або довідки про згоду з основними умовами договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Просимо Вас надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам закупівлі!
Номер:
a395c175402241769c1445ebeadfd1fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000690-b.c2
Назва:
Просимо Вас надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам закупівлі!
Вимога:
9. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі: Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2017 14:11
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 під час оголошення закупівлі "Картриджи до лазерних принтерів, БФП, фотобарабан, тонер"- Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-000690-b ● ID:07c23041ac2b4bc88cbd246f9f6a9711, замовником розміщено інформацію про умови закупівлі, зокрема в додатку 2 "Опис предмета закупівлі"зазначено: Учасник має надати підписаний договір зі своєї сторони, що свідчить про згоду із виконанням умов договору.
Під час подання пропозицій учасником ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" не було надано підписаний договір зі своєї сторони або довідки про згоду з основними умовами договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога повернення до повторного розгляду нашої пропозиції.
Номер:
dcbb5f5bd82c4bb3bc8bd073c2a034f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000690-b.c4
Назва:
Вимога повернення до повторного розгляду нашої пропозиції.
Вимога:
Просимо Вас повернути нашу пропозицію на розгляд, так як підстава нашої дисквалифікації не відповідає вимогам які ви вказали в кваліфіційних критеріях учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2017 15:17
Вирішення:
Пропозиції розглянуті, рішення прийняте 07.11.2017 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискваліфікація ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
Номер:
a435e8e19be249faad1791cc1bbd4132
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-26-000690-b.a1
Назва:
Дискваліфікація ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" не відповідає технічним умовам тендеру:
1. На картриджі ASC відсутня будь-яка інформація в Інтернеті з технічними характеристиками. Учасником така інформація не надана в складі цінової пропозиції. Що не дає можливості оцінити відповідність технічним вимогам по кількості сторінок, що друкуються, та відповідність принтерам.
2. Замовником вказаний конкретна марка тонеру, який повинен поставлятися. Це MPT5-1KG-P (black) виробництва SCC - світового бренду. ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" в своїй пропозиції подав тонер ASC. На той же час, Замовником не вказано, що можлива заміна еквівалентом на тонер іншого виробника.
Крім того тонер SCC відноситься до високоякісних тонерів, вироблений світовим брендом. Виробник має бездоганну репутацію і тонер гарантовану стабільну якість. У цю категорію тонерів відносяться тонери SCC, Uninet, MK Imaging, Katun, Integral. Запропонований тонер ASC ніяк не може вважатися еквівалентом тонеру SCC, так як ніяких доказів, що вони являються еквівалентами, крім ваги фасовки і призначення для принтерів не надані. Не надані підтверження еквівалентності тонерів у вигляді результатів порівняльних тестів обох тонерів. Де порівнюється оптична густина на різних стадіях друку, ресурс друку, характеристики передачі полутонів.
3. Враховуючи вищевказане тендерна пропозиція ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" підлягає дискваліфікації, як така, що не відповідає технічним умовам тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2017 11:46
Вирішення:
Відхилити вимогу ФОП БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ оскільки відповідно до п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 вимога подається у випадку виявлення порушення в процесі проведення Закупівлі стосовно вненсення змін до умов Закупівлі, прийняття Замовником рішення, дії або бездіяльності. У вищезазначеній вимозі такі факти не викладені, тому подання Вимоги є безпідставним.
Статус вимоги:
Відхилено