-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень із створенням Нового Освітнього Простору та облаштування благоустрою території в Хажинському ліцеї Семенівської сільської ради за адресою: вул. Двірська, 42, с. Хажин Бердичівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
30 333 082.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 151 665.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 151 665.41 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 20:14 - 17.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
щодо виключення із ТД неправомірної вимоги
Номер:
62b228f8604b41adb21302dfbf7817e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-021866-c.c2
Назва:
щодо виключення із ТД неправомірної вимоги
Вимога:
Відповідно до вимог ТД «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом».
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Норма Закону «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції» є нормою прямої дії, тому жодна зі сторін закупівельного процесу, тобто і Замовник і учасники не наділені повноваженнями згідно яких вони, в тих чи інших випадках, змогли б її не виконувати.
Замовник в будь-якому випадку зобов’язаний звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у визначених випадках.
В свою чергу Учасник не може зашкодити і не має права зашкодити такому зверненню Замовника, оскільки це не передбачено ні Конституцією України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні іншими законодавчими чи нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 22 Конституції України, Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Отже учасник не має права обмежити наданням/ненаданям такого листа-згоди у тендерної складі пропозиції законне права замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, оскільки учасник тим самим звужує права замовника встановлені Законом і Основним законом.
Диспозитивна норма Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права Замовника на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за своєю суттю є дискретною для замовника, а для учасника - імперативною щодо її застосування до учасника.
Відмова від цього права замовника, чи непогодження з таким правом замовника, а також більше – перешкоджання здійснення цього права з боку учасників не допускається і непередбачено в силу закону.
Більш того, вимога такого листа-згоди Замовником також неправомірна, оскільки діючи на підставі Конституції України, Законів України Замовник неправомірно вимагає дозволу (це нонсенс!) на здійснення своїх повноважень від учасників, які навіть і не є вищестоящою за рівнем організацією для замовника.
І тим більше що така згода ( у т.ч. у вигляді листа-згоди) не передбачена чинним законодавством.
Частиною 3 ст. 22 Закону України, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням вищевикладеного, з метою приведення тендерної документації до вимог діючого законодавства, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію і виключити наступний абзац «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У разі відсутності такого листа у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2021 15:14
Вирішення:
Дякуємо за зауваження! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін
Номер:
5201042b292248779e6eef554735d6ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-021866-c.c1
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
в ТД є вимога що Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально.
Однак Національний стандарт України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 СКАСОВАНИЙ 01.09.2021 року (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03#Text)
Тому вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства і вказати нормативно правовий акт, що регламентує оформлення документів, який є чинним на момент проведнення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2021 10:52
Вирішення:
Дякуємо за зауваження! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено