-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговуються житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва»
Код ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Завершена
5 678 884.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 394.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 394.42 UAH
Період оскарження:
28.08.2017 17:05 - 25.09.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
6a1a334f6a8b4ddea7442f2287975475
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-28-001250-a.b1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг на Повне технічне обслуговування ліфтів та ліфтового обладнання на території, що обслуговуються житлово-експлуатаційними дільницями №№ 1-9 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» (Код ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів), далі – Послуги, в процедурі закупівлі яких, Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-08-28-001250-a.
Натомість, положення Тендерної документації, далі – ТД, а саме п.1.3. Додатку №2 до Тендерної документації - Перелік документів що вимагаються замовником, містить вимогу щодо надання учасниками окрім довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору та копії договорів, що підтверджують виконання аналогічних договорів, вимогу щодо надання позитивного відгуку щодо виконання договору, виданий безпосередньо Замовником – комунальним підприємством Святошинського району, якщо такий договір був укладений протягом останніх п’яти років.
Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник безпідставно вимагає від учасників надання договору укладеного з комунальним підприємством Святошинського району. Крім того, така вимога може бути висунута щодо одного учасника – Скаржника, який здійснював технічне обслуговування ліфтового обладнання Замовника. В той же час, відмова від підписання довідки (відгуку) Замовником може стати підставою для подальшої дискваліфікації Скаржника, що ґрунтується не на об’єктивних підставах та суперечить законодавству. Крім того, надання іншими учасниками відповідної довідки є сумнівним, оскільки не всі учасники здійснювали повне технічне обслуговування ліфтового обладнання в житлових будинках саме Святошинського району.
Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД. Вимога ТД суперечить чинному законодавству, встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є: «29» вересня 2017 року, до 09.00., Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга АМК Святошинський 200917.pdf 20.09.2017 14:19
- Довіреність Майданник 2017.pdf 20.09.2017 14:19
- ВИТЯГ 31082017.pdf 20.09.2017 14:19
- Платіжне доручення АМК 200917.pdf 20.09.2017 14:19
- рішення від 21.09.2017 № 6580+лист Замовнику1.pdf 22.09.2017 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2017 № 7143.pdf 11.10.2017 22:12
- Рішення від 10.10.2017 № 7143.pdf 13.10.2017 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2017 14:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.10.2017 20:15