-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Торги не відбулися
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 17:22 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
0d310fdc5555415da6d3fbf7a04c4079
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004443-a.c1
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Звернення до Замовника
з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Службою автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення в системі Prozorro ID номер UA-2021-12-20-004443-a, щодо закупівлі: «Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ» взяло участь у даних торгах та запропонувало ціну, яка складає 900 000,00 гривень.
Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника від 11.01.2022 пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ» була відхилена з наступної підстави:
Причина дискваліфікації: Відповідно п. 16 «Потужність або характеристика об’єкта» Завдання на « Розробку проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» Замовник зазначає, що «16. Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма Довжина мосту – 12,06 м.п. Навантаження А-15, НК-100 Категорія дороги – ІІ. Нормативні навантаження для розрахунків дорожнього одягу визначити відповідно ДБН В.2.3-4:2015, штучних споруд відповідно ДБН В.1.2-15:2009, розробити варіанти та надати на погодження. Орієнтовна розрахункова вартість – визначити проектною документацією.» Відповідно до умов розділу інформацію про виконання аналогічного договору (ів) визначених Замовником у Додатку №6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Замовник зазначає, що Учасник надає копію аналогічного договору : «Аналогічним договором буде вважатись договір з надання послуг із розроблення проектно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них, за останні 5 (п’ять) років. Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг аналогічних, або перевищуючих за обсягами умов Технічного завданням Замовника що повністю виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів, та підтверджені відповідними документами, в тому числі з надаванням копій висновків відповідних експертних установ щодо експертизи кошторисної частини). Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт по аналогічному (им) договору (ам); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), датований не раніше публікації дати оголошення, у якому(-их) має бути зазначено посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. - копію(ї) позитивного(их) експертного (-их) звіту (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), щодо розгляду проектної документації за проектом (-ами), який (-і) був (-ли) предметом виконання аналогічного договору; Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації. » У складі пропозиції Учасник надав копію аналогічного договору укладеного між ним та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області Договір - №89 від 22.07.2019 р. з «Розробки робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області». У Додатку №4 до Договору №89 від 22.07.2019 р. «Завдання» у п. 16 Потужність або характеристика об’єкта , виробнича програма не вказана, категорія дороги. У листі відгуку про співробітництво з ТОВ " ІНЖІНДУСТРІЯ " наданим Службою автомобільних доріг у Закарпатській області №1198а/08-10 від 28.12.2021 у розділі автомобільна дорога вказана, категорія дороги II, але у позитивному Експертному звіті №755-726-20/КП від «22» липня 2020 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом ««Розробки робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області» зазначено , технічно-еконоічний показник -Категорія автомобільної дороги - III , що заперечує інформацію надану в листі відгуку№1198а/08-10 від 28.12.2021 та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладену, наявну підставу для відхилення пропозиції учасника, керуючись п.1, ч.13,ст.14 «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1Відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ ", спрощеної закупівлі UA-2021-12-20-004443-a Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ» не згодне з таким рішенням Замовника та повідомляє про наступне:
1. Для підтвердження наявності документально досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з розробки проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області Замовником було встановлено що, Учасник повинен надати довідку за формою згідно Таблиці нижче, що повинна містити інформацію про виконання аналогічного договору (ів).
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2.дата укладання договору
3.предмет договору
1. Ціна договору, грн
2.Сума виконання договору, грн Найменування/ одиниця виміру Обсяг дата та номер підписання акту приймання робіт
1 2 3 4 5 6 7
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
88000, м. Ужгород,
вул. Собранецька, 39
050 432 99 03
Попович Михайло Михайлович
ЄДРПОУ 25449824 1. № 89
2.22 липня 2019р.
3. Розробка робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бірка-Львів, Закарпатської області 1 493 982,14 грн. Без ПДВ
2. 1 493 982,14 грн. Без ПДВ
Розробка робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги/метр погонний Довжина ділянки
313,503 м.п. (метр погонний)
Довжина мосту 27,513 м.п. (метр погонний)
Підходи загальною протяжністю
285,99 м.п. (метр погонний) від 30.07.2019 №1/89
від 28.08.2019 №Без номера
від 24.12.2019 №Без номера
від 29.10.2019 №3/89
від 21.12.2020 №1
Отже вищезазначена таблиця, про виконання аналогічного договору (ів), не містить жодної інформації про зазначення категорії автомобільної дороги.
2. Для підтвердження інформації в цій довідці Учасник повинен надати:
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), датований не раніше публікації дати оголошення, у якому(-их) має бути зазначено посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
В свою чергу надання позитивного відгуку є ознакою якісного та сумлінного виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі і означає, що цей підрядник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання в повному обсязі.
Враховуючи викладене Замовник не встановлює вимог в тендерній документації, щодо надання будь-якої інформації про зазначення категорії дороги. Тому ніяким чином не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
3. Щодо вимоги надати аналогічний договір, предмет якого відповідає
конкретному предмету закупівлі, ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ» у складі тендерної пропозиції надає Договір № 89 від 22 липня 2019р. на розробку робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве – Рахів – Богородчани - Івано-Франківськ – Рогатин – Бірка - Львів, Закарпатської області.
Вищезазначений Договір укладено між Службою автомобільних доріг у Закарпатській області та ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ» згідно частиною першою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до визначення в Законі (пункт 6 частини першої статті 1) договір про закупівлю – це ГОСПОДАРСЬКИЙ ДОГОВІР, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Характеристика робіт, що виконувалися: улаштування прогонової будови мосту за розрізною схемою, шляхом об’єднання існуючої прогонової будови із новими балками (довжиною 27,513 м) влаштування тротуарів з огородженням, ремонт проїзної частини ділянки автомобільної дороги, ремонт та відновлення системи водовідведення, тротуарів, зовнішнього освітлення, відновлення організації дорожнього руху.
Оскільки в Додатку 6 до ТД йдеться, про те, що документальним підтвердженим досвіду виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг аналогічних, або перевищуючих за обсягами умов Технічного завданням Замовника що повністю виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів, та підтверджені відповідними документами, в тому числі з надаванням копій висновків відповідних експертних установ щодо експертизи кошторисної частини).
Отже, наданням вищевказаного Договору, ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ» підтвержує відповідність даному кваліфікаційному критерію у повній мірі та виконав вимоги визначені Замовником у 6 до тендерної документації.
Таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ», як учасник тендеру підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто наявність досвіду виконання наступного, аналогічного у розумінні тендерної документації та раніше укладеного, договору.
4. Частиною третьою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до тендерної документації пункту 18 Інша інформація зазначено, якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції (відповідно до переліку, затвердженому Наказом Мінекономіки №710 від 15.04.2020), така пропозиція не відхиляється Замовником.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
5. Звертаємо Вашу увагу на те що, наше товариство приймало участь в цій самій закупівлі, яке не відбулося https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-010450-b, отже причиною нашої дискваліфікації жодним чином не пов’язано з вищезазначеними зауваженнями.
Виходячи з викладеного, рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Луганській області (протокол від 11.01.2022), яким пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ» була відхилена, суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує право учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖІНДУСТРІЯ» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника (від 11.01.2022) та розглянути нашу пропозицію повторно.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення до Замовника Луганск.pdf 12.01.2022 15:02
- Відповідь на вимогу UA-2021-12-20-004443-a.c1.pdf 13.01.2022 14:34
Дата подачі:
12.01.2022 15:02
Вирішення:
Відповідь на вимогу Номер вимоги: UA-2021-12-20-004443-a.c1
12 січня 2022 р. Службою автомобільних доріг у Луганській області було отримано вимогу щодо відміни Протоколу відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " від 11 грудня 2022 р.
По перше: «щодо правомірності відхилення пропозиції Учасника». Служба автомобільних доріг у Луганській області вважає вищезазначену Вимогу необґрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Відповідно до п.28, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та не перевищує 200 тисяч гривень, якщо предметом закупівлі є товар чи послуга, та не перевищує 1,5 мільйона гривень, якщо предметом закупівля є роботи, ця норма застосовується для Замовника який відповідно до п.3, ст.2 Закону є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Порядок здійснення спрощеної закупівлі регламентовано у статті 14 Закону.
Керуючись ст.14 Закону Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Луганській області була оголошена та проведена, на веб-порталі Уповноваженого органу, спрощена закупівля UA-2021-12-20-004443-a Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Відповідно до Закону України Замовник у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначає Вимоги до предмета закупівлі, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі, які не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.1, ч.13.ст.14 «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі»
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Виконуючи вимоги ч.14 ст.14 Закону Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі Уповноважена особа), повідомляє наступне:
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 існують наступні категорій доріг: I-а, І-б, II, III, IV, V. Замовник у Додатку №7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у п. 16 «Потужність або характеристика об’єкта» Завдання на « Розробку проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» Замовник зазначає, що :
«16. Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма Довжина мосту – 12,06 м.п.
Навантаження А-15, НК-100
Категорія дороги – ІІ.
Нормативні навантаження для розрахунків дорожнього одягу визначити відповідно ДБН В.2.3-4:2015, штучних споруд відповідно ДБН В.1.2-15:2009, розробити варіанти та надати на погодження.
Орієнтовна розрахункова вартість – визначити проектною документацією.»
Відповідно до вимог Замовника зазначених у Додатку №6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Замовник зазначає, що Учасник надає копію аналогічного договору : «Аналогічним договором буде вважатись договір з надання послуг із розроблення проектно-кошторисної документації з нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування та штучних споруд на них, за останні 5 (п’ять) років.
Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг аналогічних, або перевищуючих за обсягами умов Технічного завданням Замовника що повністю виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів, та підтверджені відповідними документами, в тому числі з надаванням копій висновків відповідних експертних установ щодо експертизи кошторисної частини).
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт по аналогічному (им) договору (ам);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), датований не раніше публікації дати оголошення, у якому(-их) має бути зазначено посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
- копію(ї) позитивного(их) експертного (-их) звіту (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), щодо розгляду проектної документації за проектом (-ами), який (-і) був (-ли) предметом виконання аналогічного договору;
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації. »
У складі пропозиції Учасник надав копію аналогічного договору укладеного між ним та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області Договір - №89 від 22.07.2019 р. з «Розробки робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області».
У Додатку №4 до Договору №89 від 22.07.2019 р. «Завдання» у п. 16 Потужність або характеристика об’єкта , виробнича програма не вказана, категорія дороги, але у позитивному Експертному звіті №755-726-20/КП від «22» липня 2020 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом ««Розробки робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області» зазначено, технічно-еконоічний показник - зазначена - Категорія автомобільної дороги - III , що не відповідає умовам, визначеним у Технічному завданні Замовника, Додатку№7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі UA-2021-12-20-004443-a Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
При відхиленні пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " Уповноважена особа керувалась п.1, ч.13.ст.14 «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», а саме причиною невідповідності категорії дороги – II, Зазначеної замовником у завданні на «Розробку проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.» яка відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, є вищою ніж категорія дороги III яка зазначена у позитивному експертному звіті до Договору №89 № від 22 липня 2019 року «Розробка робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області» між ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. А не причиною формальної помилки, невідповідності листа відгуку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області №1198а/08-10 від 28.12.2021 про позитивне співробітництво з ТОВ " ІНЖІНДУСТРІЯ " де у розділі автомобільна дорога вказана, категорія дороги II, що суперечить позитивному Експертному звіті №755-726-20/КП від «22» липня 2020 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом ««Розробки робочого проекту капітального ремонту мосту через р. Лазещина км 200+990 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів, Закарпатської області». Але при цьому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " надало Довідку №149-34/21 від 28.12.2021 щодо достовірності інформації, де чітко зазначило, що: «Данною довідкою підтверджуемо, що інформація,яка вказана у документах, поданих у складі пропозиції є достовірною, повною та не містить протиріч. За достовірність інформації, вказаної у документах, які входять до складу пропозиції відповідальність безпосередньо несе ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " в особі директора Шкуропата Аатолій Миколайович, який діє на підставі статуту.»
По друге: «щодо відміни спрощеної закупівлі UA-2021-11-08-010450-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області.»
Відповідно до п.1, ч.18, ст.14. Закону Спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх пропозицій згідно з ч.13, ст. 14 Закону.
Відповідно ч.13, ст. 14 Закону: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
Так дійсно електронна система закупівель відмінила спрощенну закупівлю UA-2021-11-08-010450-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Розробка проектної документації капітального ремонту мосту на км 33 + 176 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк у Луганській області» , відповідно до п.1. ч.18, ст.14.Закону.
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Луганській області повідомляє, що вище зазначена спрощена закупівля була проведена відповідно чинного законодавства України. Виконуючи вимоги Закону, під час організації та проведення спрощеної закупівлі уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Луганській області була забезпечена об’єктивна та неупереджена організація та проведення даної закупівлі в рамках діючого Законодавства в інтересах Замовника. Таким чином вимога Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖІНДУСТРІЯ " не є аргументованою та не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.01.2022 14:34